Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz Cifu #2912 üzenetére

    Értem miről beszélsz, csak nem értek veled egyet.
    Valamilyen módon apparensnek kell lennie az adott látványbeli opciónak, hogy megindokolja a plusz erőforrásigényt.
    A ray tracing dolog pl. teljesen érthető és egyértelmű, és ha nem is minden játékban, de általában hoz olyan látványbeli dolgokat, amelyek megindokolják a komolyabb hardverigényt.
    Egy jövőbeli feature is csak annyit ér, amennyi képminőségbeli/látványbeli pluszt adni tud.

    Én azt el tudom fogadni, hogy nem tudok 8x-os MSAA-t kapcsolni játékokban.
    Kb. minden játékban kikapcsolom, pedig évek óta csúcs, vagy csúcs közeli kártyákon játszom.
    De MSAA-implementációra is láttunk már jó példát, az általad is jól ismert ARMA-sorozathoz pl. kis túlzással szinte nem is kell VGA, a proci számol mindent, az MSAA-t is...(persze megvannak a problémái annak a motornak is, sőt...)

Új hozzászólás Aktív témák