- Fotók, videók mobillal
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Honor Magic V2 - origami
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
Ezekkel nem értek egyet.
Aki annyira hülye hogy egy marketing név alapján meghal, azt más név se mentené meg a saját hulyesegetol.
Felügyeletet igényel, de sok terhet levesz szerintem.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Gabibácsi
tag
Te vagy a szakember, de ezzel most ellenkeznék. Sosem mondták magukról hogy önvezető és engedd el a kormányt és gyí.. mindig voltak figyelmeztetések, feltételek.
Te meg leteszteltél egy olyan képességet ami ebben a tesztesetben a neved éppen. Merthogy nyilván ki volt iktatva minden kb.Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
-
WiZARD
addikt
Akkor most a Nissant is basztassuk mert abban Propilot fantazianevu cucc van?
Azaz gondolom vezet benne helyettem egy profi pilóta, ha bekapcsolom a gombbal...
Továbbá a Porschet meg azért buntesse meg a GVH, mert nincs is Turbo a Taycanban.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Jahno
őstag
válasz Gabibácsi #33907 üzenetére
Twitter az a menő felület ahol a góré mindenféle marhaságot állít, aztán mikor számon lenne kérve, akkor visszamenőleg kitörlik. Persze mikor én másnap mondom, hogy ez elég nagy kreténségnek néz ki, akkor ugyanígy leugatnak, 1.5 év múlva meg már nem lehet elővenni és senkit sem érdekel amúgy sem.
-
npera
újonc
válasz WiZARD #33901 üzenetére
Ez egy USA-autó, ahogy nézem. Végignéztem a videót. Az autopilótát a sztrádára felhajtva kapcsolja be. Előtte nem navigál vele.
A sztrádára felhajtva megy 25 km-t, amit gyakorlatilag végig felügyel, a keze a kormányon. Bár vágva van a videó rendesen, de egyfolytában bimbammol neki a kocsi, hogy tegye a kezét a kormányra. És megy 25 mérföldet úgy, hogy nincsen semmi, csak autópálya. A legnagyobb challenge egy nagyon lágy ívű elágazás, amikor van 4 sáv és 2 ide, 2 oda megy.
Ne haragudj, de ez nekem egyáltalán nem meggyőző. Mint mondtam ez egy Level 2 AD-rendszer, ami gyakorlatilag egy okosabb tempomat. Folyamatos felügyeletet igényel, de a sofőrre áthárítva a felelősséget tud sávban maradni többnyire és az USA-ban engedték nekik sávváltást.
Meg kellene újra néznem, de azt hiszem, hogy Norvégiában is tudott indexre sávot váltani a Model 3, amikor a Fully Charged tesztelte és Svédországból mentek vele Norvégiába. Ott nem navigálva kattintotta be az autopilot funkciót (sávtartásra) és indexelve tudott sávot váltani úgy, hogy nem kapcsolt le azonnal a rendszer.
Szóval az álláspontomat fenntartom. Ne vegyétek ezt ócsárolásnak vagy köpködésnek, mert nem annak szánom. Csak tárgyilagosan kielemeztem, amit tapasztaltam.
Egy buta sebességtartó tempomathoz képest nagyon okos a rendszer. De ez nem önvezető rendszer, itt keverik nagyon sokan a fogalmakat és hogy milyen technikai megoldások és megbízhatósági jellemzők érvényesek a különféle AD kategóriákra.
-
npera
újonc
válasz Gabibácsi #33902 üzenetére
Wizardnak válaszoltam.
Ehhez képest még annyit tennék hozzá, hogy sokféle kommunikáció jött már Musktól. A sima Autopilot a jogi szöveget elolvasva kisbetűvel persze figyelmeztet, hogy nem tud mindent. De a marketing kommunikáció ég bele az emberek agyába, hogy ez a mindent verő funkció és önvezetés.
A második dolog az, hogy Musk elkezdett egyszer durván betépve hadoválni róla, hogy a kábé 60k SEK-es autopilot előkészítéses extrával és az új szuperkompjúterrel együtt teljesen önvezető lesz minden Tesla és simán elküldheted a kocsit AD taxiként működve és még pénzt is kereshetsz így. A kocsi taxizik neked, te pedig otthon nézed a TV-t.
Szóval volt már sokféle ígéret a betépett vezértől.
-
WiZARD
addikt
Azért a 25 mérföld autópálya automata savvaltasokkal, irany/kijaro kivalasztassal már most jopar fokkal több mint amit egy megveheto vw/nissan/volvo tud. De azok soha nem is fognak többet tudni ha a user ma hazaviszi a szalonbol. Itt legalább az ígéret megvan a fejlesztésre.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
hobizoli
nagyúr
válasz WiZARD #33913 üzenetére
ja
amugy azt neztem, hogy ~13misi a fapad E-Golf is, es azert ahhoz kepest azert annyira nem sokkal tobb mar a legputribb Model3 sem arbanmeg a hatotavja eleve mennyi is?
"akar 231km"
az olyan VAG-san gondolkodva lehet kb 180-190km12.7M az alapara, par okossag bele, savtarto asszisztens meg a LED-s elso-hatso lampa, telicsomag stb, semmi kulonos dolgok, mar 14misi felett is van az arcedula
es ebben nincs borbelso sem +750k-ert, azzal ~15 is lennehagyjadmar
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
a veglegesites elott nyilvan vannak teszt autok, amik mar azzal a hardverrel futnak teszteket, szerintem ezt latod a videon is a Tesla-tol feltolve a videot, hogy hezitalo vevojelolteket motivaljak vele a vasarlasra
a hardvert hozza elkezdtek belerakni az autokba korabban kb akkor, de csak majd kesobb lesz aktivalva sw-sen is
eleve az egesz "autopilot" is igy volt elkovetve, egyik ejjel letoltodott az update, amiben aktivalodott, es reggel mar mukodott, de elotte kb fel evvel ledemoztak mar ujsagiroknak egy parkoloban felallitott palyan, ahogy megy az auto es felismeri a tablakat is, mert mar akkor is be volt szerelve hozza a tokom tudja mennyi kamera az autokba, de csak abban volt eles is a rendszer, amit ott mutogattak az ujsagiroknakmi sem a bevezetes elotti heten meg napokban gyartjuk eloszor az adott palackot meg uccsit, hanem negyed-fel evvel korabban mar mennek a probagartasok belole, hogy a validalasa lefuthasson addigra, amire bevezetesre kerul a piacon
a FuzeTea is ket eve november kozepen vmikor mar eles gyartasban ment, pedig csak januartol kerult ki a boltokba, 2018 Copyright-os feliratu cimke volt rajta akkor
a probagyartas meg lement belole vmikor a nyaron...pedig az nem egy auto
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
azert akarhogy nezzuk, rohadtul megkavarta az allovizet a Tesla megjelenese
amig csak azt a kis Roadstert csinalgattak a Lotus kaszniba, tok nem vettek komolyan
S-nl mar hmhm erdekes... amiota meg van 3-s meg muszaj vmit csinalniuk nekik is, mert qrva nagy igeny van ra
egeszen addig az E-auto temara az volt a reakcio, hogy jaj hat majd eccer lesz, vmikor a tavoli jovoben nem tudjuk mikor...
aztan ahogy berugta az ajtot ezzel Musk kenytelenek voltak lepni a nagy autogyartok is, mert ez a kis nyomi, evente 400k db-t ad mar el beloletöbb drón kell ;P
-
Sipi-
tag
-
Samott
addikt
Udv a szep uj agile-os vilagban.
