Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    Ó anyám... tényleg ennyire inkompetens a digi ügyfélszolgálata, mint ahogy tapasztalom?
    Nem csoda, ha nem megy az üzlet, ha nem akarnak ügyfeleket.

    Meglévő üzleti üvegszálas netet váltanánk bérelt vonalra.
    Küldtek ki szerelőt megnézni, hogy megvalósítható -e.
    Később a felmérés eredményekére hivatkozva azt írták, hogy a címen nem lehetséges.
    Megjöttek a szerelők, megtalálták a GPON-t, bár nem érdekelte őket hová vezet.
    Törölték a megrendelést, mert szerintük a létesítés megtörtént.

    Miért szabotálják el az egészet a dolgozóik? Minden lépés közt reklamálni kell. Milyen supportra lehet úgy számítani a százezres bérelt vonali előfizetésre, ha még azt is képtelenek leszervezni, hogy elvégezzék a munkavállalóik a munkát és ne hazudják azt, hogy kinn jártak.

    A korábbi routing gondok kapcsán:
    Pénteken a slack sem ment digi dns-sel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák