Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz Tibtobi #372 üzenetére

    Nem rossz játék ez, de most utolsó meccsen 3v1-et kaptam, mert nem volt elég nekik h végig 2 bottal volt a csipet csapat, ki is kaptunk, ill. nekem úgy tűnik, hogy a hosszú lándzsás karakter nagyon-nagyon gyorsan tud támadni, és pikk-pakk váltott irányokból be is nyelem a sebzést, amit egérrel egyelőre nem igazán tudok lekövetni.

  • k-adi

    nagyúr

    válasz Tibtobi #381 üzenetére

    Még nincs a helyzet magaslatán a MM, holnap azaz pénteken már jobb lesz! De a legjobb szombaton a hétvégi peak-en lesz. Várni kell, még nem mindenki rohan open bétázni hétköznap. :K

  • Scholes9

    nagyúr

    válasz Tibtobi #367 üzenetére

    Én a Vikinget, szeretem a sorozatot, így nem is választhattam mást :D

    [ Szerkesztve ]

    PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C

  • lofagi

    addikt

    válasz Tibtobi #395 üzenetére

    Jaja, az nagyon jó lenne. Félek,hogy nem lesz ebből semmi.

    1v1be botoknál sosem ad lootot, mindig azt írja,hogy megszakadt a kapcsolat vagy nem elérhető. Érdekes.

    Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi

  • BeZol

    őstag

    válasz Tibtobi #402 üzenetére

    GTX 970-es videókarim van, semmit nem nyúltam a beállításokhoz, de pár fokozattal biztosan szebb a játék pc-n. Xbox-on olyan mosottabb, élettelenebb az egész, de ettől függetlenül nincs olyan egetrengető különbség, nem megy az élmény rovására.
    PC-n viszonylag hamar talált játékot, de xboxon botrányos, alig talál meccset, és szinte azonnal pörgeti tovább all region all skill levelsre, majd várat 1-2 percet mire kinyomhatod h ne keressen tovább... A vicc az egészben, hogy pc-n high activityt írt, xboxon meg very high activityt. Ezen a matchmakingen nagyon-nagyon van mit fejleszteniük, DE hogy ez a 3 nap múlva esedékes rajtra nem lesz meg, az 1000%, és ezek után biztos h sokan ott is fogják hagyni a francba. Olyan mint csúcs-időben vásárolni, többet állok a kasszánál, mint ameddig maga a kosárbapakolás tartott... Már több játék is elvérzett a botrányos starton, hiába oldották meg rá pár hétre, már mindegy volt. Egyébként olvastam erről a NAT-os dologról valamit, nekem a pc-n piros vagy sárga volt a jel, xboxon viszont fixen zölden volt mindig írva, jelentsen ez bármit is.

