Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    veterán

    válasz Gyeptégla #104848 üzenetére

    Az már más történet, ki mit csinált a Blizz után. Az előző hsz-emben van egy link erről egy videóhoz, ami alatt van egy kép a dologról.

    Szóval: többen a Blzzard Northból megalapították a Flagship Studiost (2003-2008). és egy nagyon ambiciózus játék fejlesztésébe kezdtek, ami sajnos hatalmas bukás lett. A Hellgate: London. A stúdió bezárásakor eladták a jogait, ill. egy másik játékét, amit fejlesztettek
    Az emberek egy része új stúdiót alapított, a Runic Gamest (2008-2017)
    Nagyon kellet a pénz, kiadták a Torchlightot 2009-ben. Az ARPG-hez értettek a legjobban.
    Ne légy igazságtalan. Bizonyítaniuk kellett, és gyorsan, ez lett a Torchlight. Csak ugye ők már nem voltak AAA fejlesztők, rövid határidő, kevés ember, kis költségvetés. Az ára se AAA volt a játéknak, olcsó kategóriába jött ki, kis gépigénnyel.
    Szerintem egész jó lett a végeredmény, de később a 2012-ben a Torchlight 2 lett az ő nagy sikerük.
    Amúgy nem a Torchlight lett volna a fő játékuk, egy Torchlight MMO-t akartak utána kihozni, amit kiadtak a single volt, a multit ki tudja milyen üzleti modellel akarták később, ami nem valósult meg.

    Tavaly kiadtak mégvalamit, de bezárták a stúdiót, az új Torchlightot már nem ők csinálják, a kiadó más csapatot bízott meg.

    Több fejlesztőstúdió létezett, amiben tehetséges emberek voltak, csak hamar adatta ki a kiadó a játékot, vagy egyéb elsősorban pénzügyi dolgok miatt túl hamar, erősen bugosan/befejezetlenül kellett kiadni a játékot. Persze van ami a fejlesztők hibája volt, szóval vegyesen, sok sztori van.

    Pl. A Star Wars Kotor 2 kálváriája, a Kingdoms of Amalur: Reckoning, a Hellgate London, a Vampire: The Masquerade – Bloodlines (a lelkes community agyonpatchelte már, jó játék lett állítólag. Régen játszottam vele, nagyon tetszett), stb.

Új hozzászólás Aktív témák