Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rolly
veterán
válasz gabross #1794 üzenetére
magyar árakról beszélek ... mert én itt élek... A másik, hogy VWnél a lista ár és a tényleges ár között azért lehet 10% kedvezményt összehozni ...
Illetve most néztem, hogy id4-et nagy akkus közepes felszereltségen el tudok hozni 50e EUR-ért az osztrákoknál tehát ott is van még 2-2,5m felára a ModelY-nak persze ez már akár meg is érheti ... de 20-25 millió között én már inkább valami ix3-i4 esetleg Audi eTron Q4 vagy Jaguar iPace-t néznék mint VW-t
-
Shadowbull
addikt
válasz gabross #2850 üzenetére
Nem igazán jó összehasonlítás, mert ott más tényezők is szerepet játszanak, például a hangszigetelés, a merevség, az extrák, stb.
Ott látszik igazán a villanyhajtás tiszta többletsúlya ahol van mindenféle opció ugyanahhoz a típushoz. Pl. BMW X3 30i 1.885 kg, iX3 2.255 kg.
+370 kg.Vagy BMW 430i 1.720 kg, BMW i4 40: 2.125 kg
+405 kg.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz gabross #2904 üzenetére
Az idézett cikkben pont csak fék/gumikopásról beszéltek, másról szó sem volt. Olvass vissza a szálon! A kolléga hozta oda az emissziós értéket, ami villanyautó esetében felmérhetetlen egyedileg, az erőművi különbségek miatt. Nem napenergiával megy minden villanyautó, sőt. De még a napelemeknek is van komoly gyártási emissziós értéke, legalábbis míg nem minden napelemet gyártanak napelemmel működő gyárakban. Mivel pedig Kínában gyártják a nagy részét, ahol igen magas a szénenergia felhasználása...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
-
-
Tiédetis
senior tag
válasz gabross #11280 üzenetére
Nyilván tudom mit jelent.
Engem az lepett meg, hogy gyárilag nem kapott, a gyártó oldalán, mint otthoni töltési lehetőségként szerepel mind a kettő, bár ez nem jelenti azt, hogy belefért a költségekbe egy 60-100e Ft-os "vésztöltő", amivel hazamegy a szalonból, és egyből elkezdi használni a megvásárolt terméket. Tehát tölti. De nyilván nem tudhatom pontosan.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
mghltm
addikt
válasz gabross #11282 üzenetére
tudtommal a byd atto3-hoz alapjol jar mode 2, mode 3 es v2l
( ha majd valaki atvette a gepsarkanyat, megirhatna jol tudom-e )
( illetve csodalkozok ezek miert nem alapdolgok 10-20-30 millios autok eseten, kb filleres tetelek )
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
biker
nagyúr
válasz gabross #11771 üzenetére
ha arra gondolsz, hogy az android auto átadja a bejelentkezett user adatát a fedélzeti kijelzőnek, akkor nem. megjeleníti a telefon által küldött képet
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Projektor topic
- iPhone topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gumi és felni topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...