- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Megérkezett Magyarországra a Galaxy A16 4G is
- Android szakmai topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz kelly416 #2550 üzenetére
Spring csak városban használnám , de ahhoz túl drága , akkor inkább az erősebb motorral szerelt Ion & Miev & CZero trió egyiket választanám használtan , az emberek 95% köztük én sem tennék meg 100-km többet városban egy nap ezek meg bőven tudják ezeket . De ha megy a klíma vagy fűtés maxon plusz ülésfűtés akkor is számoljunk 60~70 kilométerrel meg akkor is bőven elegendő lenne .
Joggernél pedig az a bajom , hogy ahhoz a nagy kasztnihoz négy fővel vagy a felett létszámmal , plusz csomagokkal és klímával az a háromhengeres ezres turbós száztíz lóerős motor annyira de annyira kevés , hogy iszonyat … inkább használtan vagy készleten maradt Lodgy 1.3T/130 vagy 1.5DCI/110 motorral választanám , plusz mivel kifutó modell talán alku is belefér .[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2551 üzenetére
A 130 lovas jó. Nem tépi az aszfaltot, de városban igen meglepően tud kilőni 30-40-50 körül ha kell és pályán sem kell szégyenkeznie. Bár ott a fogyasztása már igen magas. A Jogger csak friss forma, de szerintem nem is szebb, mint a Lodgy. Kivéve a hátsó lámpákat, bár a Lodgy-hoz pont illik ez a bohókás lámpa vagy csak túl sokat láttam már és megszoktam.
A Spring-et megvenném, de csak környezettudatosság és költséghatékonyság miatt. Igaz, egyik sem biztos, hogy megállja a helyét nakünk kis városban, ahol a parkolás is olcsó vagy ingyenes. De nem ilyen áron. -
válasz kelly416 #2552 üzenetére
Nekem egy fokkal jobban tetszik a Jogger , de a Lodgy sem rossz, főleg stepway kialakításában és világos kék színben . 1.5/110 motorral van csak tapasztalatom , azzal már vezettem a Lodgyt és az sem rossz, sőt .. 1.3TCE is szépen viheti , de akkor is én azt mondom hogy inkább ez, mint a Joggerben található erőforrás . Ezen csak az tudna javítani amit anno bejelentettek vagy inkább csak pletyka szinten ,Clio hybrid hajtásláncát kapják majd meg. Csak attól félek egyrészt le lesznek butítva teljesítményben , plusz az ár , ami 1~1,5 de akar 2 millióval is többe fog kerülni .
Hol van már a 2004-es Logan ár-érték arányban levő márka nem igaz ? (Gondolat )Hét millióból (sacc) már nem Daciát vennék , igaz akkor már más markát sem ami új , hiszen azok még drágábbak lennének . Inkább valami pár éves , de garanciával rendelkező kategóriájában megegyező autót .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz kelly416 #2552 üzenetére
Ja igen a Spring, csak közben ki futottam ...
Én is elfogadnám , vicces kis autó és van itt már a közelünkben akiknek megérkezett , mert kihasználta az állami pénzt és még időben rendelt egyet , egy szép kék színű de narancs betétekkel pompázó Springet ami így elsőre fura lehet, de nagyon fiatalossá teszi az egész autót .
Ami nekem fura , ha a hátsó ablakot szeretnéd használni , akkor hogyan tudod.... ezt a tervezést egyszerűen nem bírom felfogni jog sikerült megoldaniuk ....
De ettől független szívesen hajtanám annak tudatában is , hogy csak 45 lóerő az egész .
Ja az ülés az nekem nem jött be, kényelmetlen , CZeroban legalább azt is lehet valamennyire állítani .[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2553 üzenetére
Természetesen igazad van, inkább Lodgy 1.33TCE mint a kisebb, gyengébb motor. Vagy még inkább a Duster-be rakott 150 lovas 1.3TCE, de itt már nagyon a kezem lóg a bilibe.
Igen, sajnos nagyon felmentek az új autó árak, vagy nagyon kevés a fizetésünk, de a lényeg, hogy ismét a használt piac fog felvirágozni itthon.Nem értem mi van a Spring hátsó ablakával, fogalmam sincs, milyen, hogy működik. De nem szoktam hátul ülni, így nem érdekel. Én egyikben sem ültem még, és mivel nem fenyeget az a veszély, hogy vegyek egyet, nem is sietek bele csücsülni. Ha majd venni akarnék egyet, tuti vegigülnék párat mielőtt döntök.
