- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szerintem mindkettő abszolút csak azon múlik, hogy miként éli ezt meg az adott karakter, akinek a szerepébe próbálod magad képzelni a játék során.
Én például elég szabadon szoktam magamnak formálni a narratíva szubjektívebb elemeit, hogy mi a "jó" és "rossz". Kevéssé érdekel, hogy a játékvilág mit kommunikál felém, mint hogy én mit gondolok, de még ez az "én" is az a "fiktív én", aki a játékvilágban él, és én suttogom a fülébe a döntéseit.Az első probléma szerintem egyszerűbb. Ilyen történetekben, mint a Bioware játékok is, számtalanszor bemutatásra kerül olyan "erkölcsi szürkeség", mikor egy korai narratíva által "gonosz ellenségnek" festett szereplő/csoport a maga módján jót akar, a saját értékrendje szerint és a környezetének azon részére nézve, akikkel törődik és igazából a tágabb világra sem jelent közvetlenül kezelhetetlen veszélyt, a történet "kanonizált hőseivel" pedig csak az események véletlen kavalkádja miatt kerülnek szembe ellenségként (vagy fordítva, barátból válnak ellenséggé).
A lényeg az, hogy te úgy érezd, hogy azt cselekedted, amit szerinted kellett, és hogy ez a szerinted = aszerint, akinek a szerepét próbálod felvenni a játékhoz.A másik nekem is nehéz. Mikor lehet választani, akkor alapvetően mindig heteroszexuális férfit játszok, a női főszerepet esetleg akkor próbálom ki, ha egy harmadik(-negyedik) újrajátszásról lenne szó, amit már muszáj kicsit változatosabbá tenni valamivel az előzőektől.
Erre kevés a precedensem, de úgy találtam, hogy segít, ha minden másban is a saját tükörképem játszom. Tehát ha pl. a "Paragon" oldal felé tendált a Mass Effect karakterem, akkor a női főhős végig masszívan "renegade" lett (már amennyire "végig" játszás az, ha egy trilógia második részében végleg meghalsz ), avagy a "barátságos férfi" után jött a "gonosz nő". Az, hogy gyűlölte a világot és benne mindenkit magával együtt, az természetes módon is elzárta a "románcokat", a nyers sex pedig számomra amúgy is sokkal egyszerűbben kezelhető kérdés, egy ilyen játékban pedig leegyszerűsíthető olyasmivé, mint egy sidequest, ami igazából nem érdekel, de az XP/RP-ért, vagy akár csak a journal átláthatóbbá tételéért megérheti (alkalmi sex = képzeletbeli reputation point + kipucolhatod a társalgótárcsázóról a románc telefonszámot ).Talán az sem árt, ha játszottál már olyan játékkal, ahol nem tudsz válogatni, mindenképp egy nőies nő a főhős. Erről a húgommal volt egyszer régebben egy érdekes beszélgetésem, aki nem értette meg, hogy nekem mi tetszik a The Longest Journey és Dreamfall játékokban, mert szerinte csak egy nő értheti meg April-t és Zoe-t. Én előbbinél nem is tartottam relevánsnak a főhős nemi identitását, utóbbinál viszont már részben igazat adtam neki (nem egészen, de legalább egyfajta "kétely" formájában, hogy talán igaza lehet, hogy nekem itt valójában kimarad valami). A fordulópont pedig nemrég a harmadik rész első epizódja volt, mikor egyértelműen kizökkentem a szerepből amiatt, hogy belekényszerítettek egy döntéshozásba egy férfival folytatott érzelmi kapcsolat okán. Mivel ez kaland-, és nem szerepjáték, így nem én kölcsönzöm sem a narratíva szubjektív felét, sem a karakter személyiségének egy részét. Át kéne élnem az előre definiált szerepét úgy, ahogy ő gondolkodik és ebben a szituációban ez tényleg nem igazán sikerült. Némi hezitálás és "meditálás" után nagyjából talán igen, de semmiképp nem zökkenőmentesen, így valószínűleg nem is igazán őszintén.
A Bioware-nél ez sokkal egyszerűbb, mert mindkét nem lehet bi/homo-. vagy akár teljesen aszexuális is, ez tőled függ. Miután ezeket leírtam, komoly kételyem támadt, hogy részemről mennyire lenne sikeres és/vagy élvezhető a fent említett nőstény elf DAI végigjátszás. Filmként így nézném végig legszívesebben, de szerepjátékként már kicsit más tészta, talán meghaladná a képzelőerőmet/szerepjátszó-képességem.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
leviske
veterán
Ha "DAI" alatt "DAO"-t értesz, akkor jó hírem van: hatalmasat változott. A DA2-ben ugye a mágusok kaptak egy buff-ot, most pedig az íjászok lettek igen rendesen eleresztve. Nem túl nehéz egy "halhatatlan" karaktert összehozni a végére (megfelelő specializációt választva), de a játék elején se érzi annyira tehetetlennek magát az ember a nagyobb csatákban.
A női karakterrel kapcsolatos aggályaidat pedig megértem, de nincs igazán alapjuk a játékban. SPOLIER:
A Solas-os szálat leginkább úgy érdemes elképzelni, mint Samara-ét a ME2-ben./SPOILER(#773) mutyuru: Anno a HD5770 nálam eléggé sírt alatta, pedig teljesen low beállításokon toltam. Az említett Dell-ekben pedig úgy látom, hogy az Intel HD graphics a széria felszereltség. Szvsz élvezhető minőséghez már Iris Pro kell, vagy egy full-Kaveri.
-
Vistaboy
veterán
A végeredményt tekintve teljesen mindegy, én egyszer szoktam mindent megkérdezni, ha nem kapok választ, akkor úgy veszem, hogy elutasítottak. Ha nekik nem kell a pénzem, akkor az az ő dolguk, én mindenesetre megpróbáltam. Tudom, ez nem mentség, de engem nem érdekel, nem tehetek róla, hogy manapság mindenen nyerészkedni akarnak. Dobozosan megvettem volna a GOTY-t, viszont Originről nem tudom, mert nincs megfelelő kártyám. Történet vége.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
woryz
senior tag
Egyszerűen nem, nem és nem... Egyszerűen nem éreztem rá a játékra, valami nem frankó itten... Olyan fura nekem ez a harcrendszer (is)... Valakire rááll a célkereszt és akkor csak nyomni kell az egeret... Azt is nehezen tudom kivenni, mikor találok, mikor "blokkolja" a lövésemet valami... És mi lenne ha valami kétkezes fegyverrel próbálnék meg bohóckodni...
A tutorialt nem lehet valahogy kiszkippelni? Túl sok a rizsa, meg harmadszor - ötödször már rohadtul unalmas is ...
-
Én is bénáztam pár perc és ellenfél erejéig, míg rájöttem miként lehet a korábbi DA részekhez hasonló módon és ezzel együtt viszonylag kényelmesen játszani.
Hamar berögződésemmé vált, hogy mikor ellenfélbe ütközöm, akkor suhintok egyet az egérgörgőn, ami úgy volt beállítva a játékmenüben, hogy kigörget egészen a "taktikai nézetig" és ezzel együtt automatikusan jön egy pause is (mondjuk talán ez az alapértelmezés is, de a menü tanulmányozásából jöttem rá, hogy vannak ilyen funkciók). + Ez részletkérdés, de átállítgattam a QWEASD gombokat úgy, hogy ugyan abba az irányba forgassák/tolják a kamerát a fókuszponthoz képest normál és taktikai nézetben is (azt hiszem, hogy ez valamiért nem így volt alapbeállításokkal, de lehet hogy csak én kapkodtam el a dolgot és állítottam el rosszul még a legelején, mielőtt láttam hogy mi mit csinál a gyakorlatban).
Szóval pause alatt többé-kevésbé körbenéztem a területet, illetve szükség szerint kiadtam pár parancsot a csapattagoknak, aztán nyomtam egy un/puase-t (amit beállítottam egy kényelmesen elérhető gombra), de a taktikai módból nem léptem ki az utolsó ellenfél haláláig, hanem így szituációtól függően vagy unottan bámultam, vagy vadul járkáltam körbe a kamerával és "micromanageltem" a harcot, szükség szerint akár köztes un/pause nyomkodással (de a harc közbeni pause nálam nem berögződés, ha lehet akkor valós időben próbálok játszani, ami a "boss fight"-ok kivételével általában elég).
Néhány puzzle-nél, ami több csapattag pozicionálását is igényelte, volt néha pár apróbb problémám, de már nem emlékszem pontosan, hogy miért kellett volna néha kilépnem a taktikai módból, aminek a hatására viszont mindenki elfelejtette a parancsait és elkóborolt a helyéről. De végül is megoldható volt minden.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Nekem sem ment mindig elég kényelmesen távolra az égben a kamera pusztán a görgővel, de ha utána még forgattam rajta bekattintott egérgombbal, akkor már sokszor bőven elég lett. Sőt, én egy idő után meg is szerettem azt a fajta irányítást, hogy a taktikai kamera nagyjából fejmagasságban lebeg körbe, mint ha egy ötödik jelenlévő csapattag, vagyis inkább egy láthatatlan irányító lenne, aki mindig tetszőleges szögből látja az eseményeket, de nem madártávlatból.
Szerintem így mindenképp látványosabb a játék és a betanulási idő után még akár jobb is a kezelés (bizonyos értelemben precízebb és átláthatóbb), hogy több tekintetben szabadabb a kamera (még ha a plafon kicsit alacsonyabb is néha és szokni kell, de sokkal több minden tudsz vele csinálni, mint régebben, jobban az ízlésednek megfelelően mozgathatod).
Összességében ez szerintem értékes fejlődés volt, nem áldozat a látvány vagy nyers újítások oltárán. Elláthatja azt a szerepet is, mint a régi, de többet is tud.Szerepjáték szempontból viszont talán hátrány, hogy így esetleg könnyebb egy taktikai kamera mögé képzelni és azonosulni egy "láthatatlan akarattal", mintsem a story szerinti főhőssel, ha egyfajta élőlénynek érezhető a kamera.
Erre csak most gondolok így vissza, de érdekes felfedezés számomra, hogy egy idő után én szerintem így tettem, most az emlékeimben "érzem a kamera jelenlétét" a harcok helyszínein. Az "ő" szemin át látva emlékszem vissza. Gondolom azért is van ez, mert tud lebegni a föld felett, és az emberektől gyorsabban mozog, de van némi tehetetlensége, és nem utolsó sorban nem tud áthatolni a legtöbb fizika tárgyon, vagy mágikus falon sem (esetleg ha "hiba" jelleggel "átesik", vagy ha észrevétlenül siklik át egy apró akadály felett lebegve).SPOILER
Összeesküvés elmélet: a Bioware ezt direkt így akarta. A következő részben kiderül, hogy a taktikai kamera igazából a Justinia-t is megszemélyesítő entitás, aki végig rövid dróton rángatta az Inquisitor-t és közeli társait.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Grafirka
őstag
Szerintem adj neki egy eselyt Van nehany dolog amit nehezen tudok megszokni pl kamera mozgasa ,stb es egesz menurendszer kisse bonyolultnak tunik de ahogy kezdesz belemerulni a tortenetbe ugy ezek a dolgok kezdenek hatterbe szorulni.. Legnagyobb bajom hogy nehezen tajekozodok a terkepen/terkepeken soha nem tudom hol keressem az epp aktulais kuldetest .
Teny az , hogy nem hack&slash es meg kell szokni hogy taktikus gondolkodast kivan .De a tortenet mindenkepp izgalmas , mind jobban es jobban tetszik.
-
D5
aktív tag
leviske kolléga mindig írja, hogy nem ajánlatos rogue kaszttal indítani, de én mégis ezt javaslom Egy ember rogue, tőrökkel, és adott az élvezet.
Nekem a karaktergenerálásnál az arcok nem tetszettek, nagyon nem. Ezt úgy hidaltam át, hogy a létező legnagyobb szakállt raktam rá
[ Szerkesztve ]
-
Grafirka
őstag
Ismeros, en si 3x vagtam bele , de most kezd beindulni.Fogalmam nincs milyen tipusu karakterrel eri meg inditani , de alltalban ijasszal szoktam kezdeni , most is azt tettem. (elf csaj )
A karaktergeneralast hatarozottan elveztem , viszont mikor a jatek rendereli az altalad megalkotott figurat akkor elegge elutnek az arcvonasok, legalabbis nekem igy tunik. -
D5
aktív tag
Még annyit hozzá, hogy ugyan PC-n tolom, de kontrollerrel: szerintem nagyon szuper a kontrolleres irányítás. Főleg a taktikai nézet (ez egyébként is jó lett azóta, hogy távolabbra lehet vinni a kamerát). Nagyon kézre áll, az idő stop/go/slow lehetőségek meg kifejezetten tetszenek.
Érdemes a csapattagok taktikáját is beállítani: melyik skilleket használja sűrűbben, melyiket kevésbé, melyeket egyáltalán ne használja, mikor igyon életerő-italt, stb.
(Én azt sajnálom, hogy nincs magyarul. Mert bár nincs gondom az angollal, de az Origins óta hiányolom nagyon. Jó kis feelinget adott hozzá nekem.)
-
Sohasem próbáltam, így nem tűnt fel, hogy törpe játékos karakter esetén is emberi szemmagasságban van a cinematic camera. Ez valószínűleg tényleg csak hanyagság, ugyanakkor szerintem ez a kamera a leggyakoribb koncepciókban nem a játékos karakter fejéből néz kifelé, hanem sokkal inkább a játékoséból, vagyis a miénkből, mint ha mi magunk lebegnénk ott a játékvilág szereplői körül, mint egy ... hmmm... "szelem odaátról" (egy ideje érik bennem ez a Bioware "összeesküvés").
Ezt az Elf kritikát viszont sohasem értem.
Ha egy emberi testre felpakolnak három kiló macsakaszőrt és rátesznek egy macskafejet, vagy belehúzzák pikkejekbe és rávarrják egy gyík fejét, az már innovatív új faj.
Ha valaki törpenövésű és széles, az szabványos dwarf, az is OK.
De ha egy elf nem úgy néz ki, ahogy a Gyűrűk Ura moziban láttuk (vagy más mesekönyv illusztrációban, stb, ki épp honnan rántja elő a "elf fámát") hanem egy kicsit alacsony, vékony és sovány emberre hasonlít, csak hegyes a füle, akkor az egy kicsit alacsony, vékony és sovány ember, akinek hegyes a füle, nem pedig valami más faj tagja, aki bár egy ilyen emberre hasonlít, de magán hordoz egy rakás "referencia elf" vonást is. Ezeket így találták ki, úgyhogy ilyenek, ez van. Ezek nem alultáplált ember gyerekek, hanem így néznek ki a DA elfek, mert ... így néznek ki ... ez szerintem nem szorul magyarázatra.Olyan, mint ha a pedofóboknak (igen, ezt a szót most találtam ki ) kötelező lenne autoerotikus célokra használni a DA Elf-jeit.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Nem tart túl sokáig kézileg feltölteni a Keep-et (én is úgy csináltam) és úgy még biztosabb is a dolog (a DAI nekem egy-két dolgot hibásan vezetett oda vissza).
Kicsit SPOILER Drasztikus változás egyébként nem lesz, inkább csak pár cameo jellegű szerepet érint, ahol általában két lehetőség van és alapértelmezésben jellemzően halott az, aki a korábbi részekből jönne elő (bár van kivétel) és lényegében ugyan azt a szerepet tölti be a csere is.
Az opcionális beszélgetésekben gyakrabban bukhat ki "történelmi hiba", de arra sokszor rá lehetne fogni, hogy ártatlan hazugságokat mesélnek nekünk az NPC-k (pl. Varric-nak ettől függetlenül is van legalább öt különböző story-ja, hogy honnan van a szerszámija...).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Ezek a lehetőségeid:
- Végigjátszod az előző részeket, hogy feltöltődjön a Keep (ha még üres/hiányos)
- A weben át beállítod a Keep-et úgy, ahogy neked tetszik, majd importálod
- Nem importálsz semmit -> A DAI az egységes alapértelmezést használja
- Kérsz a Keep-ben egy véletlenszerű leosztást és/vagy össze-vissza kevered magadnak vaktában, majd azt importálodNekem az nem működött, hogy előkotortam a régi mentés file-jaim és betöltöttem a legutolsó post-game állapotot online módban (az első résznél valamiért még betölteni sem sikerült a file-t, a másodiknál pedig semmi hatása nem volt a Keep-re), de ezt lehet hogy csak én bénáztam el (csak később találtam meg a Keep-ben a lakat és spoiler kapcsolókat).
Ha nagyon nincs jobb ötleted, akkor talán próbáld ki a DAI alapértelmezését: Lyna Mahariel - Dalish Elf Warrior, vagy személy szerint ajánlom a Male Human Noble Rogue-t, mert szerintem az első rész szerepe talán arra illik legjobban (a másodiké pedig talán az alapértelmezett Male Human Mage-re, a DAI pedig Female Dalish Elf Mage-re).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Egyszerű: nyitsz egy új World State-et a Keep-ben és betöltöd. Így elvileg ugyan azt az állapotot látod lapozgatáskor, amit a DAI is használ, mikor azt mondod neki, hogy nem szeretnél importálni semmit a Keep-ből, hanem az alapértelmezéseket kéred.
Szerintem a Gray Warden bagázshoz kiválóan passzol a dupla-tőrös/baltás noble rogue. Számtalanszor felbukkanó megjegyzés a játékokban, hogy az a "lovagrend" tele van fekete és szürke előéletű egyénekkel, a társadalom minden szintjéről. A legtöbben nem jó kedvükben csatlakoznak, hanem egyfajta szelektív hulladékgyűjtő azoknak, akik egyébként értékesek lehetnek ilyen célra (intelligensek, találékonyak és/vagy elhivatott harcosok, "nemes lelkűek", akik szeretnék szolgálni a hazájukat), de valamiért kihullanak a társadalomból.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
A harctudásnak szerintem nincs sok jelentősége, mert az összes DA rész egyenértékűen kezeli a négy irányítható személyt és nem csak érdemes, de általában szükséges minél jobban diverzifikálni a csapatot.
Mindnek egyformán állítgatható az automata üzemmódja és bármikor tetszőlegesen ugrálhatsz köztük, hogy mikor melyiknek parancsolgatsz közvetlenül, csak a DAI-ben van ez az új mód, ami effektíven egy személyre korlátoz, mert folyamatosan nyomva kell tartani az egérgombot (ezt sohasem használtam, csak mikor az elején kötelező). Illetve a DAI-ben szabadon repkedhetsz a kamerával taktikai nézetben, így még inkább olyan, mint ha egy ötödik "szellem" csapattag lennél, aki csak parancsolgat, akár valós időben, vagy tetszőlegesen stop-ot nyomkodva.Az első két részben durván a harcok idejének 50%-át a nem-főhős varázsló mikro-managelésével töltöttem, a maradékon osztozott a többi 3 (beleértve a főhőst). A DAI szerintem kicsit kiegyensúlyozottabb lett ezen a téren, itt csak ugráltam körbe-körbe nagyjából egyenlő súllyal.
Mindenhol ritka volt az, hogy csak a főhőst irányítottam és mindenki más automata módban harcolt. Az esetleg nagy területeken bóklászva működik jól, ahol csak kis ellenfelek ugranak elő.Ami érdekesebb lehet, az a faj/rang és esetleg nem (hím/nőstény) hatása a történetre, de ez is inkább csak az extra tartalmakban mutatkozik meg, mint az elejtett megjegyzések, extra válaszopciók, és románcok, stb.
Én azért szeretek embert választani, főleg egy még számomra ismeretlen játéknál (pl. DAO), mert sokkal könnyebb azonosulni vele, mint egy ismeretlen fajjal (mire elérsz a DAI-hoz, már egész jó elképzelésed van arról, hogy milyen lehet egy dalish elf élete, de a DAO kis "előjátéka" talán kevés és csak később tanulod meg az emberektől, hogy milyen elf-nek lenni, ami azért picit fura ). Illetve ugyan ez igaz a nemekre, pedig nőket már a valóságból is lehet ismerni...
A DAI-ban is túljutottam már durván a történet felén-harmadán, mire kitaláltam, hogy female dalish elf mage lett volna nyerő, de azért még nem dobtam el a Male Noble-t. Bár én soha semmi döntést nem dobok el a Bioware játékokban. Ha többször és többféleképp végigjátszok egy-egy részt, mindig a legelsőt mentem tovább későbbre akkor is, ha már tudom, hogy a folytatásban csalódni fogok pár döntés kapcsán (de a DA esetében ez is egyszerű, mert mindig új főhőst kapunk, így az aktuális nyugodtan nézheti hülyének az előzőt. ).
[Ez alól van egy DAI-s kivétel, a "mágikus tócsa", ami szürke terület nálam, mert már megnyomtam a gombot, de még az előtt bezártam a játékot feladatkezelőből a következő cutscene közepén, hogy másikra nyomjak, mielőtt kiderült, hogy mik a következmények. ][ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Kihagyni szerintem kár. Ha unod, hogy minden helyszín és sidequest copy-paste, akkor állítsd a nehézséget Easy-re és/vagy kapj elő pár konzolparancsot (pl. a "gazdag amerikai nagybácsit", aki ledob párszázezer aranyérmét, hogy ne kelljen minden kacatot összegyűjteni és eladni, aztán megfontolva elkölteni a bevételt) és hanyagold a lótifuti mellékeseket, de fusd végig a főtörténetet.
