Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • konyi79

    addikt

    válasz mirci18 #1726 üzenetére

    mára ez egy nagyon is működőképes koncepció bizonyos keretek közt bizonyos embereknek.

    Nagyjából ez a lényege pont, amiről ítt oldalakat írtam. Egy Zoé a hatótávolságával és az 50kW-os gyorstöltővel meg már talán nem is kompromisszum, csak kicsit át kell fejben állni, meg 400+ km-nél kér kis tervezést, ha azt egyszerre kell lenyomni. Fejben dől el, valaki ezt képes-e megérteni, hogy nem a technológiáért gondolja újra az eddigi szokásait, vagy egyszerűen azért, mert kell változtatni azért, hogy legyen jövő.
    És mondom, nekem nem fájt az az idő a cukrászdában, míg feltöltött.

    De hogy ONtopik legyen a Dacia Spring is sok helybenjárónak pazar megoldás már 4-5M körül, még ha az adriára kell is kölcsönkérnie évente egyszer valamit. Vagy bérelni.

    De bírom az 5 perc alatt tankolós kifogásokat is: 1 órát nincs idő leülni és meginni valamit, de van idő 8+ órát dolgozni, hogy elköltse 5 perc alatt. Szerintem ez a matek az univerzum egyik szegletéből se jön ki.

    Ez az ár is egy érdekes kérdés lehet még. Szerintem az autó tervezett élettartama alatt már most is előnyben van az elektromos, de pár év, és lehetnek itt meglepetések.
    Azt mondják, valahol 100$/kWh akkumulátor árnál átbillen a mérleg nyelve, és olcsóbbá válik előállítani az elektromos autót, mint a belsőégésűt. És ha pl a Tesla Battery Day-en elhangzottak mellé még a hagyományos motorokat sújtó brutális adóterheket nem is nézzük, akkor is közeli fordulat várható. Mert a többi akkugyártó sem alszik.

Új hozzászólás Aktív témák