- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple Watch
- Honor Magic V2 fél év után
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
válasz Bandit21 #7550 üzenetére
A fogyasztása is jó és a hatótáv is. Az ára kifejezetten baráti, 16-17-ből már megáll egy olyan verzió, amiben a nagyobb akku van és néhány fontosabb extra. Az már bőven 500km felett elmegy, de nekem elég lenne a kisebb pakk is, inkább extrákra költeném a pénzt mert a 400km hatótáv nekünk bőven elég.
Viszont a szűkös hátsó tér engem kicsit elriaszt, a komány mögötti műszerfal hiánya pedig kizáró tényezővé teszi. Nem tudom miért kellett ezt a marhaságot lekoppintani a Teslától. Nyilván költséget is csökkent, de legalább egy minimál adatokat megjelenítő kis LCD panel nem hinném, hogy akkora extra költségeket okozna, amit ne lehetne kigazdálkodni. Vagy legalább lenne kérhető felárral, extraként. Azt még nem néztem, hogy HUD rendelhető-e bele, de sajnos nem hinném. Pedig az megoldás lenne rá.
Azzal is barátkozni kell, hogy kínai...elvből sem akarom őket vásárlással támogatni.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
titán
-
Bandit21
addikt
Sajna/ szerencsére már nem tudom az aktuális árakat, megvan az ld3 lassan 2 eve és kész. (Marmint ez a része)
Nekem 2. autó lenne ha lenne egy ilyen Volvo tehat a kisebb akku kisebb motor bőven jó lenne mert az id is a városban tölti élete 99% át. Van napelem, két naponta töltöm, 20 % alatt és 80% fölött pár alkalommal volt csak. Ezt arra mondom hogy a nagyobb akkus nálam fölösleges lenne emiatt hiszen mindegy hogy heti 2x vagy 3x vagy 1x kell tölteni.
Első autónak gondolom szűkös vagy max 4 főre elég. Nekünk a sok gyerek mellé az EX-90 kéne 7 üléssel de abból egy új akkor se jön ki ha eladom a Kodiaqot és az id-t is.
Azt nézem hogy a 2. lépcsőben van az első radar is a 3-ba pedig a 360 kamera a többi inkább vezetés támogató és kényelmi/egy része fölösleges/
Meg kéne nézni egyet éloben ,bár anno a méret versenyben a Leaf/Niro/ID3/Kona közul utóbbi esett ki egyértelműen/igazából versenyben sem volt emiatt de elmentünk megnézni/ és ha jól értem ez meg kb akkora.
De minden mindegy tetszik nagyon.
Sajnos ha ilyen alapon nem kell hogy mert kinai akkor kb semmit se vehetnénk, lassan a makói fokhagyma is onnan jön...
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
WiZARD
addikt
EX30 kicsi, csomagtartó is csak valami vicc 300liter.
Anyós megrendelte, 95% egyedül használja, maradék 5%ban unokát visz...9 hónapot ígértek szállítási időnek.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
biker
nagyúr
itt mit kell nézni? én semmi kivetnivalót nem látok benne. azon kívül hogy behemót szar heroináron, idióta tervezői bevésődésekkel (ezt még mindig olyan ember tervezte, aki 40 belsőégésűt tervezett, és kiborul ha nincs rajta kipuffogóhely), illetve nem tudom, milyen élőlény van a nőnemű utas kezében, és miért mászkál a háttérben folyamatosan (mert direkt, nem véletlen, András kérhette, de miéééééért?)
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Bandit21
addikt
A rendelésnél amúgy láttátok élőben, vagy olyan új még, hogy katalógusból lett rendelve?
Amúgy próbáltam carsized.com-on nézni mekkora, de nem találtam még.
Viszont mérettáblák alapján 2650 a tengelytávja. A 7 üléses Kodiaqomnak 2790, de az ex30-ba csak 2 üléssor jut rá nem 3. Szerintem nem olyan kicsi ez.A lényeg, hogy hiába "kicsi" valószínűleg élhető az e-autósan nagy tengelytáv miatt. Valószínűleg inkább a szélesség lehet vele a gond, ha hátra 3-an akarnak.
Az id3-ban egy gyerekülés és egy babahordozó mellé még épp befér a Feleségem. Igaz a babahrordozó van középen, ami vállban nulla helyet foglal.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
madgie
titán
Mert kivan a töke, hogy ha csaj van a borítóképen, meg a videóban, akkor a semmiről forgatva is kétszer annyi nézője van, mint egy hosszútávú tesztnek, vagy más videónak, amiben nincs csaj, gisgutya, stb.
Ez egyfajta fricska, hogy tessék, itt a borítóképen a csaj, meg a videóban is, nézzétek akkor. Direkt járkáltatja. -
-
Bandit21
addikt
válasz Shadowbull #7568 üzenetére
Megnézem majd, sajnos hiába a relatív nagy tengelytáv a hosszúsághoz képest ha máshol elmegy a hely.
Amúgy miért is fűtene be a Volvo az xc40 recharge -nek.Az id3 hátsó lábtér fölösleges nagy. Simán lehetne 10 cm el kisebb. De akkor már nagy lenne/ lehetne a csomagtér. Arra meg ott az id4/5....
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
madgie
titán
válasz Shadowbull #7571 üzenetére
Igen, ilyenkor szoktam röhögni, mikor azt hajtják a népek, hogy a tesztautó külön QC-t kap, meg kb negyvenhatszor jobban figyelnek rá, mint a kereskedelmi forgalomba hozott autóra.
Nekem most tesztautóm van, épp az ellenkezőjét tapasztalom -
Vesa
veterán
válasz Shadowbull #7571 üzenetére
Megnéztem több videót, nem látok máshol ilyet. H.Andrásé megint valami magyar okosba behozott, vagy már valahol bemutatón tört darab lehet amit aztán így csináltak meg, esetleg valami előszériás demó ahol még nem volt beállítva a gyártósor.
A linkelt videón tényleg veszettül néznek ki az illesztések, de külföldi teszteknél nem látok ilyet.
A tudomány a valóság költészete!
-
axioma
veterán
Na ezt en is megneznem eloben. Ha kicsi, nekem az nem hatrany hanem elony ugyanazon arban [vezetni, parkolni]. Az ion is kicsi de amit a sokkal nagyobbb Ampera csak tetocsomagtarton tudott vinni, azt az ionba betoltuk ugy, hogy a nyitott hatso ajto kulso vege elott vegetert.
Jo, nalunk mar ritkan lesz 2-3 utasnal tobb. Igaz, nem most vennem, majd hasznaltan ha az ion nem birja mar... -
válasz Shadowbull #7571 üzenetére
Jah gondolom ő is ott ül az igazgatótanácsban és most elkezdi kirugdosni az embereket
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Bandit21
addikt
Nyilván rengeteg, de ha a Kodi mellé állok az ex 30 al, akkor a Kodiaq hosszabb lesz vagy fel méterrel, mégse fel méterrel több a tengelytáv. Erre próbáltam célozni, hogy arányosan nézve az ex30 tengelytáv nem olyan kicsi mint ami lehetne az autó mérete alapján.
2 cm el nagyobb a tengelytáv, mint egy golfban, hossza ugyanannyi, pedig a suv forma miatt valószínűleg nagyibb az első hátsó tulnyulas. ,Nem mini autó erre gondotlam, mondjuk mint a Honda E. Nyilván keskeny, szűk stb.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
gorbep
senior tag
válasz Shadowbull #7582 üzenetére
És ilyet adnak ki demo autónak egy youtubernek? Tök mindegy hogy mi az oka, hogy törött, vagy csak rosszul sikerült...vér ciki... az ilyen marketingest tutira kirúgnám... remélem elterjed a neten és lesz valami következménye a Merci részéről..., én már körbeküldtem a kollégáknak, akik folyton az illesztéseken lovagolnak...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
IntelKiller7
veterán
Van egy jól felszerelt B8-as Passatom. Számításaim szerint 6,5-7 millió között tudnám eladni.
Ennyiért milyen elektromos autóba ülnétek be? Én egy i3-at néztem. 15-16-17-es modellek kb ebben az árban mennek. Nagyon nem szeretnék pótolni rá, sőt, ha lehet akkor inkább nem is. Rex-est nem vennék, csak a full elektromost.Ti mit vennétek ennyiből?
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
gorbep
senior tag
válasz IntelKiller7 #7585 üzenetére
Én ugyanerre a logikus döntésre jutottam 2 éve kicsit kisebb kerettel de kicsit kedvezőbb árakkal is..
Egy sok kilométeres 94Ah-t... Inkább legyen jól felszerelt és fiatal... nem baj, ha 100e km felett van.
Face csoportokban ( 1. 2. ) vannak jó ajánlatok, és megbízható eladók is ( a hahu elég orosz rulett), érdemes átpörgetni az utolsó 1-2 hónapot. És átvizsgálót is találsz, aki elmegy veled, ha kaladvágyó vagy és a hahu-n találsz valamit.... megéri... 1 kiszúrt hibán megtérül...
Szervizesek, típushibák, alkatrész források, mit érdemes átnézni...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Füleske
addikt
válasz IntelKiller7 #7585 üzenetére
Ha nagyobb autó is jó, akkor Ioniq. I3, e-Golf (2017 - től), Zoe, amik még szóba jöhetnek. Utóbbi csak akkor, ha otthon lesz hozzá fali töltő.
-
balees
tag
válasz FIREBLADE78 #7588 üzenetére
a GTE a hibrid, eGolf (mármint a 7-es Golfból) elektromos.
-
Füleske
addikt
válasz FIREBLADE78 #7590 üzenetére
Az a platform még egyáltalán nem elektromos autónak lett tervezve. Nem is az autó alatt van az akku egyben, hanem az első/hátsó ülések alatt, meg a kardánalagútban. Nagyobb akku nem is férne bele.
[ Szerkesztve ]
-
Sza_Sa
senior tag
Még egy gondolat motoszkál a fejemben:
amennyiben a garázsban a tető alatt vezetem el a kábelt, ott azért nyáron eléggé meleg van. Ergo, a kábel is meleg lesz, hiába a gyapot szigetelés. Szóval, ott nem lenne érdemesebb 6-os keresztmetszetre cserélnem a 4-est? Mármint az elosztóig bejön a táp, onnan pedig a fali töltőig nagyobb keresztmetszet. Beköthető egy általános fali töltőbe a 6-os kábel?"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
cOxeR
Ármester
Vonóhorgos elektromos miért ennyire ritka? haha kereső, 4 db találat ami horgos, kiveszem, egyből van 612 db. Ennyire sok az olyan autó, mint az I3- hogy nem lehet rá rendes vonóhorgot tenni, csak kerékpártartónak valót?
-
Shadowbull
addikt
-
Vesa
veterán
Volt téma korábban a lökhárítón picit megrepedt Ioniq a 4,5Milliós javítási költségével. Na akkor most itt egy másik érdekesség, saját személyes tapasztalat. Meghúztuk az autó oldalát. Hátsó ajtó sérült és a hátsó sárvédő (semmi törés, csak egy mély karc egy kiálló fémdarabtól). Ajtó+sárvédő egy része cserélve lett gyárira (csak a csupasz lemez+keret, tehát semmi üveg, kárpit vagy bármi más, illetve egy díszcsík), plusz a javítás+fényezés. Végösszeg: 2,7M.
Összehasonlításképpen: párom meghúzta 1 éve a másik kocsinkat is, ott mondjuk a sárvédő nem volt érintett de az ajtót ott is cserélni kellett (gyári új lett véve oda is). Mindennel együtt volt 780k.
Tehát egy ajtó meg a fél sárvédő drábább volt hozzá, mint a komplett hajtómű.
Ezekhez a sz*rokhoz tényleg minden háromszor annyiba kerül.#elektromosautótolcsószervizelni
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
-
gorbep
senior tag
Hát szerintem téged csúnyán átvertek... és ennek semmi köze hozzá, hogy milyen a hajtás...
Csúnya bodicseket kapott küszöb javítására és 2 db 1. sárvédő cseréjére plusz egy rácsukódó garázskapu általi tető horpadás javítására kaptam 380e-s ajánlatot fényezéssel... és ez hivatalos márkaszerviz... igaz hogy több mint 1 éve... és ennyiért se kértem, eladtam úgy, vergődjön vele az új tulaj...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Semin
senior tag
Abban igazad van , hogy hajtás független, de a mai autókra ennyi a gyári OT, és a minőségi javítás/festés.
(Nem a sarki Jóskánál ez tény)
@Vesa:
“…Összehasonlításképpen: párom meghúzta 1 éve a másik kocsinkat is, ott mondjuk a sárvédő nem volt érintett de az ajtót ott is cserélni kellett (gyári új lett véve oda is). Mindennel együtt volt 780k….”Ez is egy 10m értékű, legfeljebb 5 éves autó volt?
“...Végösszeg: 2,7M. …”
270k egy normális cascoval…nem öröm, de megesik.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs