Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shadowbull

    addikt

    válasz schawo #6805 üzenetére

    Első hírek a korróziós problémákról már megjelentek, csak még nem széles körben ismert téma.
    Az ID3 lehet nem csendesebb, de mégiscsak egy VW :)

    [ Szerkesztve ]

    Pazarol a világ, én meg segítek neki.

  • Vesa

    veterán

    válasz schawo #6805 üzenetére

    Jó neked, ha ennyire a jövőbe látsz (sajnos nem látlak a tőzsde/befektető topikban, pedig az is biztos menne :D), én sajnos nem vagyok ennyire optimista. Az ilyen új technológiáknál az első pár széria mindig gyorsan avul és k*rva nagy bukó tud lenni. Az elmúlt 2 év EV áremelkedése kirívó volt, és elsősorban az új atók várólistái, illetve a háború miatti üzemanyagár drágulás okozta pánikvásárlások indukálták. Ez utóbbiban már most változások vannak ugyebár, egyre kevésbé éri meg EV-vel járni, kivéve az otthontöltést, de ez már önmagában nagyban leszűkítette a vásárlói kört, és ha kivezetik az eszement árstopos hülyeségeket, vagy bevezetik a korábban már linkelt "nagyfogyasztós" korlátozásokat, akkor vélhetően tovább bénul majd az EV piac. De ha ez mind nem lenne elég ok a borúlátásra, akkor ott van az első fecskék gyors avulása, az újabb, szebb, jobb, nagyobb hatótávú, vagy gyorsabban tölthető verziók érkezése. Ez nem újdonság.

    Anno egy 720p-s HD Ready TV 1,5 millióba került, vagy régebben egy 1x sebességű CD író milliókba stb., aztán pár éven belül úgy dobálták utánad fillérekért mindegyiket. Soha nem volt épeszű befektetés egy új, kiforratlan tech.-be fektetni. Ez soha nem arról szólt, hogy aki ezt teszi, az jól jár. Esélyesen most is így lesz, még 2-3 év és sanszosan csak nagyon sz*rul lehet majd eladni a mai vasakat.

    Én is szabadulnék az enyémtől, csak egyelőre nem látom, hogy mit kéne venni. Ha látnám, már nem lenne meg.

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák