Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz Shadowbull #6803 üzenetére

    Többszázas Model 3/Y flottát üzemeltetünk 2019 óta, tehát van szép kupac 4 éves autó is közötte (az egyik saját céges is 2019es volt, tavalyi év második felében ment el 120ekm-rel el), de korróziós probléma nulla. Az amerikaiakról beszélek. A kínai és német autók talán(?) még kevésbé várhatók problémásnak. 2019 óta (amióta európai forgalmazás elindult) nem nagyon jelentenek korróziós hibákat. Szóval az igazán nagy tömegben érkező 2022/2023-as autók legkorábban 27-28 körül kezdhetnek egyáltalán korróziós hibákat mutatni, ha egyáltalán.

    ID3 sem egy csendes jószág. Sokat ugyan nem mentem id3-mal (párszáz kmem van vele), id4-gyel annak inkább. Semmivel sem csendesebb, mint a 22es Model 3. A régi 19-20as autóinknál csendesebb, de az újabbaknál inkább hangosabb. Nem egy Mercedes.

    A csökkentés azért épül be azonnal, mert sok a spekuláns, aki kénytelen szabadulni az autótól nulla kilométeresen. Pont arra mondtam. hogy ez a nyomás megszűnik. Az új autók már most olcsók, aki most veszi 17ért, annak nem lesz komoly értékvesztése. Számottevő értékvesztést csak azok szenvednek el, akik tavalyi év második felében rendeltek, és tavaly át is vették. Ilyen nagyon kevés van. A legtöbb tavaly átadott autó tavalyelőtti rendelés. Mi 120 autót kaptunk tavaly év végén (november) tavalyelőtt rendelésből, akkori áron, és nullát tavalyiból. A tavalyi rendeléseinket mostanában fogják szállítani, immár új, szintén kedvező áron. A tavalyi áron nem igazán voltak megrendelések, azért is tértek vissza az alacsonyabb árak.

    [ Szerkesztve ]

    evDirect villanyautós töltőhálózat

Új hozzászólás Aktív témák