Hirdetés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Fotók, videók mobillal
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
őstag
Motoros beállítottságúak, jó FortNine videó.
-
hobizoli
nagyúr
válasz npera #100907 üzenetére
KKL-n nem ccm kategoriak vannak mar, hanem ido
11.000-11.999
12.000-12.999
13.000-13.999
....igazbaol egy balfaszsag, mert nem ertekeli a fejleszest az auton
13.1-13.2-as autoval mesz egy 12.991-t, akkor egybol atsorolnak a 12sec-s kategoriaba, ahol sehol nem vagy az ottaniak kozott, mert kb lehetetlen egy 12 alja idore felokositani mar
igy igazabol senki nem csinal semmit, nehogy tul gyors legyenez is azert lett elbaszva, mert vkinek az erdekei serultek
annak idejen volt hogy 1000 alatt, 1001-1500, 1501-2000, 2001-2500, 2501-3500
aztan voltak az u.n power adder-k, mint a feltoltes, a NOS, es a 4WD
ezek 1-1kategoriat dobnak feljebb, de max kettovel lehet feljebb kerulni akkoris, ha mind van az autoban ezek kozulaztan a hondasok kisirtak, hogy a A2-s kategoria 1500 helyett 1600-g tartson es a A3-s 1601-2000, igy a VTI-k megmenekultek az Integra-ktol, meg a 1.4 turboktol
utana jott megint a varialas, lett a turbosnal a ccm kategoria csak 1400-g szamit A3-s kategoriaban, az ment az szivo 1.6-s Hondak ellen, ami szinten A3 lett a 1550-s DOHC hatar miatt
na azok az elso evben szoptak is, ahogy kell
masodik evben szinte az osszesben mar 2 literes CRV B20-s blokk volt, a 1.6 VTI B16A2 VTEC hengerfejevel
ezt konnyu volt felismerni, ha tudod mit kell latni, mert a VTEC rendszer mukodteteshez a B20-s blokkban nincs meg az olajcsatorna a szivattyu felol a hidroszelephez, es ezert kivulrol kellett egy plusz csovel atkotniuk mashonnan egy erre keszen megveheto u.n. VTEC modkit-l, de eleve a ccm miatt cheater motor volt A2-ben
akkoris kikaptak , de kovetkezo evben felvittek a ccm hatart 2000-re, hogy a csalos motorok ezzel legalisak legyenek a szabalyok szerint
az sem volt eleg, jott a megujabb okositas, hogy a kovetkezo evtol a szivo mar 2400-g szamit, hogy 7gen Civic TypeR -ben levo K20-s motort ha a Accord TypeS K24-sre cserelik, es az van tovabb faragva, akkor majd az odabasz vegre...az se lett eleg , ugyhogy a kovetkezo evtol a turbos ccm az A3-s kategoriban lement 1200ccm-re, ezzel a 1.4 turbok felmentek a 2401-4000ccm-be
erre mondtam a Kohári-nak, ertemen hogy ekkora potencial van ebben a Zastava blokkban, de 3x ccm szorzo a turbokra meg a Forma-1ben sincs...
mert igy egy mk1 1.3 UnoTie, az Renault5 GT Turbo, PuntoGT stb a az 3.6-3.8sor6 BMW M5 motoros E30-E36-k, a Nissan 350Z-370Z, 4 literes V8 BMW M3, meg a Porsche 911 ellen ment egy kategoriaban, a mind RWD-vel indul FWD-k ellen, a Hondak meg "alazhattak" a 1.6-s Swift Sport-okat vegreja meg ez miatt voltak meg mas modosulasok is
mivel a 1.4 turbos a 4000-g volt mar ezzel, a 1.6 turbok is feljebb estek eggyel, a 4001-vegtelen ccm kategoriaba
raadasul a DOHC hengerfejes autokat 1550ccm-tol mar atsoroltak, ugyhogy az ismi 1.6 HF Turbo mk1 Delta-ja az a Merdzso AMG S63 meg a Viper 8.3 V10-l volt egyben... azaz ott megnagyobb lett ez a turbos szorzo....szerinted?
na, utana nem is jartunk ki mar...es ez is azert volt, mert tul jok voltak a Punto-k a mezonyben
na meg a drag szakag vezeteseben ott ult egy vki, akinek a tunner Honda-kra specializalodott szervizebe par ev kiralysag utan egyre csak elmaradozgattak az ujabb ugyfelek
tenyleg, az elso evben a kategoriankban volt kint minden versenyen 25-30db Honda az A3-ben, ev vege fele mar csak 20-22
kovetkezo evben mar csak 18-20 kezdte az evet, ev vege fele 15-16, aztan megint csokkentek kovetkezo szenzonra, tovabb csokkenveaztan 1x beszelgettunk kint egy egyikkel, aki azt mondta, hogy nem fog annak a bizonyos vkinek Honda tunner muhelyeben meg otthagyni tovabbi 5-600k-t erre az autora, hogy 0.1 talan 0.2sec-l gyorsabb legyen, amit egyreszt ki is kell tudni hozni belole, mert annyit nem er, es a Punto-k meg akkoris 0.4-0.5sec-l megvernek... ami a celvonalnal nezve egy 28-30m kb
igy is nemelyikben olyan motorter volt, ami 2+ millioba volt mar akkoris es nem azert mert szet dolt benne vmi, csak ezekkel foglalkozo tunner muhelyekben kulonosen jol szeret fogni a ceruza
egy hóótt sima vezerlescserere tobbet elkert mar egy-ket ilyen hely, mint a markaszerviz, aztan vhol egy kertes haz dupla garazsa volt a "muhely", meg a masiknal egy 70-s evekben epult lakotelepi garazssor..... hagyjukmaraltalaban ok maguk is versenyez(get)tek A1 vagy A2 kategoriakban, ezzel ugymond "reklam"-ozgatva magukat is kozben ott
de vki az A3-ban volt az egyik "ellenfel"[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
zetor2000
őstag
válasz npera #100907 üzenetére
Mitsubishi Lancer Evo kombi ellen
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
veterán
Tegnap meló után megint kóboroltam egy kicsit, pár sör beugrott és Normafán zabáltam egy alsókategóriás burgert, mert már kellett némi kalória. Este meg fotós móka, ott már gondolkoztam, hogy egyáltalán oda bírok-e sétálni teljes cuccal, de a Csúcs büfé nevezetű egységben rápihentem:
Átlagos turistautak, de ott a jobb szélén Sváb-hegy felé akad némi lejtő és emelkedő. Azt eddig nem sejtettem, hogy erős lejtős is erőfeszítés bír lemenni, mert tartani kell magad.
-
blueboi69
senior tag
válasz hobizoli #100911 üzenetére
Látod, mennyivel jobb a drift? Ott ezek mind-mind nem számítanak, mert mindegy, hogy ki tekergeti a vasat, valakinek tetszeni fog és ha nem vered oda az autót, akkor igazából élvezettel szállsz ki belőle, nem pedig egy nyamvadt órát nézve, majd csalódva, hogy nem jött össze.
-
A. Crowley
tag
Végre szabadság. 2 hét.
-
hobizoli
nagyúr
válasz blueboi69 #100916 üzenetére
csak annak mi ertelme van, hogy egy 12.7-re kepes autoval siman gyorsabb vagy egy 13.2-snel, de a cel elott 50m-l elveszed a gazt es inkabb begurulsz, hogy a dontoben nehogy 13.000 ala menj, mert akkor meg kizarnak
egy alapvetoen gyorulasi versenyen...?több drón kell ;P
-
blueboi69
senior tag
-
hobizoli
nagyúr
válasz blueboi69 #100920 üzenetére
a kvali az csak egy elozetes sorrend miatt van
utana vannak a futamok egymas ellen is a dontokben
1 -8, 2-7, 3-6, 4-5, utana a tovabbjutok egymas ellen is mennekde egyszer bemesz 13 ala a 13sec-s kategroiaban a dontok alatt, akkor itt mar nem atraknak 12sec-sbe, mint meg a kvali alatt, hanem diszkvalifikalnak, es sehanyadik vagy
tisztara egy baromsag az egesz
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz blueboi69 #100922 üzenetére
mert akkor ha szandekosan lassu voltal, hogy 13-s kategoriaban jo legyel a 12-s autoval
dontoben sokkal kisebb diffik vannak az elso 8 kozott, ott beszaldsz vele 12-be a masik meg ment egy 13.05-t, es azzal "nyert"
0.1sec a celvonalnal az 1 autohossztöbb drón kell ;P
-
eattila
őstag
válasz A. Crowley #100917 üzenetére
Nekem csak 1 het volt. De hetfon mar dolgozom. Ma jottunk haza Lellerol. Az apartmannal voltak bajok, de nem hianyzik a melo
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
blueboi69
senior tag
-
hobizoli
nagyúr
-
Jahno
veterán
Blubesz szöget ütött a fejembe ezzel a kilátóval és Miska huszárral, aztán pénteken éjjel kipróbáltuk a csillagjárósat pár műtárgyon, sötétben és város közelében kivilágítva is, hogy mit lehetne alkotni.
Találtam 5 és fél nem normálisat (+2 kutyaféle), akik beszálltak a megfejtésbe, és úgy néz ki lesz benne ráció. Ráadásul októberig futna egy fotós verseny is, ami éjszakai égbolttal kapcsolatos, de ahhoz kevesek is vagyunk, meg lehetőségek terén a nagyok biztos lemosnának, de lehet megpróbáljuk...
Este kimentünk Budaörs fölé egy emlékműhöz:
Eredeti terv az volt, hogy möhözünk, úgysem jön össze, felhő is lesz, de ha már rászántuk az estét akkor megnézzük a budafoki víztornyot. Erre felhő sem volt, össze is jött, többet möhöztünk, majd hazafelé úzbaejtettük a víztornyot, amit éppen csak megnéztünk, betájoltuk és húztunk is, mert tényleg későre járt, de megállapítottuk, hogy van benne ráció, esetleg alulról halszemes szöggel megpróbálni, satöbbi. Megyünk még ide is, ellenben ilyen kivitelben a Miska huszár szerintem tök jó lesz.
És érdekes, hogy egy ilyen kb. unalmas helyszínen 100 négyzetméteren hárman is tudunk 5 különféle képet csinálni ugyanarról, mellé kis telehold az autópálya felett ami teljesen más, vagy itt-ott. Pillanat alatt elmegy az este.
-
hobizoli
nagyúr
en nemtom, de vagy ez a medence is ennyivel lassabb itt, mint Rio-ban, vagy a Katinka lassult 9.5sec-t(!!) onmagahoz kepest...
4:26.36-t uszott ebben a szamaban ott akkor, ami WR is volt, most 4:35.98-l lett az 5.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz npera #100918 üzenetére
meg volt az a sztori is, amikor kijott az ujitas februarban az adott eves szabalyokban, hogy street autot lehet utolag turbositani
kihirdettek a uj szabalyokat kb 4 hettel az elso futam elott, es vmi csoda folyaman, egy vki ezt elore tudhatta, mert meg azon a hetvegen megcsinalta az autoja motorjanak atepiteset turbosra
de belegondolsz ha megrendelsz ehhez vmiket az ~2-3 het amire a tengeren tulrol megkapod a kezedbetöbb drón kell ;P
-
zetor2000
őstag
válasz hobizoli #100929 üzenetére
Ilyen vackok nincsenek idehaza tuningos boltokban polcról?
Én csak mint laikus érdeklődöm. Vagy ennyire olcsó kintről rendelni?Mert pl. dolgok ahogy látom, akadnak az RMS áruházban (ez lehet, hogy a "hagyjálmár" kategória), vagy valami hasonlóban... nekem ez jön át az autós oldalakról.
És most nem a Csikós féle veterán vackok, hanem mindenféle "házi építésű" / átépített autó kapcsán.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
őstag
-
eattila
őstag
Letakarítottam a bringát. Borzasztóan retkes volt már. Meg rendeltem ár markolat-szarv kombót, végre találtam olyat ami tetszik, és nem 30K.
Az országútiról meg idén lemondok. Ami már tetszik, az nekem fájdalom határon felül van. Ami alatta van, az meg nem tetszik. Olyat meg minek vegyek.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
Jahno
veterán
válasz blueboi69 #100937 üzenetére
Bocsmá, én is, de nem adta ki. Vagy szomszéd fűrészpora bevált, az legalább még ingyebbé van, tarhálhatok egy fél zsákkal (:-
Végül ugye én sem mentem el oda a XVI kerbe, de minnyá kitaláljuk, mert azóta akkora agyat növesztettem, hogy yajj. Jövő hétvégén megpróbálok valami halas cuccot. Annak nem sok füst kell és gyorsabb, többiek meg majd kapnak valami ehetőbb kaját :-D
-
-
zetor2000
őstag
válasz Jahno #100947 üzenetére
Aranydurbincs szokott lenni a Lidlben, ami felénk van. De talán az fagyasztott... Olyan hűtőben rémlik, ami nem sima, hanem fagyasztani is képes, de lehet, hogy keverem, melyik soron láttam.
Meg valami pisztráng is elő-előfordul, de asszem egy időben csütörtök volt a "halas" nap, akkor volt hal, frissen. Aztán tartott ameddig, de következő csütörtökre megint jött halféle.Addig is pontyfénykép...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 12 64gb - Makulátlan, új kijelző, akár beszámítással
- RSZAKADÁS %Új DELL Inspiron 14 (5435)/AMD RYZEN 7-7730U/16GB/512 SSD/14"/FHD/IPS/Garancia
- Pénztárcabarát áron dobozos Acer Aspire 5/i5-1135G7/16GB/512 SSD/15.6"/FHD/IPS/Gari
- Apple iPad Air 5 (2022) 64gb M1 chip - Makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- LG Ultragear 32GQ85X Gamer monitor!32"/2560x1440/Nano IPS/260hz/1ms/Freesync-Gsync/HDR600/HDMi 2.1
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest