Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
-
Mobilarena
Az Ubisoft által kiadott játék elérhető a fő platformokon. Windows, PS4 valamint Xbox-on. A játékmotor az AnvilNext. A játékosnak lehetősége van 3 fő frakció között választani a lovagok, szamurájok valamint a vikingek között, 3. személyben irányíthatjuk a karakterünket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TazLeacher
nagyúr
Tegnap nekifutottunk a kampánynak coopban, egyből Realistic-en. Haverom kipróbálta egyedül Hardon, és mondta, hogy túl könnyű. Olyan 3,5 óra alatt mentünk végig a lovag kampányon. Este 22:30-tól nyomtuk hajnal 2-ig és még a viking első fejezet is belefért. A kampány nem nehéz, még így sem, felfogható egy tutorialnak. Viszont ebből senki nem fog megtanulni játszania, mert ezeket a nyers erővel, agresszíven meg lehet oldani. Ez hiba. Jobb lenne, ha taktikára építene. A Realistic-ben nem látod a nyilat, hogy hova fog ütni, és nincsenek chack pointok.
Aki ennél többet várt, az rossz filmre vett jegyet. Mind a videókból, mind az alapvetően multis mókák single kampányából pontosan erre számítottam.
[ Szerkesztve ]
Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH
-
TazLeacher
nagyúr
Pont ezt beszéltük. Egyedül szerintem ugyan az, csak egyedül vagy. Tehát szopóbb. Realistic-en ugye ha meghalsz, akkor elölről kezded. Ezért mondjuk elég nagy segítség, ha meghalsz, akkor van aki felélesszen (kivéve ha leesel valahonnan...).
Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH
-
xPraetoriaNx
senior tag
"Lawbringer rendben van", ok :'D
- Gyorsan ütő karakterrel light attack spammel ki lehet végezni ha minden ütést más irányból nyomatsz, mert nem tud olyan gyorsan guardot váltani (miközben elvileg counter attacker)
- Staminája röhejesen gyorsan elfog, még ha "arra cuccolsz" akkor is.
- A top light attackját leszámítva mindent olyan lassan csinál, hogy egy csimpánz ki tudja védeni.
- Ahhoz képest, hogy egy 2,5 méteres poleaxe-al kapálózik, semmi range-e sincs, pedig fegyverhosszt nézve kb a Nobushit oda kéne vernie.
- Emellé sebzése se nagyon van.
- Nincsen garantált hit ütése parry után, miközben a karakterek többségének van (hangsúlyozom ismét, hogy elvileg counter attacker besorolása van.)Meg még van egy "pár" gyengesége amit most nem akarok végiggépelni, nézzél fel Ubi fórum Knight szekciójára, sok, több oldalas Lawbringer related topic van, elég sokan igen jól összefoglalják, hogy jelenleg kb a leggyengébb karakter, és miért.
Értelemszerűen nem azt mondom, hogy "omg nem lehet senkit és semmit megölni", de amikor full release-ben nagy lelkesen elkezdtem vele játszani (imádtam abban a bétában amiben benne volt, aprítottam is vele rendesen), leginkább a "mi ez a fos?!" jutott eszembe róla. Elvergődtem magam P1-10envalameddig, gondoltam felnézek már fórumra hogy én vagyok-e a retardált vagy mi. Erre mit látok? Knight szekció két féle topiccal van tele, melyből egyik a fentebb említett "emberek kifejtik miért fos a Lawbringer". (Másik meg hogy a Peacekeeperek sírnak amiért "bugos a szúrkálás" és már nem tudnak annyi bleedet rádnyomni, hogy 20% HPról megöljön.)
Példa... Nem mai kép (asszem szerdán este lőttem), tehát ha most felmész nem pont ezt fogod látni, de azért úgy éreztem ezt meg kell örökítenem, tényleg nagyon jól leírja a dolgot. Azóta csak több ilyen topic van, meg a képen lévőek "híztak" értelemszerűen.
"Visszamentem" (open bétában vele toltam) Warlordozni, ég és föld a difi, pedig a Warlord se OP.
[ Szerkesztve ]
There is no war. Only the harvest.
-
xPraetoriaNx
senior tag
Nem kell ahhoz 2000 órát belerakni egy karakterbe hogy érezd, fényévekkel szarabb, mint anno volt. Stamina konkrétan olyan szinten szar, hogy ha a "hasbaszúrlak és eltollak" támadását parryzik, élből exhaustion-ben vagy, ha nem raksz bónuszt staminára, szerinted?
A realitással meg plz ne jöjjünk még viccből se, mert akkor a szamurájok fegyverei 2-3 parry után el kéne, hogy törjenek (keressél youtube-on "european broadsword vs katana" videókat, egyszer rácsap egyikkel a másikra, és meghajlik meg eltörik a katana), lovagokat igazából senki nem tudná megölni, mert nehézpáncél ellen csak hammer / mace ér valamit (eleve azért lettek kitalálva, mert kardokkal nem tudtak mit kezdeni egymással az emberek) az meg nincs a játékban. És a "páncélon lévő résekkel" se érveljünk, keleti harcművészet ide vagy oda, azért a szamurájok se tudtak (vagy legalábbis nem az összes) ugrabugrálás közben röhögve pár miliméteres lyukakba beleállítani egy pengét, meg a lovagok se "random kapálózó hülyegyerekek páncélban" kategóriában tolták, tudták hol vannak a rések a páncéljaikon és "igyekeztek védeni is azokat".
Meg akkor ezek után képzeld el azt, ahogy egy ilyen is 160 magas lányka kivédi egy két méteres lovag izomból megküldött + páncél és fegyver nyomatékával "megsegített" láncos buzogányos (lol @ magyar fegyvernevek) ütését...[ Szerkesztve ]
There is no war. Only the harvest.
-
k-adi
nagyúr
Összesen tudomásom szerint 4 teszt volt, 1 éven át. Volt idejük balanceolni.
Főleg úgy hogy az említett karakterekkel (pl. Lawbringer) már korábban is balance-probléma volt, ki is vették őket az utolsó 2 tesztből pont emiatt. Nagyonis tisztába vannak a problémákkal a devek.
De persze a cancerkeeper-t buffolják mert sír a nép.
[ Szerkesztve ]
-
xPraetoriaNx
senior tag
Én se azt mondtam, hogy "fos a játék", hibái ellenére imádom (ha nem így lenne akkor nem kommentelgetnék ide, hanem leszarnám az egészet és abbahagynám a játékot), csak elkeserít, hogy a kedvenc karakterem így elbaszták, és (jelen pillanatban legalábbis) nem is nagyon akarnak rajta segíteni. Én részemről rohadt nagy hibának tartom, hogy Valkyrie-Shoguki-Lawbringer nem volt benne Open betaban (amit amúgy több mint 3 millióan próbáltak ki)... Ugyanakkor viszont "széleskörű open tesztelés" hiánya ide vagy oda, milyen szinten kell fogyatékosnak lenni ahhoz, hogy ne b*ssza ki az ember szemét egy Shoguki - Lawbringer közti difi? Értem én hogy internal teszter "valszeg" nincs 3 millió, de basszus, Shoguki oneshotolni tud 50-100% hpról... (franc se tudja mi alapján van eldöntve a sebzés, de korábban linkeltem videót arról ahogy egy fullhp-s Kensei-t megöl).
Meg ha már feedback, miért van az, hogy closed beta alapján páran OP-nak titulálták a Lawbringert, úgyhogy azt szarrá nerfelték, Nobushi miatt viszont azóta károg kb minden nem Nobushi vagy Orochi player, mióta először bekerült a bétába, mégse történt vele semmi?
Egyébként szerintem alapvetően van egy fundamentális hiba a játékban... Tehát ha egy Peacemaker / Berserker / Nobushi / Orochi körbe tud táncolni téged 4x (meg villámgyorsan tud dodge-olni, parry-zni), mert hisz ő a kis agilis karakter, akkor a mamlasz karakterek miért nem 2 ütésből ölik ezeket? Minden ilyen "nagy vs kicsi" játék arra épül, hogy "a kicsi" úgy körbe tudja táncolni "a nagyot" hogy, az elszédül tőle, de ha "a nagy" egyszer elkapja akkor kb instant halál... Persze most nem szó szerint értem ezt se, arra akarok rámutatni (igen gyermetegen fogalmazva ), hogy az agilisságnak benne van az előnye a játékban, a mamlasszágnak viszont csak a hátránya... Mint mondtam Warlord erősebb, és jobban megy vele jelenleg, de még azzal is szívesebben megyek neki Raidernek / Lawbringernek / Conquerornak / másik Warlordnak (meg Shogukinak is, ha "normalizálják" kicsit), mint a fentebb felsorolt szúnyogoknak...
Meg amivel szintén kezdhetnének valamit, teljesen classfüggetlenül, az a dodge. Több karakterrel is többször találkoztam már azzal a jelenséggel, hogy a fegyverem modellje összeér az ellenfél karakterének a modelljével, de nem történik semmi, "hisz megnyomta a space-t"! (Lawbringerrell top heavy attackkal volt sokszor ilyen, Warlorddal oldalsó támadás mindkét fajtájával, Wardennel meg úgy összevissza mindennel láttam már ilyet). Alapból viccesnek találtam, a "vízszintes irányú támadást oldalazva (de target körül keringve) dodge-olok" koncepciót, de mióta ilyeneket látok azóta pláne idegel kicsit a dolog.
(#595) k-adi --- Na igen, Open béta előtt kapott 2 vagy 3 dologra nerfet, illetve volt-van ez az "oldalbaszúrkálós bug" de még így is OP-nak érzem... Szóval aki innentől azt mondja nekem, hogy "régi" állapotában nem volt rohadt OP, azt kb arcon is röhögöm.
[ Szerkesztve ]
There is no war. Only the harvest.
-
Zedz
addikt
Ez sajnos minden játékra igaz, nem csak erre.
Én pl. ha 4v4 deathmatch van, akkor sem állok bele más 1v1 harcába, és van, hogy az enemy sem segít a társának, hanem kivárja a fight végét. Aztán persze vannak olyanok is akik 4-en vernek 1 embert...De pl. kellemeset csalódtam amikor párszor fel kellett állnom a gép elől, és mire visszaértem még mindig éltem, az ellenfelem megvárt. ( Aztán jól levágtam a fejét. )
-
Tibtobi
tag
A rangsorolt meccseknél pedig tuti nem fogsz maradni egy jobb ellen, hogy csak üsse lefele a rangot. Viszont várni fogom, mert duel-ben nem lehet panaszkodni, hogy a szar csapat miatt vesztettél.
Amúgy én is a becsületes harcosok táborát gazdagítom és megvárom, hogy végezzenek. Igaz így már sikerült meccset bukni. -
Tibtobi
tag
-
malystryx
senior tag
Óóóóó, köszi szépen, igen, teljesen érthető ez a War Assets így már. A feladatokat is ugye fel lehet venni 3-at maximum egyszerre, ott annyira lennék kíváncsi, hogy elvileg 6 óránként frissül, meg van ami hetente és a szezon az 3-4 hetente? Az előbb ezt nem fejtettem ki alighanem.
-
xPraetoriaNx
senior tag
Miért szarod le? Igen ordernáré mennyiségű XP-t meg steel-t ad, és optimális esetben (van pár kivétel, pl amikor olyan fajta hőssel kell menned amit egyáltalán nem tolsz... Én csak ilyen order miatt nyúltam eleve az Orochihoz pl ) amúgy is csak azt kell csinálnod, amit amúgy is csinálnál.
