Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aginor

    addikt

    válasz Batman2 #5491 üzenetére

    A kerék állapotáért azért szerintem Te is nagyban felelős vagy. Futóműállítást minden kicsit is komolyabb a futóművet érintő javítás/karbantartás után KELL csinálni, ugyanakkor kátyúzás/felütés/padkázás/koccanás után is.
    Az, hogy az abroncs hogyan gatyásodhatott le ennyire, úgy, hogy nem vetted észre, azt mondjuk nem is értem. :F Azért az ember időnként végez ellenőrzést az autón, de szerintem egy ilyen mértékű kopás már vezetés közben is érezhető lehetett.
    Abroncs cserélve lett? Futóművet beállították? Hogy megy most a szekér, jobb vezetni, érzel változást?

    [ Szerkesztve ]

    Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

Új hozzászólás Aktív témák