Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Flashget

    félisten

    Tisztelt "szolgáltató" !

    (az idézőjel nem véletlen)
    Gondolom rengeteg megkeresést kapnak mostanában az akadozó, (vagy sokszor nem létező) műsorszórás miatt, ezért erről nem is érdeklődnék most. Megértem,hogy a technika nem mindig akarja,amit mi emberek. Én csak azt nem értem,hogy ha egy szolgáltató,különböző okok miatt nem tud 100%-osan szolgáltatni,akkor a fogyasztó miért köteles 100%-os havi díjat fizetni?

    Jelenleg nincs tudomásunk központi hibáról.
    Amennyiben a hibát továbbra is tapasztalod, akkor kérjük hívd a 1272 telefonos ügyfélszolgálatunkat, ahol kollégáink segítenek a továbbiakban.
    Telefonos menütérképünket az alábbi linken érheted el:
    http://digi.hu/lakossagi/telefon/menuterkep
    Együttműködésedet köszönjük!

    Üdvözlettel,
    DIGI

    ehhez képest országos szinten, szétesett a kép vagy pixeles volt...ha ez nem központi hiba akkor mi? :p

    Realme GT Master Edition

Új hozzászólás Aktív témák