    És akkor az irányításról: nekem most konzolon esett le, hogy azért nem vette be pc-n a blokkolási irányokat az egérről minden esetben és másztam már le az egérpadról, mert csak akkor fog blokkolni, ha közben nem megyek semmilyen irányba! Nekem ez egyáltalán nem jött át pc-n, és mint fps játékos fixen nyomtam mindig a wasd gombokat, pedig pont h nem szabad ha blokkolni akarok egérrel! Ez egy annyira az általános játékirányokkal ellentétes dolog, hogy egy ilyen beidegződést nem tudom mennyi idő után lehet úgymond kiölni magamból, hiszen miről szól minden játék? nyomd a lövést, közben cikázzal jobbra-balra, itt meg tilos a cikázás, mert akkor nem fog blokkolni és ignorálja az egérmozgásodat...
    Most, hogy ezt a részét megfejtettem a játéknak, újra ki kéne próbálni pc-n, de majd csak vasárnap este tudok gép elé kerülni, és mivel letöröltem, le is kell tölteni :D, nem biztos h összejön a dolog.
    Kipróbáltam most a 3 lovagkaraktert, főleg a 2.-3.-at. Hát a 2. pajzsos, az értem, hogy mire jó, és hogy blokkolni tud minden irányt, meg visszalök, de ez így ebben a formában egy supporter karakternek tűnik, mert az igazi sebzés beviteléhez szerintem túl sok idő kell neki és úgy is kivédik, annyira meg nem üt nagyot, mert pl. a viking 1. karakter végigtolhat egy kombosorozatot és 1/4 életed ha marad, na az brutális, bár szintén könnyen védhető (AI megfektetett párszor :D gyakorlóban), tehát összességében elvetettem ezt a karaktert, viszont a 3. lovag az bejövős, bár természetesen nem sajátítottam el rendesen minden fortéját, de meglepett h ilyen is van: nincs fix blokkolási iránya, nekem kell mindig ráirányítani, hogy talán max 1 másodperc ideig blokkolja azt a bizonyos irányt. A támadás ugyanez, minden egyes támadáshoz újra rá kell nyomni az irányra, DE pont ez a szépsége, mert 1. ütés után a 2. ütés mehet akár a másik 2 irányból is, a 3. pedig szintén variálható, tehát még ha ki is védik az 1. ütést, a 2.-3.-kal simán meg lehet viccelni a másikat, nem tudom h ilyenkor össze tudják-e még szedni a védekezésüket vagy sem, de az eddigi karaktereknél ha elindítottam egy kombót, akkor az csak abban az irányban ment, és a 2. részét már ki is védték, de ennél meg irányt váltok és benyelni a támadásom ;] Nem tudom mennyire versenyképes ez a dolog, de tetszik nagyon, és az a pár duel amit toltam, ott elég jól összejött. A bleeding effektes képességeket viszont semennyire nem érzem, a videóban 3szor szurkál bele a csávóba, nekem mindig csak 1et csinál, és az odafutás, nyakvágás (fél életük lemegy) sztori sem akar működni, pedig pont ezek a fő-fő jegyei ennek a karakternek, tehát én még nagyon-nagyon a felszínt kapargatom.
    Tehát kontrollerrel érezhetően könnyebb a játék (én pedig aztán nagy pc párti bill. + egér kombós ember vagyok), főleg a blokkolási/támadási irányok kiválasztása az, ami könnyebben kezelhető, DE mivel pc-n szinte mindig nyomtam a wasd gombokat és pedig ilyenkor nem szabadott volna, ezért ezt újra ki kell próbálnom, DE ez a beidegződésekkel ellentétes számomra, nem tudom mennyire szokható meg a dolog.
    Pár jól játszó streamerről küldhetnél linket.
    Az elképzelésem a következő lenne:
    1. futásból alkalmazható akció után a helyzet kihasználására vmi stratégia (mint pl. mortal kombatban, ha valakinek kirugtad a lábát, guggolva rugva egyet fixen kapott egy ütést, tök8 mit csinált)
    2. dodge, parry, vagy simán block-break alkalmazása után ellenakcióba lépésre egy stratégia: egyelőre ha össze is jön bármelyik, akkor dodgeolás után sima light attack összejön, de a másik kettő esetében eltávolodik tőlem az ellenség, és nem lehet a helyzetet kihasználni... Biztos van rá vmi kombináció, csak túl zöldfülű vagyok.
    Tehát szeretnék ellesni egy ilyen kombináció-láncot, ahol 2-3 dolgot összefűznek egy-egy akcióhoz, és pikk-pakk megfektetik vele a másikat. Per pillanat úgy érzem, hogy ha benyelek egy ütést, akkor van hogy fixen kapok egy 2.-at is, tehát ha hibáztam, úgymond duplán büntetnek, az 1. samurainak pedig ha jól rémlik a 3. ütésnek fix blokkolhatatlan támadása érkezik :U Ilyen skill-chaineket kéne ellesni a twitcherektől, mert biztos van vmi fix támadási és ellentámadási stratégiájuk, akár 2-2, és ezeket variálják, csak látnom kéne h lemásolhassam, nem akarom magamnak megszülni a dolgot, ha más már fél éve bétázik vele és biztos tudja...

    Összegezve:
    A játék tetszik, DE a sok játékos ellenére nem igazán talál másokat. Ez a matchmakingesdi nekem pc-n jobban ment, mint xboxon, tehát 1 pont a pc javára.
    A grafikra érezhetően szebb pc-n, újabb pont a pc javára.
    Az irányítás könnyebb kontrollerrel, a bill. + egér kombinációnál nagyon a szokásostól eltérően kellene játszani, de lehet h megszokható (el a kezekkel a wasd gombokról! :DDD ), tehát 1 pont a konzol javára, viszont kontrollerrel lehet pc-n is játszani!
    PC-re 19ezer Ft-ért látom magyaroknál, konzolra 22ezerért, itt újabb pont a pc javára, DE azt nem tudjátok esetleg, hogy ez is olyan-e, mint a forzha horizon 2, hogy ha windows 10-en vagy, akkor xbox acc-ba belépve tolhatod pc-n az xboxra megvett játékot? Mert ha ilyen, akkor megvenném konzolra, hétvégente konzolom tolnám, hétközben meg pc-n és vinném magammal a kontrollert ha nem jön be továbbra sem az egér-téma :DDD
    Közben néze, hogy 40 euro alatt is beszerezhető pc-re, konzolra is lehet ennyiért, de akkor más accjával kell hülyéskedni (nem tudom ez mennyire járható út, inkább fizetnék 60 eurot h beírom a kódot és töltöm le), tehát lehet fogni pár ezrest, így már kellemesebb lenne, DE nekem nem bejövős a pár éve megemelkedett játékárazás, így még ezt is soknak érzem h őszinte legyek.
    Lejött laptopra a játék, tutorialban van kb 35 fps, mindjárt meglesem milyen itt :DDD

