Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • spammer

    veterán

    válasz .LnB #63437 üzenetére

    "Bár kíváncsi lennék mit szólt hozzá a közönség '86-ban. "

    '68-ban (gondolom véletlenül írtad el). Akkor sem értették sokan, mit is akar közölni a film, de a hippik betépve jól szórakoztak rajta. :)

    Nolan meg alapvetően jó rendező, csak kár, hogy a mai trendhez kell igazodnia (vagy akar is igazodni, franc se tudja), így egy alapvetően jó sci-fi anyagból lett egy "popcornbuster".

    „A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."

  • genndy

    addikt

    válasz .LnB #63437 üzenetére

    Tyű de jó hsz. Asszem minden mondatával egyetértek :K

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • Viszlát

    addikt

    válasz .LnB #63437 üzenetére

    Nem olvastál figyelmesen, pedig akármikor szidom Nolant, kínosan ügyelve kihangsúlyozom, hogy az utóbbi filmjeivel vagyok elégedetlen. Csinált ő nagyon jó filmeket is, amiket készséggel el is ismerek és becsben is tartom őket (épp tegnap soroltam fel párat), de mivel nem vagyok elvakult rajongója senkinek, ezért az összes többi filmhez hasonlóan maximum a kiválasztás/várakozás szakaszában számít a rendező kiléte, egyébként pedig minden film nulláról indul.

    Megmondom őszintén, azt találgatni, hogy miért lett ilyen az Interstellar, szerintem értelmetlen. Egyfelől Nolan elvileg az a rendező, aki bármit megtehet, hiszen a filmjei rendre milliárdos bevételt produkálnak (ez az egyik vonal a rajongói tábor részéről), másfelől ami kritizálható a filmjeiben, az a stúdiók hatása, szegénynek muszáj engednie... Egy biztos, én sosem fogom megtudni az igazságot, annyira meg nem vagyok naiv, hogy készpénznek vegyek netre kikerült infókat a háttérről. Mindenesetre amikor egy Linklater meg tud csinálni egy Boyhood-ot, vagy elkészülhet egy Whiplash, akkor kissé viccesnek tartom azt fejtegetni, hogy Nolan meg miért nem tudja azt csinálni amit akar. Persze ezen filmek egyike sem akart blockbuster lenni, de ki a csuda mondta Nolannek, hogy Oscar díjas színészekkel, nagy stúdiós háttérrel (ráadásul rögtön kettővel) készítse el az Interstellart? Vagy hogy működik ez, hogy anyagilag nem akarok kompromisszumot kötni, de a sztori az nem számít? És nem a tudományos részére gondolok, hanem minden egyébre, a kidolgozatlan karakterekre, a szájbarágós, iskolás szintű benyögésekre, az egyértelműen folytatásra hajazó és emiatt rendkívül összecsapott/hiteltelen/emberietlen befejezésre. Meggyőződésem, hogy az Interstellar lehetett volna iszonyúan jó film, ha legalább annyi időt és energiát ölnek a forgatókönyvbe, amennyit a tudományos háttérbe és a látványba öltek.

    Készséggel elismerem, hogy nem az a fickó vagyok, aki hú űrhajó, húú féreglyuk, húúúú fagyott felhő, húúú fekete lyuk felkiáltásokkal néz végig egy sci-fit, viszont abból meg nem tudok és nem is akarok engedni, hogy legyen már pénz, idő és energia a karakterekre, történetre is. Mert az utazós rész az úgy ahogy elfogadható, de önmagát szúrja tökön az egész a rétestészta felvezetéssel, a leginkább tudományos/elméleti rész kellős közepébe beszúrt okfejtéssel a szeretetről, majd a befejezésnél az összecsapott visszanyúlással a sztori origójához. Ezeknek amúgy lett volna a helye és érezhető, hogy szerették volna az egész tech show-t drámai keretekbe foglalni, de sajnos nem sikerült. Hogy most ez azért, mert egyszerűen kidolgozatlan maradt ez a rész, vagy azért, mert Nolan ennyire agresszíven belénk akarta verni a saját világnézetét, passz. De emiatt van az, hogy tőlem csak 6 pontot kapott a film, ami tudom, hogy az ájuldozóknak rosszat jelent, de számomra csak annyit, hogy a középmezőnyben landolt, nem rossz, de semmi extra. 2014-ben nálam nincs benn az első húszban sem ha minden kategóriát nézek, ha csak a sci-fit, akkor persze előkelő helyen áll, de nem is nagyon volt konkurencia.

    "How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

Új hozzászólás Aktív témák