Hirdetés
-
Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
ma Idén 25 éves a Nokia 3210, a HMD pedig az ikon májusi visszatértét ígérte korábban.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
ph A gyártó egy 8 és egy 16 GB-os, inteles modellel jelentkezett, amiket ránézésre nem igazán tudnánk megkülönböztetni egymástól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
A csávó egy mentalista, érdemes figyelemmel kísérni a munkásságát...
-
eattila
csendes tag
válasz Grillo #130416 üzenetére
Btw en egy <25-os kor alatt megiszok egy liter folyadekot. Foleg ha meleg van.
Es azert is jo a bringas naci, mert nem tori szet a hatsod a boxer.
A szarvnak se baj ha fem, legalabbis nekem mert kesztyu szokott lenni rajtam. A vastagsagat nem tudom mert en csak tamaszkodtam rajta es nem fogtam.
Az ujon majd kerdes lesz. Mert szelesebb a kormany, szoval lehet nem kell majd.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
npera
újonc
A cucc elég jó lett.
A pityóka és a hagyma elsutyorgott a brikett felett, mire a húsok és a kukorica és készen lett addigra a köret is.
Itt a krumpli még elégg padawan....
A köret elég jó lett. A hagyma teljesen elolvadt és karamellizálódott, a krumpli pedig megpirult és puha lett belül.
Áldás-békesség
-
Grillo
senior tag
válasz npera #130456 üzenetére
Ú, haza kell hoznom a grillt. Bevittem még tél elején a cégbe, mert volt ott kis sütögetés, aztán azóta nem volt rá szükség. De most a húsvéti hétvégén még jó is volna, jönnek apámék, stb. Csak meg kell szerveznem a logisztikát, céges kocsiba kihívás berakni úgy, hogy ne hagyjon nyomot, de lehet bepróbálom. Sok nyélon és régi törölköző.
-
npera
újonc
válasz Grillo #130459 üzenetére
Sima víz nem segít a görcs ellen. Nekem még a hőskorban (ha-ha) volt egy "verseny" ahol sima vízzel nyomtam a kábé 30-fokban túlöltözve. És pulzusmérés nélkül fejjel a falnak próbáltam leelőzni mindenkit. Aztán talán 30 km körül (már elfelejtettem a pontos számot, de ki lehetne keresni) beütött a görcs. Addig mindenkit IS leelőztem. Ha máshogy nem, akkor kanyarban szembejövő sávban, mert kemény voltam, mint Csoki.
Aztán görcs. Utána az átlag 10 km/h alá esett és örültem, hogy körbeértem.
Azóta ásványporos víz és van nálam még por.
Gyógyszertárban van, teljesen praktikus.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
-
Grillo
senior tag
válasz npera #130461 üzenetére
Na majd nézek én is, lesz a Gerecse is 15-én, arra sem árt. Bár azt legutóbb megoldottam boltban vásárolt készrekeverttel, de mondjuk úgy féltávon elfogyott, onnan már csak a víz maradt. Akkor már tudtam, hogy kellett volna még port vinni.
Kollégák megcsinálták a vérkört 17 óra alatt, jól érezték magukat, bár a vége már nem esett annyira jól nekik. De ma teljesen jól mozogtak. -
npera
újonc
válasz Grillo #130467 üzenetére
Ha egyszer nekidurálom magam végre, akkor kipróbálom a Vätternrundan kört. Állítólag jó móka. De fel kell szívjam magam előtte fejben, hogy nem lehet előzgetni, ez nem sprint, hanem marathon.
-
eattila
csendes tag
-
eattila
csendes tag
-
zetor2000
senior tag
-
-
Bujdy81
csendes tag
válasz npera #130468 üzenetére
Jónak néz ki. Mondjuk engem csapnának ki pikk-pakk:
"- Triathlon, delta or loose bows and all other non-standard handlebars are not permitted.
- Disc wheels are not permitted.
- High profile wheels may not be more than 60 millimeters high."Harmadik, gondolom, a szél miatt van.
Ez viszont nagyon komoly (és egyet is értek vele):
"You must rest at least six (6) hours after finishing before driving a vehicle according to the Swedish Traffic Law 1998:1276."Mi simán belülünk a kocsi egy 21 órás UltraBalaton Trail után és senki nem szól semmit. Aztán vezetek egy órát, kirakom a komámat, majd elindulás előtt felhívom, mert nem merem levezetni hazáig azt a 12 percet egyedül! De nem mindenki ennyire kockázat kerülő...
-
npera
újonc
válasz eattila #130470 üzenetére
Nekem ha távot megyek a realisztikus maximális átlagom 25 km/h. Ekkora távon alighanem alacsonyabb. Széltől függ, ott pedig szél van rendesen.
Szóval olyan fél nap, plusz a megállások. A vicc az, hogy nem tudod mikor indulsz, simán lehet kapni hajnal 2-es indulási időt. És mondjuk esik az eső végig.
-
Sipi-
tag
válasz Bujdy81 #130478 üzenetére
Miért nem szerveztek be két sofőrt? Egyik viszi az odafele transzfert és az első 10-12 órát, a másik pedig a maradékot és a hazaszállítást. Így nektek csak a futással kell foglalkozni, a sofőr pedig viszi a cuccot meg a váltótársat a váltópontig (gondolom váltásban futtok).
[ Szerkesztve ]
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Jahno
őstag
válasz npera #130480 üzenetére
Az lesz. Meg ugye új kora óta nem fekszik bele a rács, mert a gyári szar volt, oda kell kitalálni, hogy amit vettem azt milyenre faragjuk. Grillen legyen egy luk és azon álljon ki a rácsból két piszkafa, vagy igazából nem is kell, mert lefelé íves így az adott méretre vágott rács az pont beleül. És a széntartós rész is kicsit szétcsavarodott.
Nem is lesz jobb program, mint húsvét hétvégén flexelni, csak az a baj, hogy ehhez nem tudok elég korán kelni
Grill már van, most majd alapanyagra meg sörre kell költeni.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Sipi- #130482 üzenetére
Mert reggel 7-kor van a rajt, utána futunk 20-21 órát (terep, 112 km, egyéni, nem váltó), aztán hazamegyünk. Ez úgy vállalható, hogy VÉGIG ketten vagyunk, beszélgetünk, stb. Viszont, miután kirakom a komám Fehérváron, onnantól Pákozdig 12 perc, de nem mertem bevállalni egyedül, még az ő háza elől felhívtam és végig dumáltunk, míg haza nem értem. Neki a 12 perc elég volt, hogy "bemenjen" a kaputól a klotyóig és leüljön!
De ismerek olyat, aki 31 órát volt bringás kísérő és utána indult haza a Club Aligából Budapestre, autópályán. Na, az nem volt vicces, Fehérig sem jutott, valahol előtte meg kellett állni és aludni egy pihenőhelyen, így is majdnem elaludt! Elég nagy faszság volt, hogy elindult egyáltalán...
A svéd modellben az tetszik, hogy nincsen szakértői vizsgálat, nincsen mérlegelés. Elindultál 6 órán belül a finish után? Akkor az szabálysértés. Gondolom, ha baleset van, akkor by default hunyó az illető (nagyon helyesen)!
-
npera
újonc
Család már kinn van a reptéren, megyek ki értük este 9 után. Főztem előre, hogy ne kelljen majd holnap.
Voltam kinn méjdent repülni a réten a 3,5"-os rettenettel. Ez "recept" eredetileg kábé 1404-es motorokra készült, akkor be lehet szorítani 250 gramm alá a Blueboi féle kamerával és akksival is. AIO board, kevés draut és könnyű motorok, meg jó pici akksi.
Nekem a 4"-os quadból maradt 1606-os motor, ami nem pici és könnyű, cserébe valami baromi erő van benne. Mint Floki a lábtörlőt....
Mindent sikerült beállítani, kivéve a Crossfire link qualityt, az nullát mutat. Arra emlékszem, hogy valami kacifántos megcsinálni, majd kinyomozom újra.
A gép úgy megy, mint a zsírozott villám. Tényleg van pici 5"-os érzés a kanyarodásában, meg ahogy megindítja az ember és ballisztikusan ível. Nagy gázra kanyarban valami iszonyatosan betépi magát belső ívre. A motorok magas hangon visítanak, irányváltásra borzongatóan vibrálnak a propellerek. Selymesen finoman repül ha nem cibálja a karokat az ember, nagyon kellemes.
Kamerából egy Foxeer T-Rex ment rá, ami az endgame az analóg világban. 1500 TVL a felbontása, aminek semmi értelme szárazon belegondolva. A kamera kiad magából 1500 sornyi felbontást, de az analóg jelfolyam ugye szétmos mindent. Ennek ellenére gogglesben nézve elképesztően részletgazdag a képe és nagyon jól kezeli a kontrasztot. Majdnem olyan a képe, mint a HD FPV rendszereknek, csak itt látsz árnyékban is a DJI-val ellentétben, a latency pedig kábé a tizede. Fixen 2 ms körül van a DJI kábé 25-ös késleltetésével szemben.
-
zetor2000
senior tag
válasz Jahno #130483 üzenetére
Ha szombaton flexelsz, még csak nem is szólhatnak. Az a közérteseknek munkanap, ha netán kéne sört venni, akkor is lehet.
Na jó, ha reggel félhatkor flexelsz, akkor oké, hogy elkívánnak mindenhová.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
Blueboi, Nova, egy kis AOS 3.5 akció. Megvolt a méjden. Jól esett.
Még lehet emelni a kamera szögén, azóta megcsináltam a link quality kijelzőt is. -
Sipi-
tag
-
Sipi-
tag
válasz Bujdy81 #130491 üzenetére
Persze, elméletben én is tudom:
Step one: you start running.
There is no step two.
https://www.youtube.com/watch?v=rEnQ64zHis4https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
zetor2000
senior tag
válasz Bujdy81 #130491 üzenetére
Ez ilyen kezdő programozó stratégia, amikor a feladat az, hogy írja ki a program, hogy "hello world", és annyi a kód, hogy print "hello world". Míg az igazi programozó definiál pár változót, meg tömböt, amibe beolvas némi karakter memóriában tárolt kódot, amiből egy nem túl egyszerű unit egy ciklus alapján kiírja betűnként, hogy h-e-l-l-o---w-o-r-l-d. Mert az igazi programozót karakter mennyiségre fizették..
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz Grillo #130493 üzenetére
A négyszögletes sötét mintázatokra gondolsz? Vagy a hosszú vizesárkokra? Az utóbbi szerintem az öntözésre van. Az előbbi viszont simán lehet valami felmérés.
A "szomszéd" a Volvo Trucks gyára és ott épül majd a Volvo AB akksigyára is elvileg. Az akkumulátoros üzem miatt elveszítik a tesztpályájukat, amit egy einstandolt területen építenének fel. Ha jól értem az a mező, ahol repülni szoktam egy lehetséges lokáció, amit einstandolnának a farmertől és akkor oda építenék a tesztpályát.
Ha tudok repülni a tesztpálya felett, akkor nem zavar. Igazából mozgó teherautók körül repülni csak pozitívum. Valójában úgy rugnának onnan ki, mint macskát sz@rni, szóval ha az egész mezőt beszántják (érted???), akkor az kellemetlen.
-
-
npera
újonc
válasz Bujdy81 #130491 üzenetére
Az jó volt, amikor először próbáltam a 120 km-es kört és kábé fél óra után már eloszlott úgy a mezőny, hogy beértem a nálam picit lassabbakat. Addigra a kábé 45 km/h-s átlagot tartó gépállatok elhúztak a horizont irányába.
Találtam egy kiscsajt, aki egyedül tekert és melléérve megkérdeztem, hogy társulhatok-e hozzá, mert akkor tudunk beszélgetni. Kiderült, hogy 2 barátnőjével ment volna, de azok lesérültek. Onnantól együtt gurultunk, ő leginkább lassított rajtam, ami nem árt, mivel máskülönben a menetszéltől megőrülök és le akarok előzni mindenkit. Ami 120 km-en nem egy jó ómen.
Az utolsó harmadnál már én tartottam a lelket a kiscsajban, mert begörcsölt a lába (alighanem túlhúzta a boás cipőjét), meg kezdett picit megtörni a végére. Éppen beszorítottuk 5 óra alá a futamot, ami nem rossz totál amatőrök tekintetében.
Egy volt főnököm a 300-as kört szorította be 7 óra alá, de ott mentek előttük "nyulak", akik törték nekik a szelet, ők mindig szélárnyékban mentek és minden kulacstöltét saját segédekkel ment, nem kellett nekik sorban állni a sok plebejus között. Ettől függetlenül a kábé 45 km/h-s átlag egy 300 km-es futamon eléggé kemény.
Itt vigyorog valami edzőkörön:
-
-NoVa-
őstag
válasz npera #130497 üzenetére
Nem szoktam sűrűn mért tempót menni, mérőórám sincs, de az megvan, amikor még régesrég Emvyvel slick gumis MTB-kkel lánctalpazva váltott vezetéssel meghúztuk kicsit a sort a Visegrád - Esztergom közötti 24km-es szakaszon. Akkor épp egész jó formában voltunk, Gyík is a Pace karbonvillás 1.5" slickes grammániás szezonjában reszelgette a Giant Iguana-ját, de azért a mért 48-as átlagtempó miatt még szidott minket eleget a Szlovák kocsmánál tartott pihenőnél.
Akkor még fékkel rendelkező bringával nem kellett letekerni a Pilisből, így jól rá lehetett pihenni a szakaszra, utána ugyanezt a kört már örökhajtóssal jártam eseménytelenül. Egyszer sikerült eléhezni hazafelé, de a bringa tudja az utat, azóta is. Lassan probléma lesz vele a rozsda, fél évszázadosan lehet, hogy le kell majd cserélnem. -
zetor2000
senior tag
válasz npera #130496 üzenetére
Régen volt valami kockaoldal, ahol az "igazi programozókról" volt szó.
Nos, ott volt dokumentálva, hogy az igaz programozó nyilván Fortran 66-ot használ, és ugyanitt az is olvasható volt, hogy bármilyen programozási nyelven képes Fortran 66 kódot előállítaniEz a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.