  • BeZol

    őstag

    válasz Tibtobi #414 üzenetére

    Igen, mostanra lassan mindegyik karaktert kipróbáltam, hát elég vegyes felvágott.
    Egyelőre a játék mechanikáját próbálom összerakni, hogy hogyan kéne ennek működnie.
    Én úgy tudom elképzelni, hogy van 1 pajzsos, aki feltart 2+ embert különösebb probléma nélkül, legyen az akár A vagy C pont, ahol aztán tényleg magára lesz utalva, DE ezzel húzza az időt, és a többiek ügyködhetnek, VAGY életben marad olyan sokáig, hogy jöjjön a felmentő hadsereg.
    Vannak az 1. karakterek, amelyeket leginkább B pontokra tudok elképzelni, mert pikk-pakk lekaszabolják a soldieröket, és az 1. lovag ezért még gyógyulást is kap.
    És akkor persze vannak a 3. számú karakterek, amelyek 1v1-ben mocskok lehetnek, mert iszonyat mobilisek, gyorsan a szúrások, ha pedig baj van, elfutnak a francba... Na ez az a rész, ami nekem nagyon nem jön be. Lesebzek valakit, és fogja magát elfut a francba, és mivel teszem azt épp egy 3. számú karakter, ezért fixen gyorsabb az 1.-2. számúaknál, és egy kergetés veszi kezdetét aminek az a vége, hogy addig fut, amíg a társaiba nem ütközik, és akkor meg én húzom a rövidebbet. Értem én, hogy neki ez tök jó buli, de játékélmény szempontjából ettől kb. hánynom kell, mert abban a pillanatban h leállok a kergetőzéssel és nekilátok másnak, pikk pakk ott van a fenekemben és ledarál, mert közben elég nagyokat is sebeznek. Amikor elkezdek egy face to face harcot, nagyon ritka, hogy 5 másodpercen belül ne érkezzen egy 3. számú karakter a fenekembe és kezdjen el gyepálni. Már több mérkőzésen is ezt tapasztaltam, hogy volt egy srác, előrement, a társa meg jött hátulról, és folyamatosan így 2essével, néhol 3assával szétszivatták a népet.
    Voltak már klánháborúk, ahonnan lehet látni hogyan tolják ezt komolyabb szinteken?
    Ez a mostani káosz és szervezetlenség még nem igazán segített a megértésben, és túl sok a nagyon béna kontra egész jó játékos, köztes állapottal nagyon ritkán találkozom, és akkor az alkalmi botokat, vagy az afk-oló emberkéket még ne is említsem ugye, főleg ha még 2 nagyon kezdő játékos is van mellettem, garantált az egetrengető gang-bang party az ellenfél részéről.
    Most, hogy felváltva tolom a laptop-konzolon, azt kell h mondjam, még mindig jobb a kontroller, de nem sokkal. Egész könnyedén meg lehet állni a wasd gombok mellőzését ha blokkolásról van szó, ellenben konzolon sokszor véletlen elvesztem a kontrollt és rossz irányokba kezdek nézelődni (nem vagyok nagy konzolos na :DDD ). Talán a blokkolási irányok váltogatását is gyorsabban össze lehet hozni egérrel, mint kontrollerrel, ellenben ha védelem-törésről van szó, az szerintem jobban kézre esik kontrolleren, mint a középső egérgombot nyomogatni (bár gondolom át lehet bindelni!). Tehát én mostani állapot szerint úgy érzem, hogy jobb a kontroller, de talán magasabb színvonalon játszva egérrel talán több hozható ki, ellenben ismerősöm egyértelműen kontrolleren érzi jól magát, és gondolom a többség is így lesz vele, szóval ki-ki ízlése szerint, de mindkettő járható út.
    Egyébként a játék tényleg egész jól van optimalizálva, ezen az egyáltalán nem gamer laptopon (i5-4210U, geforce 840M) ugyan windowed módban, de 35-45fps között megy a játék, ÉS mivel ez nem egy cs:go/overwatch, hogy 120+ kéne, és nem is egy battlefield, hogy 60+ kelljen, még ÉN is (aki extrém érzékeny az fps számra a játékmotortól függően) úgy érzékelem ilyen kevés fps-sel, hogy tökéletesen játszható!

  • Ra's al Ghul

    senior tag

    válasz Tibtobi #429 üzenetére

    Az a durva, hogy meg sem szólaltam a nevemben sincs semmi ami arra utalna, hogy magyar vagyok.
    Menet végén csak szépen elküldött melegebb éghajlatra és még az anyámat is emlegette :D

    Azért ebbe írom mert nem akarok még egy hozzászólást:
    Hát megnéztem mind kettőn (PC, PS4), és hát nem tudok dönteni. Ti holveszitek meg? PC vagy konzol?
    PC 60 FPS smooth gameplay bár engem nem is zavar annyira a konzolon az FPS lock, grafika PC -n szerintem egy picit szebb de igazából az sem érdekel, ilyen kis mértékben nem is látom a különbséget csak ha egymás mellé teszem a kettőt.

    PS4 -en csak egy dolog rossz, hogy jóval többet tölt egy-egy menet előtt. Illetve a random network error miatt random kidob a játékból a menübe.

    Szerintetek hol fogja tovább bírni a játék? Hol fognak többen játszani?

    [ Szerkesztve ]

    Theatricality and deception are powerful agents to the uninitiated.

  • Zedz

    addikt

    válasz Tibtobi #554 üzenetére

    De. Pedig otthonra tartogattam őket, erre elvették tőlem ezt a kis örömöm is! ;]

  • RaGi91

    senior tag

    válasz Tibtobi #610 üzenetére

    Az oké, hogy rankeden nem fogok bukni direkt, de most még az 1. hét se telt el. Még mindenki tanul, ezért nem értem mi értelme van kilépkedni, főleg, hogy semmit nem vesztesz azzal ha bentmaradsz. Kaphatsz gear-t, steel-t, xp-t és gyakorolhatsz.

    Volt most 1-2 meccsem, amikor kicsit én is felhúztam magam, de az is csak a counter guardbreak mechanika miatt volt, mert mindig túl hamar nyomom és nem csinál semmit. Kicsit felbasz, hogy meg kell várni, míg feljön az ikon és utána nyomni.
    Láttam, hogy visszaváltanak a bétában alkalmazott verzióra, alig várom. Nekem valahogy nem fekszik, hogy nem nyomhatom egyből a counter-t ha látom a mozdulatot.

  • k-adi

    nagyúr

    válasz Tibtobi #643 üzenetére

    Nobushi is szétszurkál ha hibázol :P

    A hátratartott kardos manőver az alap-opening move Orochi-nak, azért azzal támadnak sokan. Ha sikerül bevinni a vágást akkor el is oldalaz a karaktertől automatikusan, újabb támadásnak utat nyitva.

    hátratartott kardos manőver + 3 light + guardbreak + heavy
    vagy
    hátratartott kardos manőver + heavy + guardbreak + 3 light / vagy 1 heavy

    természetesen variálható ez, a side-step+light attack is elég jó (és idegesítő az ellenfélnek)

    [ Szerkesztve ]

  • xPraetoriaNx

    senior tag

    válasz Tibtobi #661 üzenetére

    Igen, "több V több"-ben simán előferdül, hogy kivégzés közben beleszól valaki... 1v3 szitut pont ezért lehetetlen megnyerni (a "8x skillesebb vagy mint a másik 3 együtt, szóval mégis megvered őket" szitut én nem tekintem alapnak, így nem is számolok vele). Leütsz egyet, de kivégezni nem tudod, mert vagy kinyírnak közben téged, vagy megszakítják. Majd 1 lefoglal míg a másik felszedi a harmadikat.

    There is no war. Only the harvest.

  • xPraetoriaNx

    senior tag

    válasz Tibtobi #683 üzenetére

    Nekem pont nem hiányzik a meta. DOTA-t is, LoL-t is akkor hagytam abba, amikor ilyen-olyan bajnokságok után konkrétan el lett várva, hogy milyen hőst hozzak, hova menjek vele, és mit csináljak. Amikor elkezdtem LoL-ozni, még mindenki azt csinált amit akart, haverokkal folyamat funoltunk (főleg amikor Janna-Soraka párossal szanaszét vertünk mindenkit bot lane-en), erre most pixelre pontosan meg van határozva, hogy melyik hőssel hova álljak. Ha nem azt csinálom amit "a pro-k kitaláltak" akkor meg le vagyok noobozva, és végig flame-elnek. Köszi, de pont ezt nem akarom ebbe a játékba (is... Már Overwatchba is kezd begyűrűzni ez az egész, szomorú is vagyok miatta)

    There is no war. Only the harvest.

  • RaGi91

    senior tag

    válasz Tibtobi #683 üzenetére

    Gear-t az 1v1-be? Normális vagy? Már bocs, de mondjuk itt vagyok én rep1 kensei, összerak egy rep6-os Berserkerrel (épp most volt rá példa, simán nyertem) és esélyem se lenne, mert sokkal többet sebez, hamarabb tölt neki a revenge, gyorsabb stam regen, meg sorolhatnám bullshitek. Ugyan már. Ez nem egy RPG, nem MOBA, ez egy Fighter játék és a Duel (1v1, 2v2) maradjon is az.

    4v4-be meg gangbang-elhetitek egymást, meg mehet a heal, meg buff, meg minden istennyila. Meta meg mégis hogy legyen 12 karakterrel? LoL-t, meg Dotát hagyjuk, van 100 karakter, ott már lehet válogatni, vannak szerepek, van aki erre jó, van aki arra. Itt nem igazán.

  • HoyHoy2

    tag

    válasz Tibtobi #683 üzenetére

    Viszont a gear-t én átvinném a 1vs1-be is.

    azt nem szeretném megélni, engem így is zavar mikor fogják és szaladgálnak a buffokért (főleg amikor ugy spawnol, hogy mögötte van 2m-re..). persze ez szubjektív, :R

    [ Szerkesztve ]

    It is always more difficult to fight against faith than against knowledge.

  • RaGi91

    senior tag

    válasz Tibtobi #693 üzenetére

    Hát ha UBI-ék ezt moba-nak szánták, akkor szerintem más játékról beszélünk.
    A matchmaking már így is gané, nemhogy még a gear-t is nézze. Van hogy 1 perc mire talál.

    Ugye "skill" szerint is keres. Tehát, ha hozzáadod még a gear score-t, akkor nehéz lesz találni jó ellenfelet.

    PÉLDA: Vagyok Rep3, nagyon jó MMR-el. Szeretnék más hőssel is játszani de az még lvl1. Akkor találjon nekem olyat, hogy a közelembe legyen (ping), kb az én MMR szintemen legyen(nem komplett noob) és legyen még alacson gear scoreja is, azaz Ő is most kedzdjen új hőst. Lehetetlen, gondolj bele.

    Ha tournament is lesz belőle, vagy e-sport az is max 1v1, 2v2 lesz. A 4v4, talán elimination-be, de ott se legyen gear szerintem.

    Hát ha UBI-ék ezt moba-nak szánták, akkor szerintem más játékról beszélünk.

    @Yodamest Nekem voltak/vannak gondjaim a p2p miatt, de ha szerver lenne, ugyanez lenne, mert az ellenfelem ha laggol nincs mit tenni. Volt ellenem 1 lawbringer: EGY GUARDBREAK-et se tudtam megszakítani, hiába nyomtam jókor, ill. a parry-k nagyját is elrontottam, pedig a timing részemről rossz volt. A CGB csak akkor ment, ha előre nyomtam. Szerintem valami connection vacak volt, mert utána más ellen simán ment minden. De ez többszáz meccsből eddig 2-3x fordult elő.

    Elmentem Deathmatch 4v4-re, mert megnéztem milyen. Csapat fele bot, folyamatosan lépkednek ki, megy a gangbang, szakadozik, FOS.

    [ Szerkesztve ]

  • novger

    tag

    válasz Tibtobi #730 üzenetére

    Köszi, közben rákerestem és ezzel lehet a gond. Engedélyeztem a portokat, leállítottam a tűzfalat, de még mindig Strict állapotú. Úgy látszik egy darabig küzdenen kell vele.
    Köszi az ötletet!

  • novger

    tag

    válasz Tibtobi #733 üzenetére

    Igen! Ezer hála!
    Így is előfordul, hogy levág, de viszonylag ritkán.
    Úgyhogy a világ meghódításában hálózati probléma nem gátol, csak a játék tudás :-)

Új hozzászólás Aktív témák