Ha gondolod még egy SPOILER-es DA2 sidequest-quide:
Csak velük beszélgess és az küldetéseiket csináld (csapat): Varric, Anders
+ románcold Marril-t (ha úgysem érdekel senki -> én is így voltam vele... )
DLC-ből a többit hanyagold, de játszd végig a Legacy-t (az Assasin uncsi)[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
J.Hetfield
aktív tag
Én harcossal nyomom shield&sword így nekem bejön, elég tápos néha azért levernek persze. Mágust nem szeretem távol kell tartani az ellenfelektől, könnyen kifekszik. Tegnap kinyírtam az első sárkányom is, elég nehéz volt, szerintem kicsit túlzásba vitték az előző részekhez képest. Amúgy kb. milyen hosszú ez a game? Már nyomom egy ideje de a journal tele van küldetésekkel, nem győzöm lefelé görgetni.
-
mrbig25
őstag
"Olyan fura, hogy rárohanok az ellenre két másik harcossal, és megy a csépelés kb 1m2-nyi területen..."
Nagyon egyszerű...nem kell két másik harcost vinni.Vagy ahogy ldave kolléga is mondja; nyugodtan irányíthatod a csapatod többi tagját. Így függetlenül az alapkaraktertől kipróbálhatsz mindent...
...
-
Terrorista
senior tag
Én Rift Mage-et csináltam belőle. A vége felé senki nem tudott elérni és elég jó egy és több targetes sebzésem volt.
Ajánlom ezt a videót. Elmond minden fontos infót a buildről és a skillezésről. Van némi változás, mert 2 év alatt változott a játék is, de a lényeg benne van.
A palinak érdemes a többi videóját is megnézni mert minden klasszra csinált ilyen videót.
-
mrbig25
őstag
-
Terrorista
senior tag
A játék eleje klassz szempontból tényleg korlátolt lehetőségeket nyújt és az első zóna, Hinterlands eleje sem rejt túl sok változatosságot. Viszont az túl nagy zóna ahhoz, hogy rögtön elmondhassuk, hogy unalmas.
Hidd el vannak olyan részek amik később lesznek elérhetőek számodra és sok jó bunyó lesz még ott.
A Rift Mage területre ható spellekre megy leginkább rá, de van pár egy célpontos spell is amit használ. Az aoe spelleket nem tudod majd folyton használni, mert nagy a visszatöltési idő és eleve sok manát eszik.
Ha nem tetszik akkor egy Knight-Enchantert is kipróbálhatsz (Mage, aki közelharcol és elég táp).
Az NPC-ket meg állítsd be mit csináljanak. Meghatározhatod, hogy a rendelkezésre álló skillek közül mit használjon és mit nem, valamint fontossági sorrendet is adhatsz ezek használatára.
Ha tényleg nyögvenyelősnek érzed a játékot, akkor fókuszálj a főküldetésre és miután megnyílik a tovább vezető út, akkor sokkal jobb lesz, hidd el.
-
-
Frogged
aktív tag
Én a helyedben ennyi újra kezdés után nem erőltetném ezt a játékot ha ennyi idő alatt nem szereted meg nem is fogod már.
Van ilyen hogy egyszerüen nem tud az ember meg barátkozni valamivel bármennyire is szeretik mások és sok jót hallott róla előzőleg .
Én ugyan így voltam a Skyrimel erőltettem egy darabig de hiába ez van ízlések és pofonok.
Szerintem mindenki azért játszik valamivel mert élvezi ha nyüglödés meg erőltetem mert pénzt adtam érte akkor inkább érdemes elengedni a dolgot SZVSZ. -
Frogged
aktív tag
Én mind 3 maget geareltem rendesen és más más talentokkal próbálgattam őket felváltva nincs nagy külömbség szerintem köztük hatékonyságban csak mindegyik más esetekben erősebb vagy gyengébb.
De én főleg a sárkányoknál figyeltem arra hogy azt a maget vittem aki olyan talenton volt ami az adott sári gyengélye. -
Terrorista
senior tag
A saját karakteremnek anno én sem. Csak villám, némi cold és rift skillek voltak, valahogy így.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Házimozi belépő szinten
- Kempingezés és sátrazás
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kés topik
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
- Mozilla Firefox
- További aktív témák...