-
válasz kelly416 #2555 üzenetére
Lényeg ha a vezetőülésben ülsz és a gyerek hátul lehúzott ablakkal hagyta a hátsó ablakot akkor , elől nincs olyan lehetőséged amivel ezt orvosolni tudnád , csak úgy ha kiszállsz és a hátsó ajtót kinyitva ugye felhúzod ,elől csak a két első ablakot tudod közepén használni .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2556 üzenetére
Haha! Mert akkora az autó, hogy nem fért volna bele még két gomb. Tényleg fura. Főleg egy villany autóban, amitől elvárnám alapjáraton, hogy a távirányítóról bezárt autó automatán felhúzza az ablakokat, még ha nem is ereszti le ugyanoda ahol volt, mint Fater 96-os Passatja csinálta annak idején.
-
válasz kelly416 #2557 üzenetére
Aztán lehet mi voltunk bénák l de akkor erre megoldást nem találtunk. De közben néztem az AutóSámán teszt videóját ahol ugyan ebbe a hibába estek és keresték rá a megoldást de ők is feladták.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2558 üzenetére
Áh, a spórolás oltárán simán feláldoznak ilyeneket. Sajnos.
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2560 üzenetére
Tegnap én is lemostam a Lodgy-t a sótól, kerékjáratok, küszöbök, de nem bírtam ki, a kasztnit övvonal alatt végig csapattam, pedig félek, hogy bele fagy a víz a résekbe. Hiába szaharabézs, csak látszik a kosz rajta.
Tényleg, Lodgy tulajok! Meg gondolom mások is, de a többi típusba nem nyúltam fel az üzemanyagbetöltő nyílás és a tank közé. Ki szoktátok mosni onnan a sarat, retket? Én több marék ganét szedek ki onnan rendszeresen, pedig nem járunk sárban az autóval. (Vagyis nem tudok róla, az asszony merre jár, de kívülről nem szokott sáros lenni az autó. ) Tudom, műanyag, de egyrészt megtartja a vizet, másrészt van azért itt-ott fém is.
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2562 üzenetére
Akkor megnyugodtam. A fordom is fehér, de eddig nem mertem kimenni vele ebben az időben, hogy ne retkeljem. De ha így mondod, hogy nem kényes, akkor holnap azzal megyek majd melózni, nem gyalog.
-
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #2558 üzenetére
A
KwidSpring annyira fapados, talán a Szovjetúnió felbomlása óta nem látott olyat Európa nyugatibb fele.
De az egy dolog, hogy fapad. Mérhetetlenül silány is sok műszaki megoldása, anyaghasználata, kivitelezése. Ezen sajnos nincs mit szépíteni, még az első újkori Dacia, a Logan is jobb volt sokmindenben. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2564 üzenetére
Nem értettem félre, csak nincs irronia szmájli. Mondom, hogy fehér a Ford, de még a céges is fehér, úgyhogy van már rutin.
-
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2568 üzenetére
Másnak is megy össze a pénztárcája. Sajnos.
-
-
Dvix
senior tag
válasz Luck Dragon #2571 üzenetére
Amikor már megláttam a cikk nevét tudtam, hogy a 1,2 Tce lesz
Apropó mikor láttam ma, hogy egy fehér Duster Prestige 1,5 Dízel 4x4 el 7,6 millió...leesett az állam
[ Szerkesztve ]
-
-
Hát eddig sem volt nehéz a Dacia . [link]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2574 üzenetére
Nem azért, de a Lodgy 1243kg. Az a 43kg már nem sok sulycsökkentés, ez inkább marketing duma szerintem.
-
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #2574 üzenetére
Van ott sok kamu a gyári tömegadatokban. Nekem a forgalmiban szereplő 1331kg helyett (ami elvileg tartalmazza 75kg-mal számolva a sofőrt) a belepakolt 25kg hangszigetelés után de a 18kg-os pótkereket kivéve nyomott 1440kg-ot a mérlegen úgy, hogy nem ült benne senki.
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #2577 üzenetére
Régen másik autóval és futóval, de sokat álltam mázsára tüzépen (hitelesített mázsa), sódert és egyebeket hordtam haza. 1420kg üresen nélkülem. Aztán elkezdtem kihordani a sittet a szeméttelepre, 1360kg volt az üres tömeg nélkülem, elméletileg ugyanúgy hitelesített mázsán. 60kg azért nem épp tűréshatár szerintem.
Úgyhogy mázsa és mázsa közt is van eltérés.
