Hirdetés
Hirdetés
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
gp A klasszikus harmadik rész felújított kiadása sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
ph Összeépítettünk egy komplett rendszert a kábelezést az alaplap mögé száműző BTF megoldással.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Nekem azt csinálja újabban, hogy amikor engedem fel a kuplungot és ugye már adom a gázt alacsonyabb sebességfokozatoknál, akkor az esetek 75%-ában van egy koppanás/csattanás, mint amikor egy kavics van a gumiabroncsban és nekiütődik az aszfaltnak, de csak egyszer. Először azt gondoltam, hogy a váltóval van valami, de rájöttem, hogy inkább azzal lehet összefüggésben, hogy váltás után lendületet kap a kaszni és a gyorsulás miatt áthelyeződik a súlypont.
Ma viszem olajcserére, csináltatok egy lengéscsillapító- és fékhatás mérést is, mivel kedden meg műszakizni fog. Remélem, hogy kiderül a hiba oka, mert lehúzott ablaknál zavar egyszerűen és korábban nem csinálta.
Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Focus II / C-Max futómű.
A másik a kanyarstabilizátor gumiszilent.. az rossz úton nyöszörög, pedig tavaly lett cserélve. Ez ilyen, szar a konstrukció, mert a víz bejut a gumi és a fém rúd közé és ezt eredményezi. Valami zsírral bekenve 1-2 hónapig jó, de aztán megint előjön.
Ami még fontos: szilentből csak gyár vagy Lemförder, a többi felejtős.
Illetve még egy dolog van, ami tavaly mintha még nem lett volna meg: lehúzott ablaknál, max 50-el gurulva, bemelegedett fékeknél surlódó hangot hallok. Akkor hallani leginkább, amikor visszaverődik valamiről (kerítés, szalagkorlát, másik kocsi, stb.). Nem hinném, hogy beragadt volna a fék, féknyereg, mert a legkisebb lejtőről is megindul. Tudom, hogy állandó kapcsolat van a fékbetét és a tárcsa között, hátul ősszel lett cserélve ATE-ra mindkettő, elől gyári van (ami szintén ATE). Lehet, hogy az utángyártott betét nem olyan minőségű, mint a gyári?!
"Less but better" - Dieter Rams
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen