- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- iPhone topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilhasználat külföldön
- Íme az új Android Auto!
- Új belépő a Honornál
Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Íme a végső gépigény
gp A kiegészítő érkezése már nincs messze, alig egy hetet kell már csak várnunk a DLC-re.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Andras6800
senior tag
válasz mauimagic #10541 üzenetére
Amúgy erre van valakinek jó kiértékelős videója, újságcikke?
Arra gondolok, hogy lecserélem a jó kis nyári "A" fogyasztási (gördülési ellenállás) indexű gumit egy 4 évszakosra, aminek ez az indexe "B". A többször javasolt Michlein CC2 pl már "C" indexel bír abban a méretben ami nekem kell. Én Conti AllseasonContact-ot néztem. Annál "B" az index, nem "C" mint CC2-nél.Én régebben ICE kapcsán a plusz 0,5 - 1 L fogyasztást /100 km elintéztem annyival, hogy téli gumi. De közben rájöttem, hogy tudatlan voltam és igenis elég sok minden más benne van: Sűrűbb közeg (Hideg levegő), Jelentősen hosszabb bemelegítési intervallum magasabb fogyasztással. Azért egy újabb Diesel is télen 10 km alatt épphogy bemelegszik, de azért nem kerül teljesen üzemi hőmérsékletre.
Szóval érdekelne az, hogy önmagában a gumi mennyit számít. Mennyit is jelent ez az "A" vagy "B" vagy "C" index?
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!