Nem védeni akarom a Dacia-t, valószínúleg száraz súlyt adnak meg ilyenkor ami nagyon félrevezető.Szerk.: OFF
[ Szerkesztve ]
-
Monya78
veterán
Sziasztok!
Most vettem észre hogy van dacia topic is
Dec. elején befizettem a kezdőrészletet egy Jogger-be, ígéretek szerint májusban átvehetjük az első új kocsinkat. szerencsére az állami támogatásba is "éppen" beleférünk. Egy 19 éves diesel passatot fog váltani.
Ahogy látom nem sok aktív tag van itt, de kíváncsi vagyok gondolkozik más e a joggerben...
-
-
Monya78
veterán
Sziasztok!
2,5M állami támogatás és a 4 gyerek miatt a 7személyes változat lesz... (gyakorlatban csak évi 1-2 alkalommal lesz csak berakva a 6-7 ülés)Hát igen a motor...LPG-s lett volna az észszerű választás hisz olcsóbb + takarékosabb lett volna, de inkább az erősebbik 110 lovas/200Nm-es benzinesre esett a választás.
A comfort változatot néhány extrával kiegészítettem (fekete metál szín, alufelni, automata klíma, tolató kamera, első parkradar, holttérfigyelő)
Sajna a 19 éves Passathoz képest is minőségben gyengébb lesz, 3-as sanderoba beültem (ugyebár ez a B oszlopig szinte ugyanaz mint a Jogger) annyit tudok mondani hogy rosszabbra számítottam, így kellemesen csalódtam...
Paktikumban, műszaki tartalomban bőven megelőzi az öreg sedánt, 0km vs. 400.000 km érzetről is beszélve
[ Szerkesztve ]
-
-
kelly416
veterán
Nekünk a szaharabézs Lodgy-ban sem igazán érezhető, de nyitott kopoltyúkkal simán türhető volt a gyerekeknek Szentes, Keszthely, Szentes túra. Ami hűvöske elől bejött, abból is húzott hátra a huzat és egyébként is mozgott a levegő, így jó volt. Meg mi sem fagytunk meg elől.
Fekete autóval biztos kényesebb lesz a hűtés, főleg indulóban. Ezért is vettünk mi is világos autót. De ha a Jogger-nek is van kopoltyúja, akkor nem lesz gond szerintem.
-
kelly416
veterán
válasz Monya78 #2582 üzenetére
Anya használja a Lodgy-t anya-taxi módban, úgyhogy nálunk semmi nem indokolja, de mindig bent van a leghátsó sor, csak fel van hajtva. Így is hatalmas a csomagtartó a roló alatt is. Viszont ha mégis kellene, ismerősök gyerekei is beülnének bandázni, kéznél van.
Nem hiszem, hogy megbánod az erősebb motort.
Fóliáztatni nem akartad? Nekem a kereskedő ajánlotta, gyakorlatilag teljesen piaci áron foliázták, eleve úgy vettük át az autót. A feketéhez tuti jól menne.
Múltkor fejtettem ki, hogy a 96-os Passat tudta például felhúzni az ablakokat központi zárásakor, ennek mára alapnak kellene lennie és felárért sem kérhető. Plusz az anyaghasználat is más volt eléggé, de ahogy írod, ennyi pénzért teljesen vállalható. Legalábbis a Lodgy, Jogger-t még látni sem láttam élőben, de nagy változás nem lehet.
Az öreggel mit csinálsz? Piacra bocsátod majd, vagy megtartod? Nem kótelező válaszolni rá, csak mellékes kíváncsiság, ki hogyan gondolkodik a régi autóról.
-
Monya78
veterán
#JoinR: Arra Én is kíváncsi leszek... Inkább fázós a banda, úgyhogy majd ha panaszkodnak a meleg miatt, a téli időszak lakás fűtési mizériákra fogom felhozni Nekik Bezzeg akkor kívánták a meleget, kocsiba nyáron majd megkapják Amúgy az évi 1-2 alkalom amikor bent lesz a 6.-7. ülés, azt valahogy csak kibírjuk.
színügyileg nekem jó lett volna a fehér is (legalább az alapáras lett volna), illetve elsőre a kéket választottam volna, Páromnak a bemutató videókban lévő kolbászzsír metál tetszett, azt meg Én nem szerettem volna, élőben megnéztük a 3-as sanderokat, és a közös nevező egyértelműen a fekete lett.
#kelly416: Enyémben nem lesz kopoltyú, az csak az extreme változat kapja meg, comforthoz rendelni se lehet extraként.
