- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2
ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.
-
Premier előzetesen az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A minap befutottak az első tesztek is, amik szinte csak pozitívakat írnak a DLC-ről.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz Goose-T #10101 üzenetére
az volt nekem is a vitarán, újra azt venném, mindkét kocsira. nagy gumimájerek is egyet értettek, h jó gumi, ha árát is nézzük meg szuper.
holnap én is viszem olajcserére, 12e km után, viszont mivel garis, ezért gyári olaj kerül bele. ha az elmúlt 150ezerben jó volt neki, akkor most se térnék el. viszont valami kopog a jobb oldalon, és egyelőre semmi tippem mi lehet. futóműnek tűnik elsőre, ugyanakkor leállításkor is kopog. viszont nem a motor irányából jön. sztem valami nincs rendesen rögzítve, ill elmozdult, pl egy kipuff.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Real_Necro
veterán
válasz Goose-T #10111 üzenetére
Van egy 12m2-es tárolóm/műhelyem a célra, ami a garázsból nyílik, szóval elfér. Igazából az sem gond, ha egy kerékcserét légkulccsal otthon meg tud ok idővel oldani.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Land
veterán
válasz Goose-T #10456 üzenetére
Most eléggé a Focus felé hajlok.
Nem kell nekünk böszme Avensis harmadszor is. Pláne Pestre. 2 főnek egy 5 ajtós Fóka bőven elég. Ha 5-en megyünk nyaralni, akkor okosan kell pakolni, hátul pedig úgy sem mi szorongunk, hanem a többiek.
Azért 5 évvel fiatalabb autóról beszélünk, mint egy Avensis. Nem mindegy.
Technikailag, tudásban persze nem biztos, hogy lenne érezhető különbség a Focus javára.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
SzlobiG
félisten
válasz Goose-T #10454 üzenetére
Valóban jobban bírja egy benzinesbe, de ott is el fog romlani egy idő után. Jó pár benyás mondeóba cserélni kellett már olvastam a mondeo fórumon és nem kellett hozzá 300k km. Nyilván használat függő a dolog. Amúgy igen szerencsére nem horror áron van nekem az mk4-be 170k-ból meg volt a luk szett kedvezménnyel.
Zolika: Lánc.
-
Real_Necro
veterán
válasz Goose-T #10478 üzenetére
Lesz kroki emelo meg egy csomo apolo szer, muszerfal torlokendo (matt vagy fenyes), rovareltavolito spray, karpittisztito hab... reggel ott kezdek.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #10510 üzenetére
az első meg a hátsó lökös színe is eltér. de ez olyan borzasztó sokat nem jelent önmagában, nekem is fényezve van mind a kettő, a hátsót simán megnyomták, belém jöttek de csak a műanyag héj sérült, más elemet nem is érintett, elöl meg én húztam meg egy oszlopon a lököst.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #10515 üzenetére
mondok jobbat. nekem be volt horpadva az első rendszám, a jelek alapján valaki beletolatott vonóhoroggal. van ilyen. minden más elem ép.
szerelő egyszer nem bírta nézni, levette és kiegyengette gumikalapáccsal. ennyi. ettől is lehet cakkos. ezt meg lehet nézni élőben, ott látszik.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Goose-T #10623 üzenetére
én is ismerek kettőt, amit meg 200e km előtt kért egy fél millás szervizt. Tekintve, hogy a kocsik kb 1M et értek, kicsit sokallták. De mivel nem lehetett volna eladni, ráköltötték, és így már megmaradtak.
TayRol:értem én, de azt vágod, hogy a diesleknek most nagyon esik az áruk. újonnan drágábbak, mitn a hasonló benyások, 2 évesen meg jóval olcsóbb a diesel autó.
ha pénz nem számit, persze, én is vennék új dieselt. De én inkább a 2.0-t.A 2.0 HDI esetén pl a koromszűrő külön egységet kapott, amikor EUR6ra váltottak. Már nem a befecsirendszer heviti fel a szűrőt regen esetén, hanem egy külön egység a koromszűrő előtt, motor után. (Igy hallottam legalábbis) És így tudtak egy nagyságrenddel jobb károsanyagkibocsájtást elérni, miközben jóval kevesebb probléma várható a szűrővel.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #10714 üzenetére
köszönöm, nekem most 120-as ajánlatot* adtak. közben olvtárs talált egy ilyet referenciának: [link]
*jó, tulajdonképpen ez ultimátum volt, mert trélerről csörlőztük le a kocsit, szóval nem volt nem kérem opció
de akkor ez az ár nem példa nélküli, valamiért 70-80k-s árszint volt a fejemben.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #10811 üzenetére
nekem volt egy kuplungcsere meg féltengely csapágy csere plusz akkor már váltóolaj ha meg van bontva.
azóta ráz 120-130-nál most sűrű imák vannak hogy nem a szerelésnél csesztek el valamit csak a trélerezéskor a kerék platóra spaniferezésnél ment el a centrír. egyenesben ráz alul, néha kanyarodáskor beszáll a kormány is egy kicsit de csak néha. 120 körül kezdődik, szerintem a szerelés előtt nem volt.
ha féltengely csapágyat/szimmeringet cserélnek az a futóműbeállítást érintheti? kell utána futóműbeállítást csinálni (eltekintve a kibicneksemmisemdrága állítsdbeazabiztos hozzáállástól, sem időm (szabadnapot kell kivenni) sem pénzem (most költöttem el) felesleges túrákra).
[ Szerkesztve ]
-
-
SzlobiG
félisten
válasz Goose-T #10861 üzenetére
Ha érdekel privibe megadom a számát. Tudja frissíteni a legutolsó convers verzióra ami hibajavításokat+funkciókat takar és még mellé magyar is lesz a menü. Szvsz sokkal jobb lesz az egész rendszer mintha egy új oprendszert tennél rá.
(#10862) Real_Necro Ugyanúgy kijelez mindent mint előtte, csak a Ford logó helyett ezt, vagy akármilyen képet be lehet rakni.
-
nagyúr
válasz Goose-T #10894 üzenetére
Egyszer volt a kamionon, pontosan a pótkocsin Conti gumi... El is durrant mint az atom alattam.. 🤣
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
szilchi
őstag
válasz Goose-T #10894 üzenetére
Én a Hankook i*cept RS 2 W452 gumikra tettem le a voksomat.Jó pontokat kapnak minden évben és elég jó az áruk is.
Ha ki lett cserélve a kuplung,megy az enyém is gumicserére.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Goose-T
veterán
válasz Goose-T #11225 üzenetére
Most meg a szomszédom adja el a Fiestáját, külföldre költözés miatt. Közben a fenti Mondeo már el is kelt, de a Fusion még megvan.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
GabN73
addikt
válasz Goose-T #11307 üzenetére
Nálam a km nem számít, ha végig megkapta a kötelezőket, és karban volt tartva. Ilyen korú (vagy régebbi) és árú autóknál azért nem várhatja el az ember hogy csak 100k km legyen benne
Dízeleknél inkább a kettőstömegű, turbó élettartalma érdekel, meg az EGR mennyire szokott rosszalkodni.
Vagy a sima Di Focusok? -
bajnokpityu
félisten
válasz Goose-T #11555 üzenetére
nekem sosincs semmi látszatja, füstje, ködje a regennek.
szintén fl 2.0mondi. pedig mióta ott a led, azóta szoktam nézni, hogy hátha látni belőle valamit, visszapillantóból sose semmi. youtuben láttam fl előttieknél szürke füstöt, amikor szoftveresen erőltetett menetben inditottak álló regent.
vagy ELM327el tudsz tutira menni, mert az elég megfoghatatlan, hogy kicsit változik a motor hangja, vagy kicsit lassabban veszi a fordulatot. ha pl tempomattal pályázol, akkor lehetetlen észrevenni, mikor regenerál ezek nélkül. álló helyzetben is annyi árulkodik, hogy megnőtt a pillanatnyi fogyid.
regen led persze szintén jó, de csak annyit jelent, hogy izzitani akarja a katalizátor mögötti gázolajködöt, szóval az nem 100%. DE arra jó, hogy ha amúgy ELM327el lecsekkoltad azt, hogy jól működik a regen, akkor ha éppen regenerál, akkor nem állítod le közben.
én se nézem folyamatosan a comp értékeit, de 3-4 regent végignéztem, és megnyugodtam, h szépen lezajlik, azóta bőven elég a led.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg