Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • napocska2

    senior tag

    válasz totyak #31309 üzenetére

    Sziasztok!
    Ha már az értékelésnél tartunk, nekem is fejtörést okoz az utolsó szállítmányom. Rendeltem egy eladótól három terméket, köztük egy nyakláncot és egy karláncot, melyek külön voltak listázva, de a fénykép alapján a láncszemek passzolnak egymáshoz, emiatt is választottam ki őket. Rendben megérkezett a levél, azonban a nyaklánc teljesen eltérő attól, amit rendeltem.
    Tudom, minden eladó írja, hogy ilyen esetben jelezzük a problémát, azonban az utolsó havi negatívjait olvasva elég sűrűn előfordul, hogy nem a megrendelt cuccot küldi, illetve elzárkózik minden megoldástól. Egyrészt se visszaküldeni nem akarom, másrészt attól sem lennék boldog, ha az árából visszaadna. Újraküldeni nyilván nem fogja, ha többen is panaszkodtak rá.
    E hosszú bevezető után, ti mit tennétek? Levelezgetnétek vele egy darabig az ügyről vagy adnátok erre a láncra egy negatív értékelést?

Új hozzászólás Aktív témák