- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
reelc
veterán
válasz Gyeptégla #104848 üzenetére
Az már más történet, ki mit csinált a Blizz után. Az előző hsz-emben van egy link erről egy videóhoz, ami alatt van egy kép a dologról.
Szóval: többen a Blzzard Northból megalapították a Flagship Studiost (2003-2008). és egy nagyon ambiciózus játék fejlesztésébe kezdtek, ami sajnos hatalmas bukás lett. A Hellgate: London. A stúdió bezárásakor eladták a jogait, ill. egy másik játékét, amit fejlesztettek
Az emberek egy része új stúdiót alapított, a Runic Gamest (2008-2017)
Nagyon kellet a pénz, kiadták a Torchlightot 2009-ben. Az ARPG-hez értettek a legjobban.
Ne légy igazságtalan. Bizonyítaniuk kellett, és gyorsan, ez lett a Torchlight. Csak ugye ők már nem voltak AAA fejlesztők, rövid határidő, kevés ember, kis költségvetés. Az ára se AAA volt a játéknak, olcsó kategóriába jött ki, kis gépigénnyel.
Szerintem egész jó lett a végeredmény, de később a 2012-ben a Torchlight 2 lett az ő nagy sikerük.
Amúgy nem a Torchlight lett volna a fő játékuk, egy Torchlight MMO-t akartak utána kihozni, amit kiadtak a single volt, a multit ki tudja milyen üzleti modellel akarták később, ami nem valósult meg.Tavaly kiadtak mégvalamit, de bezárták a stúdiót, az új Torchlightot már nem ők csinálják, a kiadó más csapatot bízott meg.
Több fejlesztőstúdió létezett, amiben tehetséges emberek voltak, csak hamar adatta ki a kiadó a játékot, vagy egyéb elsősorban pénzügyi dolgok miatt túl hamar, erősen bugosan/befejezetlenül kellett kiadni a játékot. Persze van ami a fejlesztők hibája volt, szóval vegyesen, sok sztori van.
Pl. A Star Wars Kotor 2 kálváriája, a Kingdoms of Amalur: Reckoning, a Hellgate London, a Vampire: The Masquerade – Bloodlines (a lelkes community agyonpatchelte már, jó játék lett állítólag. Régen játszottam vele, nagyon tetszett), stb.