Mas: Doug DeMuroSwiftel tesztel: The Suzuki Swift Is a Forbidden Sporty Hatchback - kulon felhivnam a figyelmet a tobbnyelvu fedelzeti szorakoztato rendszerre.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
válasz WiZARD #33913 üzenetére
Itt ismét egy elég komoly filozófiai kutya van elásva. Ennek nagyon sok mélyen szakmai vonzata van, amin nagyon komoly fejlesztőcsapatok dolgoznak már évek óta. Rettentő komplex jogi háttere van a területnek, nagyon sokféle piac létezik eltérő követelményekkel és előírásokkal. A törvényi adaptáció sem azonos sebességű különféle részein a világnak. Nincs egy megoldás ami mindenhol működik és eladható. Szóval nem egy fórumban könnyes megvitatható témáról van szó. De lehet mindent egyszerűsíteni, hogy legalább vitatkozni lehessen róla.
Musk durván betépve kiabálta az interjúban, hogy mindenki aki LIDAR-t használ az sikertelenségre van ítélve (they are DOOMED, DOOMED!!!), míg ők csak kamerákkal és talán szonárral akarják megoldani a kérdést.
Más OEM-ek biztonsági kockázatnak tekintik a csak kamerás megoldást, mivel az egy frekvenciatartományban működik csak és az optikától függően a belátható távolság is limitált. Tehát szonár, radar, kamerák és LIDAR a legtöbb esetben a szenzorok kategóriája, aztán ezekből próbálnak valamit kihozni. Mellette persze felhőből jön egy csomó navigációs adat, komoly navigációs adatbázis van a kocsiban lokálisan, de azt is folyamatosan frissítik és próbálnak car-to-car kommunikációt is megvalósítani, hogy a kocsik egymásnak is tudjanak jelezni a megváltozott tapadási viszonyokról vagy vadakról az út mentén vagy lovasról vagy kerékpárosról vagy akármiről ami a hagyományos navigációs adatokból nem elérhető, de alapvetően tudja befolyásolni a jármű dinamikai viselkedését vagy a forgalmi szituációt.
Amit Musk erőltet az más OEM-ek szemében simán lehet felelőtlen hazardírozás. De korlátozott biztonságra törekedve persze elég sokálig el lehet menni csak kamerás rendszerekkel is. A gond akkor jön, ha olyan szituációba keveredsz, amikor a sima kamera (akár infra, akár látható fényre állított) erősen hátrányos körülmények között kell operáljon és nincsen más frekvencián működő rendszered. A sebességtől és távolságtól függően ugyanis nem lehet mindent egyfajta szenzorral megoldani. Ha azt mondod, hogy majd szoftvertől kikompenzálod, akkor ott alighanem súlyos kompromisszumok lesznek a biztonság területén.
Visszatérő érv, hogy a többi autógyár semmit nem fejleszt, nekik nincsen autonóm vezetésre optimalizált flottájuk és nem gyűjtenek adatot. Vagy ha gyűjtenek is, akkor az elenyésző mennyiségű a Tesla adatbázisához képest. Ezt elhinni elég naív dolog. Ha egy OEM nem kezdett el évek óta gyűjteni adatot ilyen irányban, akkor az kábé öngyilkos lépés. Legfeljebb nem a sajtóban hencegnek ezzel, hanem csak tisztességesen elvégzik a házifeladatot és nem nyomnak ki prototípus érettségű megoldásokat éles környezetbe. Hogy visszatérjek a komoly filozófiai ellentétekre különböző OEM-ek között.
Lehet, hogy egy ma kapható VW vagy Volvo nincsen úgy bekamerázva, mint a Model 3. De amikor lesz megbízhatóan működő algoritmus és különböző időjárási körülmények között megbízhatóan működő szenzorok (akármilyen is legyen), addigra lesz a kocsikban és az működni is fog. Akkorra vélhetően a Tesla sem ugyanazt a megoldást fogja erőltetni, amiről most azt állítják, hogy mindenek felett megbízható, robosztus és biztonságos.
Senki sem lát bele kívülről, hogy milyen fejlesztések mennek a különféle OEM-ek keretein belül, ezt nagyon korlátozott mértékben szokták Twitteren kiteregetni.
-
blueboi69
csendes tag
Viszont én a DPD-vel baromira meg vagyok elégedve. Szerencsére a rendelt cuccok fele azzal jön.
Eleve kb 2órásintervallumot adnak, neten követheted, hogy hol jár a futár és hány megállója van még mielőtt hozzád érne. Előtte ide szokott csörögni.
Eddig kb 15-20x hoztak valamit, minden esetben maximálisan elégedett voltam velük.Egyszer volt furfang, amit nem értettem. Gyerekágyat rendeltünk netről, írták is az emailban, hogy 3db csomagnak kell lennie, csomagszámot is megadtak stb. Jön a DPD-s futár, odaad 2db csomagot. Mondom, hogy hát van itt még egy csomagszám, 3nak kell lennie, pont a matrac hiányzott, ami jól felismerhető. Mondta, hogy emlékezett egy matracra, de az a kollégánjánál van. Fel is hívta, hogy nem e tud arról valamit, de az másik címre ment. Mondta, hogy ő fehérvárról jön, az nem a központ, a központot nem tudja megkérdezni sajnos, de már így is teljesen segítőkész volt.
Láttam, hogy nem kell a teljes összeget sem kifizetnem, hanem csak a két csomagét. Mondom akkor nagy bukta nem lehet. Azt végképp nem akartam, hogy kifizetem a harmadik csomagot is, úgy, hogy nem veszem át.
Végül másnap hozták a matracot, azt külön fizettem.
Ez volt a legnagyobb bakijuk...Kínai csomagokat meg a postás lerakja a kukára, azt kész. Itt nincs aki lenyúlja
-
blueboi69
csendes tag
Mondjuk ez hamarosan javulni fog, ugyanis olyan fejlesztői környezet kialakításán dolgozunk ami prod-like
Pont ezért, mert a kedves üzemeltetők elmentek mindenféle vadhajtásbaMár csak az az aprócska lépés van, hogy valaki adja rá a lóvét. Ez az aprócska lépés tart fél éve
-
-
Samott
addikt
Musk durván betépve kiabálta az interjúban, hogy mindenki aki LIDAR-t használ az sikertelenségre van ítélve (they are DOOMED, DOOMED!!!), míg ők csak kamerákkal és talán szonárral akarják megoldani a kérdést.
Azert egy kis csusztatasert neked se kell messzire menni: Elon Musk on Cameras vs LiDAR for Self Driving and Autonomous Cars - de se nem ordibal es durvan betepettnek se tunik. Max kicsit dadog, de sose volt egy Steve Jobs szintu eloado.
Szerk: egyebkent ha megnezed a ket es fel oras verziot, ott egy kerdesre kifejti hogy miert nics ertelme a lidarnak: mert ugyanabban a tartomanyban lat mint a kamera. Egy radarjuk van, elore nez mert abba az iranyba halad gyorsan az auto es az atlat kodon, eson mindenen. Masfele felesleges, masfele a lidar is felesleges. Ok igy latjak, meglatjuk hogy az ido oket igazolja-e.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #33927 üzenetére
"nics ertelme a lidarnak: mert ugyanabban a tartomanyban lat mint a kamera."
Ezek szerint csak megvilágítja. És akkor ez sem az alap kamera, hanem fene tudja, mert maga a szabvány látható fényt is mond, az meg kicsit csúnya lenne így ekkora méretben. Szóval ismét bonyolult.
-
FőDudu
addikt
Egyszeru parasztkent, kamera legyen a talpan amelyik megrajzolja a haz alaprajzat ahogyan az okosporszivo tetejen levo lidar.
Ami meg nekem is feltunik, a kamerak nem igazan tudnak a tavolsaggal mit kezdeni - azaz latszik, meg minden, de egy keprol meg nem mondod milyen tavolsagra van toled az adott targy.
Fotohozzaertok: igazam vagy vagy csak fotel szakertek?
Szoval a Kamera+radar komboval mar kb kiszamolhato a tavolsag az irany es a kep alapjan.
Kamera onmagaban nem lenne eleg. Vagy igen?FőDudu
-
-NoVa-
őstag
Azért a kocsi elején akad a nem lidarnak megfelelő megvilágító dolog, 2 bazinagy.
A normál kamerák elé meg mi is rakosgatunk mindenféle szűrőket egyes extrémebb fénytartományokhoz, polár, nem lineáris, feltételezem a Tesla is vagy különbözőfélék sokaságából dolgoz fel, vagy mechanikusan cserélgetni tudja, hogy lásson is valamit.
A lidar pontfelhőjenél nehezebben feldolgozható, és torz/zajos információ nem sok van, amire minden fényes/tükröződő felület rengeteg plusz ghost objektumot pakol. Üveg és fényezett tükröződő fémfelület meg pont előfordul olyan helyen, ahol autók közlekednek, eső még inkább, szemétté téve a lidarból jövő inputot.Szóval ebben igazad adok Musknak most. Attól még simán lehet, hogy van már olyan szűrőalgoritmus, ami megfelelően tisztít, akkor már csak a processzorigénye lesz óriási a kameraképekhez képest, azon a feldolgozás ritkításával lehet faragni. Autópályán ha csak fél másodpercenként snapshotol, akkor is 20 méterenként van egy szelet alternatív input, és nem szív ki 50km-t a hatótávból. Szóval bármi mellett és ellen is lehet érvelni sokat.
-
npera
újonc
válasz Samott #33927 üzenetére
Ha neked ott józannak tűnik, akkor legyen úgy
Még a másik csávó mondatába is belevág, hogy még egyszer bekiabálja, hogy "DOOMED!!!", miközben ízzad, mint az állat és a szeme is teljesen ki van akadva. A józanság és visszafogottság jegyében. Az is lehet, hogy nála ez default állapot, de ha jól értem nem teljesen idegen tőle a betépés és befolyásolt állapot.
A LIDAR és a kamera ugyanazon a frekvencián működik, úgy érted? Ez meglepő lenne, de ha Musk mondja, akkor tutira így van.
-
-NoVa-
őstag
válasz FőDudu #33931 üzenetére
Egy statikus képből nem mondasz távot, de az autó mozog. Vagy mozgott, vagy más mozog hozzá képest. Elég megnézned egy ARKit-es appot a telefonodon (pl google mérőszalag), ahol a kameraképből némi mozgatás után már felismeri a síkokat, és egész jól eltalálja a pozícióját, távolságát, méreteit. Aztán az 1 kamera.
-
Jahno
őstag
válasz FőDudu #33931 üzenetére
Nagyjából jó, de azért egy fényképező is tud távolságot számolni. És kiegészül radarral. Én már csak arra lennék kíváncsi milyen hullámhosszon dolgoznak és ha ennyi vackot egyszerre kiengedbek a térre akkor ki lesz? Úgy össze fognak gubancolódni, hogy ihajj. Így is számolhatnak a vasak gazdagon, de az tuti, hogy a pontfelhős rendszerben adat van és pontos. Az nem nézi be a teherautó hátát égboltnak, de még mindig csak egy adathalmaz amit a követelmények alapján fel kell dolgozni. Valós időben ezeket együtt kezelni a kemény, aztán ez alapján dönteni. Kompútár hegyek lesznek majd hozzá.
-
Jahno
őstag
Hullámhossz nem frekvencia! Ezért csodálkoztam rá, hogy akkor az milyen cucc és nyilván nem UVvel világítja meg a terepet, de ha nem Lidarbak hívjuk, csak olyan és azt tudja, akkor mivel? Állítom a többi gyártónál kiderül, legtöbb az 1-5 közti szinteket is elmagyarázza és sokkal jobban érthető, hogy mi van most, min dolgoznak és mi lesz majd talán ésvagy. Ez Musknál azért mindig kemény dió volt, amin nem is dolgoztak, majd csak 3 év múlva talán, azt is polcról levehető cikknek reklámozta.
-
-
Samott
addikt
Kicsit dadog, vannak ilyen emberek, nem kell ehhez drog. Gondolom nem szeret szerepelni. De nem kiabal, teljesen higgadtan ervel. Ne lass mar bele olyasmit ami nincs benne. A lidar meg a kamera is lat. A lathato tartomanyban mukodnek, o csak annyit allit hogy a radar elore + kamera eleg. Hogy igaza van-e majd meglatjuk.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
válasz FőDudu #33939 üzenetére
Mindenhova minden kell. Egy kanadai ajándék BT füles miatt is simán orrba vernek, mert nem EU szabványos. Bizonyos országokban ugyanígy szívás pld. a PMR rádió, de emlékszünk itt a wifi csatornákra is, ugye? Milliméterre meg van szabva, max. ha a Vtac táp ilyen kommersz cuccot zavar, vagy a sok Sanyika cucca egymást, az ígyjárás kategória.
-
-NoVa-
őstag
Na jó, az egyetlen megoldás az, ha nem csak a kocsin van kamera. Kell egy halom autonóm dokkollható racer drón. A leggyorsabb mért X class drón jelenleg 290km/h-ra képes, úgyhogy a Tesla 250-re korlátozott végsebessége sem gond neki, városban meg sima ügy. Minden teslához kell 3-4 gép a levegőben, még 3x annyi a tetőn lévő töltő-dokkolóban, és minden gyorstöltőnél is kell drón-dokkolóállomás, ahol az elhullottak helyére újakat tudnak reptetni. Ezzel az útszéli döglött állatok is változatosabbak lesznek, nem csak galambból, macskából meg sünből áll majd a repertoár.
-
Samott
addikt
Lat. Ha kod van meg eso akkor az se lat ahogy a kamera se. Ezert van radar, ami elore nez. Mert arra megy altalaban gyorsan az auto. Nezd mar meg azt a videot amit linkeltem.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
hobizoli
nagyúr
mi is valtoztattunk a palackon gyartas kozben, csak Ti azt nem feltetlenul vettetek eszre
a 0.5-s Fuze palacknak a 3. fajta talpja van mar
az elsovel az volt a baj, hogy ahogy vannak a kanyarok a pufferpalyan max sebessegnel a megtoltott palack neha eldolt a kanyarban fordulaskor beboritva maga mogott mindent IS, ezert alul szelesebbre lett modositva a talp, hogy stabilabban tudjon allni
egy ideig csokkentett sorsebesseggel lehetett csak menni vele, ami nyilvan nem kifizetodoa 2.0SW palacknal is modosult a oldalfal, mert eredetileg nem volt benne az a 3 borda, annak utolag kulon belemartak a helyet es bele lett csavarozva egy-egy fél iv oda, megmerevitendo az oldalfalat
a 0.8-s Cappy legelso fajta talpja nem is kerult eles gyartasba, mert a teszeknel kiderult, hogy az a dizajn nem jo
mondjuk azt mondtuk mi is, hogy ez nem lesz jo, amikor kivettuk a dobozbol a vadonatuj szerszamnegativokat, hiaba nincs benne ugy gaznyomas, mint a szensavasoknal, le is kellett cserelni
az eredeti talp ugy nezett ki, mint ahogy a 0.25-s alja is, egy naaaagy kontaktlencse, nem volt bordazott (se)
csak amikor az a lezaraskor megkapta a 0.4bar nitrogen toltest, kipattant, kidudurodott az alja, nem allt meg a talpan, es nem 1-2-nek domborodott csak ki az alja, hanem a 60-70%-anak
az meg egy gyartoszalagon tovabbitos rendszernel nem annyira nagy otlet x ezer darab per oras sebessegnelpl a 1.0-s es a 0.8 ugyanabbol az eloformabol keszul -ez le tudod ellenorizni, ha lemered a sulyat, es megnezed a menetes reszen a szerszamazonosito kodjat- csak nezd meg a 1.0 mennyivel merevebb a bordak miatt, az nem csak a dizajn miatt van ott benne
pedig az 1.0-nak vekonyabb az oldalfala (ezt merjuk orankent, de logikailag is csak ugy jon ki a dolog)több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Napelem
- Honor Magic V2 - origami
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Robogó, kismotor
- Gaming notebook topik
- Politika
- További aktív témák...