Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Penge@Borisz

    tag

    Szerintem a Diginél elmebetegek hozzák meg az üzleti döntéseket. Az imént voltam lent az ügyfélszolgálatukon szerződésmódosítás céljából. Nos, ilyet nem lehet. :D Szerettem volna új csomagokat hozzácsapni a meglevőkhöz (pl. HBO Maxpak, a mostaninál kétszer gyorsabb net), de közölték, hogy ilyet nem lehet csak úgy. Meg kell várni a hűségidő végét – ez augusztusban lesz aktuális -, aztán lemondani minden meglevő előfizetést, kiköttetni a szolgáltatásokat (!!!!), aztán 3 hónap elteltével (!!!) igényelhetjük az új csomagot. :DDDDDD Kiröhögtem őket. Mégis, hogy gondolják, a három hónap alatt hogyan lesz tévém, internetem, telefonom? Kivel kötnék három hónapra olyan szerződést, hogy az nekem megérje? Meg miféle gyökér, idióta eljárás ez már? Mi az, hogy meglevő előfizető még a hűségidő végén sem tud folytatólagosan szerződést módosítani, a szolgáltatások további igénybe vételével? A Diginek nem kell három havi pénz? Meg egyébként eleve kb. kétezer forinttal többet fizettem volna az új csomagért, de nekik az nem jó. Hát kik ezek? :DDDDD Utána fogok nézetni annak, hogy ez fogyasztóvédelmi szempontból mennyire van rendben, de az biztos, hogy mindenképpen szánalmasan nevetséges ez a fajta „üzleti hozzáállás” a részükről…

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

Új hozzászólás Aktív témák