Fóliáztatás alatt a karosszéria fóliát érted? (comfortban az ablakokon széria a fólia) eddig csak azon gondolkoztam hogy az ajtóéleket jó lenne bevédeni.
Jogger egy puttonyosított sandero 3-as, úgyhogy anyagminősége azzal megegyező...
Lodgy pedig belül a sandero 2-vel egyezik meg anyagminőségre. Ahogy a teszteket olvasgatom van bőven javulás a generációk között...nagyjából mindenben (kivéve jelenleg a motor választékot )Passat a szüleimé...csak mióta Fater rákattant a horgászatra és vett magának egy terepjárót 3 éve, mi szívesen átvettük és használjuk...ahogy meglesz az új jövevény, megy a használt piacra.
-
kelly416
veterán
válasz Monya78 #2587 üzenetére
Mármint a leghátsó ablakok nem nyithatóak? Az gáz azért. A Lodgy-ba benne volt, de szerintem az összesben kérés nélkül.
Nem, az ablakokra gondoltam B oszloptól hátrafelé. Nem is álmodtam róla, hogy gyarilag benne van az opció már. A Lodgy-ba ezt kérni sem lehetett semmilyen módon. Nálunk is a kereskedő ajánlotta fel, amikor rákérdeztem, hogy a garit befolyásolná-e, hogy igazából ott Kecsón a szomszédban megcsináltatja (gondolom win-win szitu, nem egy autót ajánlott be oda) átadás előtt és kifizetem majd azt is az autó árában. De gyárilag hivatalosan nem lehetett fóliázott autót venni. Legalábbis amikor mi vettük.
Nem vagyok nagyon képben, de azt azért láttam én is, hogy szövetbetét és egyéb nyalánkságok vannak, nyilván előrelépés. A lényeg, hogy Nektek jó legyen. Igen, motorból lehetne nagyobb is.Így érthető. Sokadik autót ráfizetéses tartani hétköznapi embernek. Kevés haszna van így.
-
Monya78
veterán
válasz kelly416 #2588 üzenetére
Belépő Essentialban nincs ablak sötétítés, és nem is lehet kérni extraként.
Comfort és Extremebe gyárilag van a B oszloptól hátra végéig + hátsó szélvédőn is.Pontosan a leghátsó (csomagtér oldalsó ablakok nem billenthető ki) csak a extreme verzióban, két olcsóbb kivitelben nem is lehet kérni extraként se. Ugyanez vonatkozik a első ülés háttámlából kihajtható asztalkára is...
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2590 üzenetére
De fura, hogy ezt kiveszik, azt beleteszik. Miért nem maradhat benne a kihajtható asztal is, a kopoltyú is meg az ablaksötétítés is felárasként? Ezeket nem kell kitalálni, megalkotni, kész van mind. Akkor plusz pénzért miért fáj ez? Mint a középső sor légbefúvója is, ami európába nem jár az autóba, máshol bele lehet tenni?!
-
-
JoinR
őstag
válasz Luck Dragon #2593 üzenetére
Nem biztos, hogy értem, mire gondolsz, a 6 típus eléggé eltér egymástól, így vélhetően elenyésző a piaci kannibálizáció.
Az, hogy egy típuson belül a felszereltségeket úgy állítják össze, hogy a magasabb felszereltség felé tereljenek, teljesen általános dolog, azon van a legnagyobb haszon. -
Dvix
senior tag
Én várom a törésteszteket. Meg a jávorszarvas teszteket azzal a nagy putonnyal.
-
-
Dvix
senior tag
válasz Luck Dragon #2596 üzenetére
Hát ha azt nézzük, a Sandero most a legbiztonságosabb Dacia Passzív biztonságban.
-
-
Monya78
veterán
Nagy valószínűséggel 2 csillagot fog kapni az Euro NCAP tesztjén... 3 csillag már csoda lenne, 1 csillag esetén se fogok aggódni...régebben többet adtam a NCAP tesztekre, de az egy hónapja napvilágot látott Renault Zoe esete óta nem veszem figyelembe a véleményüket.
Gondolom olvastátok 2013-ban 5 csillagos Zoe, kis frissítés után 2021-ben már csak nulla csillagot kapott...miközben a biztonsági rendszerén nem gyengítettek, szoftveresen kicsit csiszolgatták is. bukása azért történt mert alap felszereltségben nincs vészfékező, sávtartó, táblafelismerő stb...
Jávorszarvas tesz is érdekes, meglepő eredmények történnek, Puttonyos kis árú szállító, sportkocsikat nyom le [link]
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest