Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hellwhatever

    aktív tag

    Sok bejegyzést olvastam már a témában, szerintem ezek mind ott halnak el hogy a két tábor túlzottan szélsőségekben gondolkodik.

    Ott vannak a "purist"-ok akik csípőből utasítanak el bármilyen változást elfelejtve hogy 1.10 után kvázi félkész állapotban lett abbahagyva a játék fejlesztése. Az akkor behozott változások / bugok nagyjára nem született érdemi counter balance.
    Néhány példa:
    - immunitások: kevés a magic immune, ebből következik hogy a magic damage használók előnyben vannak a többi elementhez képest.
    - alacsony fizikai sebzés: a monsterek hp-ja fel lett húzva, viszont a fegyverek sebzése nem lett ehhez hozzáigazítva. Eredmény: CB nélkül halál az összes fizikai build.
    - Fire Enchanted bug
    - Mana Burn bug

    Aztán ott vannak a "modban minden jobb, hozzunk át mindent" arcok akik azt felejtik el hogy a szeretett modjuk annyi mindenhez nyúlt már hozzá hogy kis túlzással a motoron meg pár asseten kívül már nincs köze a D2-höz így ők igazából nem is D2-znek már.

    Véleményem szerint az a fajta arany középút amit eddig a D2: R-rel csinálnak a járható út hosszú távon. Bizonyos dolgokhoz egyszerűen muszáj hozzányúlni (class / area balance, bugok, DClone spawn, nem használt runeword-ök engedélyezése, stb) és ettől még D2 marad a D2. Ezek mind azokra az akut problémákra reagálnak amiket anno nem volt erőforrás végigvinni mert szétszéledt a csapat 2003-ban.

    Szerintem ami még hiányzik és még elférne a D2 keretein belül:
    - ilvl jelzése a tárgyakon
    - attribute range jelzése a tárgyakon (akár gombnyomásra)
    - single playerben végtelen shared stash
    - rare item roll buff, akár vissza a LoD előtti szintre mert jelenleg rengeteg olyan rare van aminek esélye sincs hogy jó legyen.

Új hozzászólás Aktív témák