Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mivamma

    senior tag

    válasz oba #30895 üzenetére

    Nekem csak CI+ kártya van a TV-ben, de az is maga volt a borzalom amíg sikerült aktiválni nekik :W

    Első nap: kaptam egy rossz modult (használt)
    Második nap visszavittem, kicserélték, legalább már újat kaptam (ismét 24 óra a párosításig)
    .
    Negyedik nap: hívom őket, hogy mégis mi lehet a baj? Azt mondja, biztos áramtalanítva volt a készülék amikor ők aktiválni akarták. Mondom, maga szerint kihúzom a konnektorból a TV-t? Erre ők: ja nem úgy, hanem nem volt bekapcsolva amikor aktiválták. Én: ugye nem gondolják, hogy egy napig folyamatosan megy a TV? És ekkor nagy nehezen amíg telefonáltam, kérte, hogy kapcsoljam be a TV-t, és így aktiválta.

    Lekopogom, azóta minden rendben van vele.

    Új vagy használt kártyát kaptál? (mert nálam az első használt kártya rossz volt). Ne áramtalanítsd a box-ot, csak úgy simán amikor be van kapcsolva vedd ki a kártyát várj egy pár mp-et, aztán tedd vissza.

    " Aki legény éjjel, legyen nappal is éjjel! "

Új hozzászólás Aktív témák