Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jahno

    őstag

    válasz blueboi69 #33924 üzenetére

    DPDvel nekünk visszaküldeni kellett volna, az nem volt teljesen egyértelmű.

  • qnadam

    veterán

    válasz blueboi69 #33924 üzenetére

    pár hete lezúztam életemben az első okostelefonom (8 év és 7 készülék után a legtovább - 2,5 évet - használt legjobbat), egy újabb, önmagában sérülést nem okozó koppanás után elfeketedett és nem érzékelt az egyik sarka, majd utolérte az oled rot, amitől kevesebb mint egy nap alatt megszűnt a kijelző maradéka is.

    nézegettem, hogy mit veszek helyette: ami kb kompromisszum nélkül tetszik, az drága (op7/op7pro 180e/230e), ami kompromisszummal, az használt és nem annyira olcsó (mate20pro 150e, és nehéz mint egy féltégla), ami meg papíron tökéletes lenne, az a fórumok szerint tele van bugokkal, és a kamerakezelése kínai ízlésre van hangolva, ezért minden részletet, ami kicsit is zajszerű vízfestménnyé konvertál (mi9/mi9t), esetleg csak egy, de nagyon jól hangolt kamerája van, nem egy hatcolos tepsi, viszont a két kártyából az egyik esim, és itthon nem kapható (pixel 3). szóval inkább marad ez, még mindig gyors, minden rendben van vele.

    onepluséknál a szerviz úgy van, hogy intézik a szállítást, lengyelországban gyógyul, jön vissza, egy hét alatt lezavarják, 55€ az alkatrész, 100ból megvan az egész kompletten. szóval elindítottam a folyamatot, jött is a levél, hogy ide kattintva jönnek az átvevőpontok, oda kattintva jön érte a futár. néztem átvevőpontot, nyomtattam címkét, majd másnap telefon, hogy ő a futár, két percre van a címtől (én meg egészen máshol). mondtam, hogy nem kértem hogy jöjjön, szar a rendszer. örült. én is.

    istálló? gazemberség? hupákolás?

Új hozzászólás Aktív témák