Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ákinard

    aktív tag

    válasz SzaboZE #41816 üzenetére

    Ugye nem baj, ha nem értek egyet veled? Reméljük azt azért nem engedi a dell, hogy a kereskedők további profit reményében a garanciáról is lemondjanak :-) Vagy mondjuk ne legyen doboz, esetleg palmrest mert a dell azt ad amit kérsz :)) Ez azért a Dell renoméját is rontja.
    Szerintem (!) ennek úgy kellene működnie, hogy alap szerviz jár, ahol bármelyik márkaszervizbe bevihető és javítják gariidőben, és prémium szolgáltatásnak ott az NBD akár felárért, akár plusz csábító erőnek.
    Vagy ha már engedi, akkor ezt feltűnően jelezni kellene pl a dobozon, vagy termékkóddal vagy akárhogy, hogy hülye, ez ha beszarik viheted az ország túloldalában kijelölt egyetlen szervizbe, nem akárhová ahogy te gondolod. Ahogy a factory refurbished cuccokat sem szokás gyári patent dobozba betenni, ahol csak egy kódszám jelzi és az is csak a neten beütve, hogy itt bizony mást kapsz mint amit gondolsz.
    De nem is vitatkoznék tovább, neked szervizesként úgyis kötelességed kiállni a dell mellett :)

Új hozzászólás Aktív témák