There is no war. Only the harvest.
-
xPraetoriaNx
senior tag
Mondjuk ha tényleg CSAK brawl-t meg duelt nyomsz akkor valóban sok értelme nincs... Bár nem hittem volna hogy van aki direkt kizárja magát a játék "háromötödéből"
Mindazonáltal Brawl-ban is akad gangbangparty... Ha az ellenségtől valamelyik úgy dönt, hogy nem "duelezik a vele szemben lévővel", hanem elrohan hátbacsapni 1-2x a másik ellenfelet, akkor azzal akár el is tudja dönteni kb a meccset...
There is no war. Only the harvest.
-
Tibtobi
tag
- Én annyiból szeretem a metát, mert legalább valamennyi értelemet ver a csapatomba. Persze nem a legegészségesebb módja ennek, de ezzel kell gazdálkodni.
- Dota/LoL vonalat azért hoztam be, mert úgy gondolom Ubiék ezt is MOBA-nak szánnák. Ha nem, akkor ezek a 4vs4-ek a semmiről fognak szólni.
- Ha gear-t behozod, akkor természetesen a matchmaking beszámolná(már bocs de én ezt egyértelműnek vettem...). Szerintem is a jelenlegi a legtisztább módja az 1 vs 1 harcoknak. Mindenki egyenlő. Csak, ha valaki nagyon beleássa magát, akkor a saját harcmodorához igazíthatná a karakterét.
Na mindegy, csak egy vélemény volt, de látom túl sok embert sértettem egyszerre vele. -
-
malystryx
senior tag
Óóó, köszi szépen holnap megpróbálom este meló után. Akkor először az amazon prime-ra regeljek, ott adjam be neki a bankkártyát és egy címet, majd utána jöhet a twitch prime? Azt össze kell szinkronizálni a twitch prime-al? Bocsi a hülye kérdésekért, de még sosem csináltam ilyet. Köszi előre is
-
addikt
Az lesz az köszönöm.
Kérdés valaki aki egérrel játszik nem találkozott olyan problémával, hogy a peackeeper 3. döfését nagyon nehezen adja be? Kontrollerrel könnyedén beviszem, de egérrel egy felfelé mozgást kell csinálni a végén, ami elég idegesítő. Vagy pedig nem jól nyomom, valakinek valami tapasztalat?
Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi
-
Hunner
senior tag
-
addikt
Egyet kell,hogy értsek ez a játék arról szól,hogy kiválasztasz egy karaktert ami nagyon bejön és azzal nyomod amíg csak bírod. Nyilván nem azoknak szól akik csak néha néha akarnak leülni elé. De ez a játék akkor mutatja meg az igazi erejét, ha egy karakternek leszel a mestere. Én pl csak wardennel játszok, 1-1 alkalommal kipróbáltam a többi lovag karaktert is, még a lawbringer ami bejövős kinézetre. Mert én arra megyek.
Tegnap jött velem szemben egy rep6os warden, úgy levert, mint a pinty. Talán ha volt 1 kör amikor tudtam neki bevinni érdemi sebzést, a többin simán lenyomott. Úgy szoktam,hogy megyek 1-2 duelt. Sajnos oda kevés vagyok, persze kifogok én is 1-2 madarat, de alapból nem valami fényes a duel teljesítményem. 40.71% win ratio 0.77 K/D-vel. Viszont ebben a módban lehet a legtöbbet megtanulni a játékról.
Amit ott elsajátítassz, azt a Domiban kamatoztatod. Ott azért jóval többen vannak akik nem tolják olyan keményen a játékot és lehet is érvényesülni.
De még1x hangsúlyozom én is,hogy ebben a játékban egy karaktert kell kitanulni, de azt jól.
Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi
-
Mister_X
nagyúr
Nem igazán tudom eldönteni még, hogy ki legyen a mainem. Ez van. Raider és Kensei adja Dominionban, duelben Nobushival vagyok a legjobb, Skirmishben Shugoki (és Raider). Orochi duelben, Brawlban és Eliminationben megy, rep 2-es SP-s Orochit is aláztam már vele.
Minden karakterrel akarok játszani egy keveset, hogy ráérezzek az ízükre. Utána döntöm el, hogy ki legyen a main - eddig Kensei az, mivel legmagasabb szint + gearscore. Valkyre mozgatja a fantáziámat, de van annyira skillcapes, mint a többi assassin.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
addikt
Amúgy én annyit csinálnék ezzel a chain vortexes témával,hogy minden egymást követő még jobban szívja a staminát, vagy kevesebbet sebez, mert azért az elég gáz szerintem,hogy ha egyszer bekerülsz a sarokban, onnantól egy ilyen kombó kivégez, mint a sicc. Aztán persze úgy is kilép duel végén, mert ő is tudja,hogy csak ezen múlik az egész és nem adja meg az esélyt, hogy leverd újra.
Lesznek itt azért még bőven javítások, csak kérdés,hogy ugye meddig bírnak várni az emberek. Bf1-be is jönnek az újítások sorra, amit bőven az elején már belerakhattak volna, de az embereknek elmegy a kedve a várakozással.
Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi
-
Predaking99
csendes újonc
-
atainprison
senior tag
Ez is egy vélemény.
Szerintem kifejezetten jól sikerült a balansz ebben a játékban.
Viszont a mai peccsel jött guardbreak interuptot el tudná nekem valaki magyarázni?
A mai peccsig egész jól ment, de ma voltak gondok. Sajnos a bétával nem játszottam szóval nem vágom, hogy mire változtatták vissza. -
TazLeacher
nagyúr
Értem...köszönöm. Tehát lényegében bemegyek egy meccsre, ott megölök 5-öt halál nélkül (ha előtte meghaltam, az nem gond, csak legyen meg az 5 egymás utáni folyamatos ölés halál nélkül) és ezt megismételni 5 alkalommal.
Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH
-
xPraetoriaNx
senior tag
Amit Warlorddal kapcsolatban írtál kicsit megbukik ott, hogy a headbutt utáni GB nem garantált. Ha az lenne akkor nem mondanám hogy "plebsz" szinten nem OP a karakter. A headbutt-szúrás meg kisebbet üt mint egy sima light attack, sz'al inkább csak idegesítésnek jó a dolog, megölni azzal valakit 1,5 óra.
"Türelem" meg olyan dolog, hogy sajna Assassin-ok általában passzívan játszanak. Pont az szokott kiidegelni, amikor megáll velem szemben valamelyik fürge karakter (tehát assassinok + Kensei + Nobushi), és semmi mást nem csinál, csak ha támadok akkor oldalra lép és oldalba csap. Mindezt gyorsabban, mint ahogy a Warlord lenyomja a light attackot / feintel, szóval hiába ráncigálom a guardot, semmi nem történik. Volt olyan "duelem", tényleg álltunk egymással szemben egy PK-val és vártuk, hogy a másik üssön. Najó hazudok, mert nem álltunk, hanem táncoltunk egymás körül, de lényegében same shit. Jó 1,5 perc után untam meg és kezdtem el ütögetni, amikor is a fenti koreográfia zajlott le. AltF4-eltem és inkább mentem Tropico 4-el játszani hogy lenyugodjak kicsit... Néha tényleg úgy érzem, hogy nekem is az allblock stance-et kéne "abuseolnom" a francba, csak én azt szánalmasnak (és így korántsem funnak) tartom, úgyhogy igyekszem kerülni.
De lehet aztán az kéne hogy elkenetem a számat veled párszor custom duelben, aztán megmondod nekem hogy mit csinálok rosszul XD
[ Szerkesztve ]
There is no war. Only the harvest.
-
atainprison
senior tag
Tegnap vagy 1 órán keresztül dueleztem egy PK-val tök jó volt, mindig szoros meccseket nyomtam vele, de egyet rohadtul utálok a PK-ban és Nuboshiban. Vagyis nem a karakterrel van a baj, csak a stílussal, ahogy játszák. Mikor már alig van hp-m és sikerül összehozniuk egy bleedet, akkor elfutnak, és megvárják, hogy elvérezzek. Megértem, hogy így a legbiztonságosabb játszani, hogy még véletlenül se tudjak beleütni, esetleg kinyírni mielőtt elvérzek, de olyan gusztustalan . Eddig csak ezen csesztem kicsit fel magam, bár tudom ezen végképp nem kéne, csak valahogy nem passzol ez a játékstílus a "For Honor"-hoz .
-
malystryx
senior tag
Értem, köszi. Viszont ezzel a blokkolással nem vagyok megbarátkozva, a patch óta nagyon rossz lett, alig tudok védeni valamit is, a warden és a shugoki ellen egyenesen katasztrófa. A warden olyan gyorsan kaszabol a hosszúkardjával 1 kézben, hogy megboldogult lovagok forognának a sírjukban.
Szóval a lényeg, ahogy megjelenik az indikátor, abban a pillanatban már benn is van az ütés, hiába próbálom védeni, nem megy. De mindegy, már 17-es vagyok, holnap meló, de még délután be akarom húzni a repu 1-et végre -
malystryx
senior tag
Köszi a részleteset, tényleg ez történik. Felülről indít, aztán valamelyik oldalról kapom, azt már nem tudom levédeni, utána ledarál.. Figyelni fogok rá ezután, sajna ugye a többi karakter mozgásait-képességeit még nem ismerem, és ezért hátrányban vagyok, de örülök hogy ezek ellenére segítetek Tényleg nincs sok időm játszani, de igyekszem.
Ha meg tudok is játszani napi 1-2 órát, nem a többi karakter mozgásait nézegetem, próbálom a main-t húzni, és elsajátítani a mozgásokat. Nyugtassatok meg hogy a kensei-vel nem nyúltam mellé
Egyébként a fiam imádja nézni, együtt nyomjuk esténként amikor nem dolgozom.Ja és még egy dolog, a Doom of the Kensei-t simán levédik, ez hogy lehet, mikor a 3-ik ütés után unbreakable?? Lassú az ütés kivitelezése? Mert az hogy dodge-olnak az oké..
[ Szerkesztve ]
-
malystryx
senior tag
A Realistic módot még ki sem próbáltam, de jó ötlet. Ott nehézségi fok van? Mert normal-on a raiderrel nem tudtam lenyomni a japán főnököt
Egyszer elkezdtem a karakterek mozgásait kiírogatni, de abbamaradt. Gondolom gyakorló módban próbáltad ki őket. Erre már gondoltam régebben is, de a kevés idő ellenére csináltam a napi feladatokat meg a story-t, hogy beleférjen abba a 2 kicsi órába. De már hamarosan végzünk vele.
-
-
malystryx
senior tag
Bocsi közben elmentem aludni. Hát köszönöm szépen, pedig nézegettem ám a basic és advanced videókat, de annyira nyerni akarok és gondolkodás nélkül nekiesek az enemy-nek, hogy abban bukom el. Indítom a top heavy-t, az első bemegy mondjuk, az többit vagy kidodge-olja, vagy megszakítja light-al, aztán már kapom is. Le kéne hűtenem magam és tényleg az alapoktól kezdeni. Majd megnézem, biztosan lehet trainelni, és azzal kezdem. A botokkal 1v1-ben nincs gondom az esetek többségében, dominion-ban szokott lenni, nem tudom miért. Tegnap este pl. deathmatch volt, nagyon nem is talált a szintemen játékosokat, 2-es és 3-as repus is volt. Első meccs 4-0 ide, a következőben mindenkit levert a gép.. Csak kamilláztam. Vannak érdekes dolgok, attól is majd kiesett a szemem, hogy a kardom egy side light után átment az ellenfél testén, nem sebezve... A fiammal össze is néztünk, hogyhogy nem talált. Na mindegy, megfogadom a tanácsokat, és köszi még egyszer. Még volt valami amit kérdezni szerettem volna, majd melóba eszembe jut.
-
Mister_X
nagyúr
A háttérben gondolom szervergondok vannak... pontosabban, hogy klienseken futnak a menetek (van host, ugye): csata közben képes konkrét diavetítésbe (szó szerint! Nem 25-28-ra, hanem kb. 10-re droppol) átmenni, még akkor is, ha épp 1vs1 a Dominion pályán és a háttérben sincs más. Az ilyen diavetítések kimenetelei: A) semmi B) kidroppol valaki C) "retrieving connection" és malmozás D) C-ből kidob errorral menübe.
És ez csak Dominion PvP. Pontosabban a diavetítés. Skirmish alól szokott még kivágni minden előzetes nélkül a menübe. Elimination, Duel és Brawl stabil, talán még Elimination alatt fordul elő, hogy folyamatosan cserélgeti a playereket botokra, de ez lehet user error.
És igen, nem az én netemmel van gond.
De ez valami Ubisoft betegség, mert Rainbow Six alatt is érdekes anomáliák vannak (pedig ott a PvP emlékeim szerint full szerver).
[ Szerkesztve ]
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
vegitossj7
addikt
A-a. Nálam nincsenek bajok.
Olvasd el akkor mi a játékban a Cancel. Feint /= Cancel. A feint totál más. Annak is vannak technikái, de én nem arról beszéltem.
A feint az a B. Ez elég egyértelmű. A cancel pedig az "option select". Nincs olyan hogy option select, ez a cancel maga. Mivel nem magát a támadást indítod el, hanem megszakítod valami másra. Olvasd el a leírást ingame, mindenhol cancel-t ír. Bugosan Valk-nál is azt írja, hogy GB-el lehet cancelezni a Full guard-ot, de nem. És ő az egyik a 3 karakter közül akinek van Előredash-GB combója.
Én nem tudom amúgy milyen conq karakterek ellen toltam, jöttek nekem Rep 7-en és 3-0 volt az összes. Igaz Valk-al jöhetnek nekem a védelmükkel, zabálom őket. Berserkerrel már nehezebb ugye.
Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.
-
peterson79
őstag
Igen, csak bedugtam USB-be és már ment is, látszólag le sem töltött semmit. Valószínű azért nem, mert win10-be beépített Xbox nemtommi van. Ha töltött is valamit azt a háttérben, mert kis buborék nem jelezte, hogy használatra ész. mikor indítottam a játékot már az xbox-os gombokat láttam.
-
zzola
félisten
A lapot beregisztráltam az instrukciók szerint, ma jött egy activation kód e-mail-ben, gondolom uplay-ben ezt kell beadni, de ezt már más is megcsinálhatja...?
Erre kérdeztem, hogy aktivláskor nézik-e, hogy milyen lap van a gépben?
Mert ha nem, akkor eladom a játékot, nekem nem kell...[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
Igen, én csak azt írtam le, hogy szerintem hogyan kellene működnie. Hogy ponosan mit vesz figyelembe azt nem tudom. Nekem is volt már pár érdekes duellem. Mikor az első karimat húztam és még repu 1 sem volt, betett ellenem egy repu 10es PK-t. Csak néztem, hogy most mi van.
-
atainprison
senior tag
Én azt azért hozzátenném, hogy nem minden esetben számít. Full kezdőként egy mittudomén hány repus el tud verni, mégha nem használja a feintet, parryt stb. Azt én is aláírom, hogy vannak akik a 10. repu után is bénák, de nem egyszer találkoztam olyannal, akinek még 1 repu se volt meg és hozzáérni sem tudtam (jó lehet játszott az alphával és bétával, de tökmind1).