Hirdetés
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Mobilarena
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mikromanus
veterán
Van olyan gonosz kis hobbitka itt, akire a legacy móka annyira ráhozta a kedvet, hogy megkisérel wizardot összedobni hasonló only legacy stílusban? Csak mert bidelek egy egész jó cuccra, de ha van már innen egy ismerős aki ugyanerre pályázik, akkor nem nyomom a bidwart. Ha viszont valami "alien", akkor megy a genyó utolsó perces bid
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
jpeetr
aktív tag
ghom-ot mpl10en szokás mérni mennyi idő alatt tudjuk lecsapni?
mi számít jó eredménynek? -
killerjohn
addikt
válasz Rebourne #34150 üzenetére
Amit kihagytak, az a prediktív adatoknál a Z koordináta de azt is csak azért, mert nincs használva a fícsőr. Az aktuális adatokban természetesen ott van a Z. Én értem amit mondasz, azt is értem miért mondod, csak jelzem hogy szakmailag és "műszakilag" nem állja meg a helyét, az általad jelzett bugoknak másban leledzik az oka. Egyszer majd utána járok - realtime wireframe vizualizációm van a teljes storage és render adatokból, úgyhogy egyszer majd megnézem, hogyan repülnek azok a molokok :p A játéktér BIZTOS hogy 3D, ugyanis minden actor collision box-a egy henger. Az actor Z koordinátája legtöbbször a henger talpának a középpontját jelenti, de egyes esetekben (pl act3-ban a falakon a nagy siege mobok amik a kis mobokat hányják ki) van egy offset Z érték amivel eltolják függőlegesen az actort. Mindezek mellett az actoroknak az animációs fázisuktól függően van egy radius értéke ami a henger sugara, illetve egy "top" pontja (X: Y: Z) ami a henger teteje. Látszik hogy a játék motor fel van arra készítve, hogy egy ilyen "henger" ne csak függőlegesen álljon, de egyszer amikor végig parseoltam az mpq-kban az actorokat, akkor szépen kijött, hogy a "top" pont MINDIG relatív a bottom ponthoz, és csak a Z koordinátában van eltérés (a HUD-ban is ilyen az adatbázis). Amikor kijött a játék, nagyon sokat szidták a blizzardot, hogy ilyen gáz az ütközésvizsgálat, hiszen ennél sokkal precízebben kellene vizsgálni azt hogy két dolog egymáshoz ér (csak ugyebár így egy wind animáció is egy henger, és a mobok is hengerek, és blizzardnak lóf@sz CPU időbe se kerül megvizsgálni hogy a két actor összeér-e...)
[ Szerkesztve ]
-
Jazz
veterán
válasz jpeetr #34153 üzenetére
Szokás. Vagy 2-4es party, ha túl gyors lenne. De inkább csak összehasonlítás végett. Bár én most megakartam nézni egy fury-t....ha gondolod. (1-es mp10 túl gyors hogy ilyen kicsi eltérést kimutasson)
(#34155) killerjohn: Ez egyre izgalmasabb, ne hagyjátok abba.
[ Szerkesztve ]
free your mind
-
Mengele
tag
Hi
A blizzard honlapjan az irja hogy nincsenek hoseim.
A jatekba pedig ott vannak.
Mi ez?
A Helpet elore is koszonom
-
granini
őstag
Tudom hogy szombat reggel 7 óra van de csak nekem nem megy a szerver..? Error 3003 és nincs kiírva maintenance..
Szerver status meg OK.
[ Szerkesztve ]
<CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78
-
proci985
MODERÁTOR
válasz mikromanus #34105 üzenetére
sage csizma és kesztyű! elfogott a nosztalgia.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
mikromanus
veterán
válasz proci985 #34163 üzenetére
Értem, hogy nosztalgia, meg setbónusz némely darabnál, de ez már mi volt? Blackthorn ótvarszar csukát megvettem 200k-ért (ez volt össz-vissz ennyiért, a többi sokmilla) és eladtam simán 10 misiért. Könyörgöm, mi ér ezen ennyit? Olyan szar, hogy már az első héten is szégyeltem volna felvenni. Mindegy. Nekem csak jó ha elviszik ennyiért...
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
proci985
MODERÁTOR
válasz mikromanus #34164 üzenetére
passz.
gondolom gyűjtők, meg legacyben futkosók. arra mondjuk emlékszem, hogy mekkora öröm volt, amikor volt pénzem először a sagera.
egyébként az a fura, hogy a legacy nat kivételével mind csak gyűjtőknek lehet érdekes, legacy nat meg a tényleg remek setbónusz kivételével horribilis bukó minden tekintetben.
kieg: höhö 65m egy plain nat markért, chc/chd meg nincs is ahban.
kieg2: hopp, találtan egy chc + dex/vit kombót, 250 euroért. a maga idejében top item volt, a SoJhoz képest hozna is 20k dpst... csak épp egy hasonló kategóriás avgdam/chc/chd nat ring 40+ot hozna (210-215k körüli dpsem van). szóval egy pármillás unity tippre verné damra.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
P00By
nagyúr
Kraftoltam egy zsáknyi páncélt. Örültem is, de aztán láttam, h lemaradt az all resi
-
Jazz
veterán
válasz jpeetr #34173 üzenetére
Na ja. De hát az csak jó. Egyrészt lesz egy mindent verő 6cc-s mempo-d, másrészt nem kell armor craftolással bajlódnod.
Jah ez már elmegy, de lehetne jobb is. Dex az fogjuk rá hogy rendben van, de alacsony a vita, vagy % life jöhetett volna még bele, 80all res körüli érték, vagy egy kísérő secondery single res. Bár a 330armor valmamennyire kárpótól.
(#34174) Thrawn: Az utóbbi időben olyan jó phisic resistancosokat craftolok, hogy már bánom hogy a lightot választottam. Viszont ha fordítva lenne, akkor tuti hogy mindent craftolnék csak pshisicet nem.
free your mind
-
DeckardCain
senior tag
Nincs valakine feles 10m goldja. kb 7-8 hónap után visszanéznék játszani
-
Edge
veterán
Ez eddig a trifecták hete volt, 3 a magyar igazság:
és 1 a ráadás:
ez utóbbi legalább zsír lett végre az előzőhöz adott +4.5k dpst/+3.5k hp-t.
(mondjuk a 3. se rossz az ment wd-re)[ Szerkesztve ]
Többékevésbé: éééééééééééé bbb
-
Edge
veterán
Thx Én is elnyomtam már több 100at, próbáltam trükközni szóbeszédek alapján, hogy act3ban kell craftolni mp10en full partiban stb. Meg gyűjtsek össze jó sokat és egyszerre craftoljam el. Nos ez mind baromság nincs tuti recept, így leszartam nem trükköztem. Épp ahol vagyok solo vagy parti mp10 amint esik pár DE már craftolom is parti közben akár egyből akkor amikor felmegyünk eladni, vagy ha vége partinak és nincs rá idő akkor belépek egy solo gémbe és ott nyomom el. Most viszont kesztyűvel leállok egyelőre ez most megteszi
Többékevésbé: éééééééééééé bbb
-
Bazzzs
senior tag
válasz Thrawn #34180 üzenetére
Nekem is kedvem támadt craftolgatni. Este legyártottam 200 amut, többhöz nem volt elegendő démoni esszenciám. Na mondom, gyűjtünk gyorsan párat, beállítottam mp7-re a nehézséget, irány Vault of the Assasin. Másfél óra alatt egy darabot nem adtak a kis mocskok
Battlelog: theSaint87 | BattleTag: theSaint#2596
-
Jazz
veterán
válasz Gyuri27 #34182 üzenetére
Dehogy nem lényege az MP. (Pontosabban a haladás adott MP-re vonatkozó %-os viszonyával)
The drop rates for Demonic Essences:
MP 0: 15.0000%
MP 1: 16.5000%
MP 2: 18.1500%
MP 3: 19.9650%
MP 4: 21.9615%
MP 5: 24.1577%
MP 6: 26.5734%
MP 7: 29.2308%
MP 8: 32.1538%
MP 9: 35.3692%
MP 10: 38.9061%No meg az se mindegy hogy tudsz-e csak eliteket ölni, vagy meg-meg kell állni trash-el időt húzni.
Itt 500 játék óra alatt 15000 elit kill.
[ Szerkesztve ]
free your mind
-
Bazzzs
senior tag
Köszi, ezek hasznos adatok. Én MP Level 6-7 között szoktam menni, az számomra kényelmesen haladós. Viszont tegnap valamiért nagyon nem szerettek az elitek, mert most is csapkodtam egy kicsit és dobálták rendesen az esszenciákat.
Az megint más kérdés, hogy eddig az amu craft se akar összejönni. Eddig mindig csak CHC és CHD volt rajtuk, AS véletlenül se. Ez eddig a legjobb:
[ Szerkesztve ]
Battlelog: theSaint87 | BattleTag: theSaint#2596
-
Jazz
veterán
válasz Bazzzs #34184 üzenetére
Hát igen random, de hosszú távon nagyobb mintavétellel) kirajzolódik a pontos staisztika, miszerint tényleg ennyi a drop rate adott mp-n.
Az optimumot meg, amelyik mp-n a legjobban megéri menni pofon egyszerű kiszámolni.
Pl. 10 perc alatt hány elit-et ölsz le, annak veszed az adott mp-re vonatkozó %-át, és értelemszerűen amelyik MP-n nagyobb szám jön ki, az a nyerő.
(szerintem így pontosabb mint a DE-t számolgatni, mivel a valószínűségi mező miatt nagy a szórás. Így baromi hosszú minta kéne egy pontosabb értékhez, pl. 1 óra fight)[ Szerkesztve ]
free your mind
-
Gyuri27
félisten
Hidd el, hogy a haladás a lényeg. Nézd meg kongort pl. Elég jó a babája mp10-re. Még se ott farmolja az essenset. Hanem mp8-n. Csinált is róla egy táblázatot. Elvileg ugye 6%-l kevesebb cucc kéne, hogy essen neki. Viszont sokkal jobban halad mp8-n.
Szóval megint igazam volt. Virágokat az öltözőbe kérem, a csokit helyben fogyasztom.Amd - Radeon - Ryzen
-
mikromanus
veterán
válasz Gyuri27 #34186 üzenetére
MP10-en lehet, hogy 6%-kal jobb az esély az esszencia dropra, viszont dupla annyi HP-ja van a moboknak. Lehet jobb felszerelése valakinek, de nem valószínű, hogy 1hiteli az eliteket. Pontosan nem lesz dupla idő MP10, mert ha nagyon tuti a felszerelés, akkor akár az is lehet, hogy a pakkok megközelítése hosszabb idő, mint a kill, de nem 6%-kal több a lenyomásuk a megközelítéssel együtt sem az tuti.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
wukodlak
aktív tag
Sziasztok.Elérte a monkom a 60-at.Igaz még hell Act2-be vagyok,de kérnék javaslatokat a jövőbeli fejlesztésre.Ami most rajt van azok is nagyjából a hozzászólások alapján lettek vásárolva.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wukodlak-2377/hero/29551783
Dio3 Battletag:Wukodlak#2377
-
mikromanus
veterán
válasz Gyuri27 #34190 üzenetére
Banyek nézed a háttérben mit ügyködik a kis lom karaktere? Mp10-en az első pakk kb 19-20 sec úgy, hogy fel van gyorsítva (vagy én vagyok belassulva?). MP8-on ez a FELE. Ennyi a különbség. Több elitet is öl MP8-on. Látszik a táblázatában is. Nem azért jobb MP8, mert jobb az esszencia drop, hanem azért, mert több elit pakkot tud leölni, mert fele a HP-juk. Ha olyan OP lenne, hogy 1hitel mindent, akkor MP10 jobb. Csak ez elméletileg se lehetséges, ugyi?
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Gyuri27
félisten
válasz mikromanus #34191 üzenetére
Ember te olvasod amit írsz? Olvasod azt amit írok? Értelmezed is?
Pont azt mondtam a kollégának, hogy essens farmra jobb az alacsonyabb mp-gyorsabb gyilok. Ő állitotta, hogy nem. Erre jöttél te és hetet havat összehordasz.
Komolyan az eszem meg áll.Amd - Radeon - Ryzen
-
mikromanus
veterán
válasz Gyuri27 #34192 üzenetére
Akkro meg mit vitázol?
Az ölési sebesség többet számít, mert MP szintenként nagyobb a HP növekmény. Viszont te azt is írtad, hogy az MP szint nem számít drop szempontjából, pedig igenis számít. Felesleges MP1-en runolni ha mp4-en is minden egy-hit-kill pl. Azért jobb az alacsonyabb szint, mert genge vagy a gyors öléshez. Kongor is gyenge MP10-re. Ez számít csak. MP10-re mindenki gyenge (már abban, hogy 1 hiteljen elitet).Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Bazzzs
senior tag
Egymásnak ne essetek már emiatt Lényegében mindenkinek igaza van, csak összegezni kell az eddig leírtakat. Annak nincs értelme, hogy toljuk fel az mp levelt a fenébe, mert hiába nagyobb a drop rate, ha fél óráig püfölünk egy trash mobot. Az se igaz önmagában, hogy akkor vegyük jól le a nehézséget, mert villámgyors haladással majd ontják az elitek az esszenciát. Bizonyos mp szint alatt túl alacsony lesz az esély és nem éri meg. Minden karakternek meg kell találnia az optimális szintet, ahol kényelmesen és gyorsan tud úgy haladni, hogy még a drop rate is kellően magas. Ezt viszont mindenkinek le kell tesztelnie. Ebben megegyezhetünk? Például kongornak hiába optimális az mp8, nekem nem lenne az, mert kevés a karakterem hozzá. Ahogy én láttam, jobb ha mp6 körül farmolok. Még lehet, hogy ez is sok.
Battlelog: theSaint87 | BattleTag: theSaint#2596
-
Jazz
veterán
válasz Gyuri27 #34190 üzenetére
Miről beszélsz, semmit nem kezdünk. Nem volt semmi gyakori tévedés sem, max. blame, amit nem értettek, ahogy te sem most ezt.
Beszélgetni simán lehetne, akkor rájönnél hogy ugyan azt írom, amiről kongor barátod beszél. Ne mikro-ra haragudj, ezt te nézted be nagyon. Olyasmit manifesztálsz a hsz.-ek tartalmi mondadójába, ami nincs is ott.Ebben a két hsz.-ben minden benne van: 34183 , 34185
(#34188) mikromanus: Te mit szólsz az elhangzottakra? Csak számomra egyértelmű a metamatikai/valószínűség levezetés?
(#34182) Gyuri27: "Az essens gyűjtésnek szerintem nem az mp a lényege. Hanem, hogy mennyire haladsz tempósan."
(#34183) Jazz: "Dehogy nem lényege az MP. (Pontosabban a haladás adott MP-re vonatkozó %-os viszonyával) The drop rates for Demonic Essences...."
(#34185) Jazz válasza Bazzzs (#34184): "Az optimumot meg, amelyik mp-n a legjobban megéri menni pofon egyszerű kiszámolni.
Pl. 10 perc alatt hány elit-et ölsz le, annak veszed az adott mp-re vonatkozó %-át, és értelemszerűen amelyik MP-n nagyobb szám jön ki, az a nyerő."Tehát Gyuri, ha figyelmesen elolvasod, észreveheted, hogy senki nem írt olyat hogy a legmagasabb MP-n van a legjobb drop, sem azt, hogy a haladás nem számít.....
Arról van szó, hogy az nem igaz, hogy csak a haladás számít. Egy egyszerű példa: Ha MP0-án csak 2x olyan gyorsan haladsz mint MP10-en, akkor még mindig nem éri meg MP0-án menni.
De ha MP5-ön 2x olyan gyors vagy mint MP10-en, akkor sokkal jobban megéri MP5-ön menni.
De ha MP5-ön csak 1.2x haladsz jobban mint MP9-en, akkor jobban megéri MP9-en menni...Tetszik érteni?Ez volt az, amit rögtön az első válaszban le is írtam, újra beemelve:
(#34183) Jazz: (Pontosabban a haladás adott MP-re vonatkozó %-os viszonyával)
free your mind
-
mikromanus
veterán
válasz mikromanus #34193 üzenetére
Épp behalt az itcafe, így kifutottam az időből...
lényegében az szémít, hogy menyni idő alatt teszed el az ellent láb alól megközelítéssel be és kilépéssel együtt átlagosan ÉS hogy mekkora mp szinten nyomulsz. A haladás vehető azonosnak. Ha Moldran lennél talán valami ilyesmit írnál föl:
(eTime+ekill)/(1+MPbonusz)
Ahol:
eTime: az elit megközelítése és minden egyéb nem harci akció egy pakkra vetítve átlagosan
eKill: az elit pakk leölésének átlagos ideje
MPbonusz: az esszencia drop bónusza nehézség fügfgvényében. Szóval ezt köll minimalizálni. Ha gondolod teszteld le, vezesd papíron! Rajzolj térképet, vagy grafikont, mer' az olyan menő!
A lényeg, hogy számít az MP szint is.edit: "függvény" javítva
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Jazz
veterán
válasz Bazzzs #34194 üzenetére
Ennyi. De ez egy 5 éves gyereknek is egyértelmű.
Örülnél te (meg én is), ha egyszer egy érdemi vitát látnál....:
A Vita: "A vita érvek ütköztetése, célja a vitapartnerétől eltérő vélemény igazolása, a partner meggyőzése. A vitának van tárgya, szerkezete, legalább két résztvevője eltérő állásponttal.
A vita, az érvelés több társadalomtudomány eszköze és témája, például politika, retorika, filozófia, etika, jog, kommunikációelmélet, logika, pszichológia, stb.
A vitának vannak erkölcsi szabályai, ezt nevezzük vitakultúrának.A vita szakaszai
1. Konfrontációs szakasz: a véleménykülönbség felszínre kerül, a vitázók azonosítják egymást.
2. Nyitó szakasz: a vitázók szerepei és elköteleződései nyilvánossá válnak. A vitatott állítások, és ezek bizonytalanságai elhangzanak, amelyek lehetővé teszi a véleménykülönbség feloldását.
3. Érvelési szakasz: kritikai ellenvetések megtétele, ezek visszaverése vagy elfogadása.
4. Záró szakasz: Közös következtetések, következmények: egy vita záródhat egyetértéssel, kompromisszummal, (ezek közös vonása, hogy a vitatkozó felek többé-kevésbé elfogadják a másik fél álláspontját) vagy a vitában félként részt nem vevő harmadik személy (például döntőbíró, bíró) döntésével végül a véleménykülönbség fennmaradása esetén sikertelenül (eldöntetlenül)."Szomorú, de ez általában nagyon-nagyon ritkán teljesül. Legtöbb esetben a párbeszédek meg sem közelítik a "vita" fogalmát.
(#34198) hokuszla: Sehol nem volt vita, de még csak a közelítése sem.
[ Szerkesztve ]
free your mind
-
hokuszla
aktív tag
Hú de komoly a topik
Ameddig vitatkoztatok, leugorhattatok volna elnyammogni egy fagyit a szép időben.
Mindenki jobban járt volna10400 16GB 1660s 4.5TB
-
Sárpac
nagyúr
válasz mikromanus #34196 üzenetére
Nekem nem para mp10 minden act-on és kész egészen amíg meg nem találom a wardent. Kulcs 100% +amennyi essence hullik oszt jó van!
[ Szerkesztve ]
Alapfesz alatt a maximumon túl!
-
Gyuri27
félisten
válasz mikromanus #34193 üzenetére
Istenem. Nagy a baj.
Annyit nem számít az mp. 16,5% mp1 vs 38.9% mp 10. Lehet tippelni mennyi essenset termelsz egy óra alatt adott mp-n. Nyilván más droppot is figyelembe vesz az ember. Azért nem mp1-n arcoskodik. Hanem azon a szinten ahol még tempósan halad a karaktere. A tényen viszont nem változtat, hogy zanzásítva
az mp nem számít. A hely annál inkább. Ugye a vaultokat nagyon tele tömték (talán realm of-t nem annyira) elittel, mobbal, + még elég kicsi is hozzá (föleg, hogy Kongor is ugrál nem kerülget).Amd - Radeon - Ryzen