- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- iOS alkalmazások
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Yettel topik
- Mobilhasználat külföldön
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Netfone
Hirdetés
-
Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
gp A Sony rendszerében már látható, hogy kapott egy frissítést a játék, valamint a trófea rendszerét is aktiválták.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz Shadowbull #6803 üzenetére
Többszázas Model 3/Y flottát üzemeltetünk 2019 óta, tehát van szép kupac 4 éves autó is közötte (az egyik saját céges is 2019es volt, tavalyi év második felében ment el 120ekm-rel el), de korróziós probléma nulla. Az amerikaiakról beszélek. A kínai és német autók talán(?) még kevésbé várhatók problémásnak. 2019 óta (amióta európai forgalmazás elindult) nem nagyon jelentenek korróziós hibákat. Szóval az igazán nagy tömegben érkező 2022/2023-as autók legkorábban 27-28 körül kezdhetnek egyáltalán korróziós hibákat mutatni, ha egyáltalán.
ID3 sem egy csendes jószág. Sokat ugyan nem mentem id3-mal (párszáz kmem van vele), id4-gyel annak inkább. Semmivel sem csendesebb, mint a 22es Model 3. A régi 19-20as autóinknál csendesebb, de az újabbaknál inkább hangosabb. Nem egy Mercedes.
A csökkentés azért épül be azonnal, mert sok a spekuláns, aki kénytelen szabadulni az autótól nulla kilométeresen. Pont arra mondtam. hogy ez a nyomás megszűnik. Az új autók már most olcsók, aki most veszi 17ért, annak nem lesz komoly értékvesztése. Számottevő értékvesztést csak azok szenvednek el, akik tavalyi év második felében rendeltek, és tavaly át is vették. Ilyen nagyon kevés van. A legtöbb tavaly átadott autó tavalyelőtti rendelés. Mi 120 autót kaptunk tavaly év végén (november) tavalyelőtt rendelésből, akkori áron, és nullát tavalyiból. A tavalyi rendeléseinket mostanában fogják szállítani, immár új, szintén kedvező áron. A tavalyi áron nem igazán voltak megrendelések, azért is tértek vissza az alacsonyabb árak.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat