- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Earfun Air Pro 3 - te is, fiam, Bluetooth?
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Mobil flották
Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Bezárt a Wizard With a Gunt fejlesztő stúdió
gp Alig kilenc évvel a megalapítása után sajnos feloszlott a csapat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos30
aktív tag
Végre elvitték a visszaküldendő emagos terméket (boxba nem fér). 3 chatelés, 2 panasz és 15 nap volt, mire jött a posta futár , hogy elvigye. Mondjuk tegnap a panaszomba megemlítettem a GVH-t is! Még a visszafizetés lesz érdekes, remélem az már zökkenőmentes lesz és a rendeléskor kifizetett szállítási díjjal nem akarnak trükközni.
Még jó, hogy itthon voltam. Semmi előzetes értesítés nem volt.Se email, se telefonon. Mint kiderült a telefonszámot fel sem tüntették a futár papírjára.
[ Szerkesztve ]
A pénz azért van, hogy elköltsük!