Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mikromanus

    veterán

    Hm. Ez az élet vagy energiatöltés bug egyedi támadásoknál is megvan több támadásnyi vagy másodpercnyi időre, vagy a "chaneling" jellegűeknél? Nem lehet, hogy a "megkezdett" skill ha épp bugra/hibára fut, akkor amíg chaneling állapotban van és nem szakad meg, addig szar is marad? Mondjuk ettől még ha igaz is, akkor is szarakszik a munkamenet. A rubberbanding az valami hasonló, vagy az a "barbár teleport skill" WW használatnál? :DDD

    Az lenne a legdurvább, hogy pár ütést (vagy az összeset) ilyenkor a skillből kiugrásnál számolná el, mert "beragadt". Az mondjuk akár még magyarázat lehetne a látszólagos 1-hit-re is. Persze ez elég vad ötletelésnek tűnik. Ennyire csak nem szaródik el a szerver/játék időről időre.

    Ma volt karbantartás egyébként?

    (#33961) davidsito
    Lehet windows servereken fut a diablo. Az meg olyan, hogy igényli néha a hibajavítást (alias restart). ;]
    A standard karbantartásoknál ha egy hét alatt szaródik el látványosan a játék átlagban, akkor még igaz is lehet. Minnél tovább "fut" megállás nélkül a játék a szerveren, annál több a hiba. Tegnap este közelíthetett a standard felgyűltasokszarafutásközben állapothoz. :DD

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

Új hozzászólás Aktív témák