Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jahno

    őstag

    válasz qnadam #44213 üzenetére

    Kb. 10 évvel előttünk németeknél és Amsterdamban... Egyik verziója ha minden igaz, akkor kicsit kudarcos lett jahh (aztán lehet nem is tervezési hiba van mögötte, hanem olyan, mint japánoknál a beszállítók minőségbiztosítási papírjai) .

    Viszont hozzánk a frissített modell jutott el, ezért nem tudták időben szállítani, ami nekünk olcsóbbat jelent a szállítónak meg kis buktát. Erre is jó a kapkodás, meg a szériahiba és lehet matekozni a német precizitással, satöbbivel.

  • zetor2000

    senior tag

    válasz qnadam #44213 üzenetére

    Ha csak a wikipédiából olvasok utána is kiderül, hogy a mienk ugyanolyan, csak teljesen más.
    Nem volt benne kezdetben klíma... Aztán lett 3 féle megoldás a klímára, végül 2 kombinációja valósult meg. - ebben be lett vonva az, aki használja, azaz az utazóközönség. Naná, hogy a nyitható ablakos-klímás nyert.
    Az itteni jóval hoszabb, ~25%al, mint a többi.
    A mienk Toyota Combino Supra (MK2) verzió, nem alu, hanem "áttervezett" acél vázas.
    Alacsonyabb valami hidralikás része - ezt nem tudom, mi, csak olvastam, hogy a vízbül is a zoxigént, teccikérteni? ..."a Tátra villamosokból ismert rudazat vagy MAN-féle torziós rugózás helyett alacsony építési magasságú hidraulikát alkalmaztak; ez magával vonta a forgózsámoly és a padlólemez teljes áttervezését." Szóval a "felfüggesztése" hidraulikus. Vagy valami, ami a rugózást segíti.
    Más a csuklós rész megoldása, mint az MK1-en.
    És még ki tudja, mi mindent kellett mókolni, hogy a sima helyett megérdemelje az MK2 titulust.

    És most akkor jön a kérdés, hogy a BRG MK29 előtt volt 28 iteráció? És a 29ik se lett az a húdeszuper... :)

    Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

Új hozzászólás Aktív témák