- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Yettel topik
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DariusTrox
tag
Szerintem arra gondolnak, hogy nem nagyon lehet taktikát beállítani. Ilyen szempontból tényleg gyatra. De ha azt nézzük akkor a taktikai nézet kárpótol, ott minden lépést irányíthatsz és kell is, mert sajna sokszor "buták" a csapattársak pl: íjász "elfelejt" a helyén maradni vagy odarohan az ellenséghez az állj parancs ellenére is nekem ezek okoztak fejfájást, de a taktika nézettel kiküszöbölhető. Összességében nem mondanám gyatrának a harcrendszert, de tudnék rajt javítani.
I will take what is mine, with Fire and Blood!
-
Drizzt
nagyúr
A harcrendszer ugy szar, ahogy van.
Gepigennyel megintcsak vannak problemak, nalam GTX970-nel 1680*1050-en vannak szituk, amikor erezhetoen akad(fps 40 ala nem megy, de erezhetoen para), peldaul amikor megszerzi az ember a lovat. Persze ultran van minden AA-t leszamitva. Az esetek nagy reszeben azert nincsen gond, s megvan a fix 60 fps, de ezek a reszek nagyon illuziorombolok.
I am having fun staying poor.
-
Kelvin
őstag
Nem a legjobb a harcrendszer de élvezhető, a grafika és az rpg vonal többi része szerintem nagyon élvezetes. A játék nagyon szép, nálam nem akad full hd-n és ultrán van minden. Jelen pillanatban nincs konkurencia a piacon és örülök, hogy megvettem.
A Pillars of Eternity lesz nagyon várós igazi klasszikus rpg, de az még odébb van. Addig ez kitűnő szórakozás.
[ Szerkesztve ]
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
donki
aktív tag
Nagyon nehéz irányítani a játékot. Én azt mondanám, hogy a harcrendszere borzalmas. Még az irányított karakter is csak nagyjából teszi azt, amire utasítom, nemhogy a többi.
Az útkeresés is hihetetlenül béna. Rendszeresen előfordul, hogy amikor a közvetlenül előttem álló ellenfelet közelharci támadással akarom sebezni, nem tudja kiszámolni, hogy hol van az ellenfél, aminek az az eredménye, hogy folyamatosan pozícionálja magát (negyed lépéseket jobbra-balra) támadás helyett. -
leviske
veterán
Ki ne vegyék a taktikai nézetet! Az elf templomos Michael Jackson zárakat csak azzal lehet kinyitni valami bug miatt. Bár ahogy látom, ez nem mindenkinél jön elő, ha csak én sírok miatta.
(#346) batai15: Még az öreg HD5770-en is el-elfut low-on, medium texturákkal, szóval a HD7770-en szerintem azért elég kellemesen kéne futnia.
-
Because
őstag
akkor szerencse, hogy nincs tapasztalatom az előző részekkel és nagyjából úgy vettem a játékot, hogy azt se tudom minek kell benne lennie...
Diablo és Tera után vagyok, de elhülyéskedek vele, semmi komoly belemerülés csak jobb gear-t akarok
most 20 óra után töröltem az összes mentésem, nem tetszett a kari így előröl mindent és megpróbálok a legszemetebb lennia hibákat írtam sajna Xbox-on is megvannak, legutóbb is elúszott előttem egy hulla a levegőben
[ Szerkesztve ]
-
noxon
őstag
Az a baj, hogy már csak tucat játékot képesek gyártani ( filmeknél is ), mert sajnos csak erre van igény, tisztelet a kivételnek.
A sok tizenéves konzolos hülyének elég egy ilyen játék ahol nem gondolkozik rohan előre és lő, kardozik, nyer és rohan tovább. Semmi taktika, gondolkozás sajnos. Régen még volt tartalma a játéknak, minősége, igényes volt.
Ha az Originst vitték volna tovább simán az év játéka lenne ez az Inquisition, de gondolom az EA rájukszólt, hogy hé hülyéknek készül a game akik nem akarnak gondolkozni, akik többségben vannak, akik veszik a konzolra ( gondolom a tizenévesek anyuci pénzéből, akik agymosottak és nem akarnak kihivást ), akik nem akarnak szöszölni, nem akarnak rendes rpg-t.Játszható a játék, nem mondom, hogy bűn szar, én is nyomom amikor tudom, de sajnos nem váltja meg a világot. Még az elején vagyok, tetszik, de gondolom majd bele lehet unni egy idő után. A faszságait meg meg lehet szokni, de sűrűn eszembe jut játék közben, hogy hát ez egy gyenge portolt szarság fantasy szerepjáték cimen.
Vagy akkor csináltak volna witcher szerűt és nem sirna senki, mert azt kapnánk aminek készülne.[ Szerkesztve ]
We live in a simulated world...
-
#85552128
törölt tag
Nem FPS-re van írva (az FPS egy nézet, olyan nincs hogy egy motor csak így működjön...), csak eddig FPS játékban volt használva - különbség.
A taktikai nézet kivételével más gond nincs jól tették, hogy FB-re váltottak, más motor ilyen nagy és részletességű területektől összefosta volna magát vagy jóval erősebb gép kellene hozzá.
RTS is volt FB-vel youtube-on van fenn videó maga az "rts nézet" ami hasonló a taktikai nézethez tökéletesen működik itt valószínű valami más gond van a váltás során.[ Szerkesztve ]
-
Mate
nagyúr
=============================
Dragon Age™: Inquisition 1.03
=============================
From a development standpoint, Patch 3 was a small, bug-fix only patch to address some high-frequency issues affecting the majority of our players.
General
Added key binding that allows players to walk.
Added mouse cursor scaling.
Fixed issue that could result in the mouse getting stuck in mouse-look mode when players alt-tabbed out of the game in full-screen mode.
Fixed display bars to correctly reflect items that alter maximum health.
Single-Player
Changed party banter system to be less random to prevent extra-long periods where no conversations would occur.
Fixed issue that could result in one of Dorian’s conversations not being available for some players.
Fixed issue that could result in a cutscene not firing for Dorian’s plot when players enter the Gull and Lantern.
Fixed issue that could result in Sera’s Verchiel plot being broken.
Fixed issue with the demon that could spawn during Solas’s personal quest.
Changed Tactical Camera so that it no longer re-centers when the player changes party members.
Fixed exploit that allowed for infinite influence.
Fixed issue that allowed players to exploit their gold value in single-player mode.
Fixed allied mage AI so they did not dispel targets that the player had frozen.
Fixed issue that caused the bar displaying armor rating to not update correctly for crafted gear.
Fixed issue that caused extra potions granted by items to be lost when players return to Skyhold.
Fixed issue that caused Mind Blast’s upgrade, Fortifying Blast, to not provide additional barrier.
Fixed issue that could result in the opt-in conversation UI continuing to be displayed if players opted out very quickly as the UI was starting to be displayed.
Fixed issue that could result in the world map being permanently displayed in the Storm Coast.
Fixed issue that could result in being unable to switch party members after looting.
Fixed issue that could result in party members not following orders to revive a party member in Tactical Camera mode.
Fixed issue that could result in people being unable to discover all the regions in the Exalted Plains.
Fixed issue that could cause dragons to become unresponsive.
Fixed issue that would cause dragons to freeze during their roar.
Fixed issue that could cause some conversations to be “hitchy.”
Fixed issue that could cause Varric’s legs to do odd things in some opt-in conversations.
Fixed Masterwork Prowler Armor so it no longer distorts on certain characters.
Fixed issue that could cause Harmon to disappear in certain circumstances.
Fixed a few non-herb crafting materials that were showing up in the Herbs section of the inventory. They are now correctly in the Other section.
Multiplayer
Enabled push-to-talk functionality in the multiplayer end of match screen.
Enabled push-to-talk in the multiplayer armor upgrade menu.
Fixed issue where changing multiplayer match settings would take effect without confirming changes.
Fixed issue that could result in players entering multiplayer matches without any mapped abilities in certain circumstances.
Fixed case that could cause keys to not drop in multiplayer mode.
Fixed issue that would cause the potion mapped to the first slot to also be used when pushing the 9 key in multiplayer mode.
Fixed issue that would cause the camera to spin at the end of a multiplayer match and not display the end of match screen.
Fixed issue in multiplayer mode that would result in the healing portion of Rampage to stop working in certain circumstances.
Tuned Strength of Spirits to be more useful in multiplayer mode.
Tweaked the balance of the Demon Commander in multiplayer mode.
Fixed issue that could result in items not displaying their cards when chests are opened in multiplayer mode.
Fixed issue that could cause pots to respawn in certain circumstances in multiplayer mode.
-
W.Wilson
aktív tag
-
Kidus
őstag
Ranged, magus vagy rogue, ha nagyon nem akarnak nyugton maradni, meg lehet a rifet zavarni, attol osszeesnek kicsit. Jeges repulos demonokra nagyon jol szokott hatni a tuzgolyoval valo szajba veres is
Ha van rajtad eleg cold res, akkor nagy gondot nem okoznak, csak a fagyasztasuk elol fedezekbe kell menni, amig a riftre mutogatsz
Van egy hatar, amig elmehetsz ugye, azt szokta jelezni zold koddel, amig azon nem mesz ki addig jo vagy.
Bar en fokarival sosem megyek ezek utan, ott maradok kozepen, es rauszitok ezekre masokat. Csak messzirol lovom oket max, vagy a tobbit szedem.
Knight enchanter magus nagyon bejott pont ezert, ha akarom kardozok, barrier mindig van rajtam, ha meg valaki nagyon repked, ott a staff meg a varazslatok.Assuming Control
-
W.Wilson
aktív tag
[SPOILER]
A templomosoknál nincs időutazás. Egy envy démontól kapunk némi infót, bár azt nem tudom, hogy mennyire fedi le a mágusos ágból kaphatókat, biztos van sok különbség, de egyelőre még csak egyszer játszottam végig.
[/SPOILER]%-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, Mhz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel
-
leviske
veterán
Én voltam olyan agyatlan, hogy próbálkoztam többször is. Fekete képernyő/ csapathalálba belefagyó játék/ orbitális lagg (mármár epilepsziás rohamot kaptam majdnem), egyebek. Külön vicces volt, mikor kiléptem multiból és mikor indítottam a kampányt, akkor kiírta, hogy host váltás.
A ME3 multija se volt egy extrém minőség, de az azért ennél jelentősen minőségibb volt.
(#630) Tnil: Van angol felírat (okos módon a hangbeállítások közt ), de én - nem nagy angolosként - értettem anélkül is. Bár a topik korábbi beszélgetései alapján volt, amit félreértettem (hacsak a plusz infók nem mind az általam még mindig nem olvasott fájlból jöttek). Kezdő angolosnak viszont szívás lehet a sok, akcentussal beszélő karakter felírat nélkül.
Magának a játéknak a súlyát viszont maga a sztori adja meg. Vannak olyan feladatok, amikhez értelmezned kell a szöveget és magadnak összerakni, ill a war table esetén se kifizetődő, ha random dobálod a tanácsadóidnak a munkát. Szóval teljesen angol (vagy német/francia/spanyol/stb) nélkül nincs sok értelme nekikezdeni a magyarításig. Szerintem.
-
CriticalHit
őstag
De jó is lenne a Solas/Fen Harel/Dread Wolf szál felgöngyölítése. Miért adta az elf gömböt Corypheus-nak, mi volt a terve? Egyesült Mythal-al, miért? Főképpen miért árulta el ( ha tényleg árulás volt) az elf isteneket?
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
leviske
veterán
Hát nem tudom. A sok bug miatt (pl hogy állok a halott csapattárs mellett és hatszor kell nekifutnom f-fel hogy fel is ébressze, ne csak tekerjen) én baromira ideges lettem volna, ha még a hülye ládák se lettek volna időnként lepakolva.
Pláne, hogy nightmare-en sokszor az ai is csal.
Az nem lenne rossz, ha a DAO-féle potion gyűjtögetés lenne a játékban, de nehezítés előtt magát a játékot kéne ahhoz úgy megírni, hogy ne kapjon az ember agyvérzést egy boss-fight alatt.
-
leviske
veterán
Dual-dagger első karakternek szerintem borzasztóan nehéz és idegesítő. Annak szvsz akkor érdemes nekilátni, mikor az ember már jól tolja ilyen karakterekkel multiban.
(#764) woryz: Ha szereted újrajátszásonként a karakter fajából fakadó kis párbeszédbeli változásokat, akkor szvsz ne emberrel kezdj. Leginkább az emberek és elfek érintettek a sztoriban, szóval ha sok végigjátszást tervezel, akkor qunari-val vagy törppel érdemes kezdeni, de két végigjátszáshoz is érdemes inkább előbb egy elf karakterrel menni (abból is csajjal és románcolni Solas-al háttérinfókért).
Nagyjából elszúrhatatlan buildjei az íjászoknak vannak, a többi fegyvernem magasabb nehézségi szinteken eléggé szívatóssá tud válni, de még pajzsos-kardos karival se lehetetlen életben maradni. Véleményem szerint a legnehezebb az említett dual-dagger-es rogue plusz a two-handed warror, mert közvetlen ott vannak az ellen sebzéstávolságában guard nélkül (persze a warrironál később ez pótlódik, a rogue meg tudja megfelelő masterwork-ökkel és alternatív képességekkel).
-
Vistaboy
veterán
Szerintem várj egy kicsit, hátha lesz később akciósan is a DLC és akkor érdemes mindhármat megszerezni. Viszont annyit, amennyit elkérnek értük eleinte, egyik sem ér meg.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
woryz
senior tag
Én egyszer használtam ilyen kontrollert, a gyerek mutatott valamilyen 3+ kortól ajánlott mászkálós játékot PS-en, hát azt hittem kib@szom a kontrollert... Nem kellett hagyjam nyerni, az biztos. A vége az lett, hogy játsszon egyedül...
Jelenleg a taktikai beállításokat nem vizsgáltam felül, de majd a legközelebbi újrakezdésem során.
(#867) janos666: Háát, erre nem tudok mit mondani. Jogos. (de akkor is olyan furák az elfek a DA-ban, valahogy sosem így képzeltem el őket... )
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus ROG Phone 6 - Limited Batman Edition / BONTATLAN - 3 év gari
- Huawei Matebook D14 i5-11.gen/16GB DDR4/512GB PCIe SSD/14" Full HD IPS/Gar.:2025.10
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- Binepad BN006, programozható, mechanikus macropad, low profile Kailh Choc v1 Red switchek
- CoolerMaster ControlPad, programozható, mechanikus macropad, Gateron Red switchek