Hirdetés
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
Új hozzászólás Aktív témák
-
ScomComputer
veterán
válasz Seangaijin #744 üzenetére
Milyen graf beállításokkal tolod az IW-t APU-n az nem derült ki a videóból...csak a res..-t írtad meg...
-
laceszgamer
addikt
Nem tudom pontosan mi votl a mai patch-ben, e konkrétan játszhatóvá tette a játékot, legalábbis ilyennek kellett volna lennie az elején, akkor teljesen más lett vlna a játék sorsa kb...
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
Seangaijin
aktív tag
válasz ScomComputer #751 üzenetére
A sorozat első videójában talán benne van, de majd kiprintelem.
[ Szerkesztve ]
YouTube csatornám gameplayekkel: https://www.youtube.com/c/seanjrrussel
-
birorichard
őstag
válasz laceszgamer #752 üzenetére
pc?
amúgy a hét elején (múlt héten?) jött patchben mintha faragtak volna a time-to-kill-en, sokkal játszhatóbb/élvezhetőbb lett.
[ Szerkesztve ]
-
laceszgamer
addikt
válasz birorichard #754 üzenetére
Igen, PC-re jött, most már ami feltűnt, hogy valahogy a célzás is sokkal finomabb lett.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
mk86
tag
Hali!
A kulcsokat amiket minden multis kör végén az IW-ben, mire használhatók? Köszi a választ!NZXT Phantom 410, Corsair 550 W , Asus Maximus VIII-Gene, i7 6700K, Corsair H80i, MSI GTX 1080ti , 16 GB HyperX Blue DDR4 1600 mHz, 480 Gb Kingston SSD, 240 Gb Corsair SSD, 1.5 Tb WD HDD,
-
dombi81
senior tag
Server Connection Timed Out-tal nem dobál ki senkit többször az MW Remastered? Minden multi tökéletesen megy nálam. Ennél pedig néhány pálya kivételével soha nem tölt be bizonyos pályákat!?
-
boogie84
veterán
23€ az Infinite Warfare . [link] , ha így haladunk akkor karácsonyra megéri megvenni 10€-ért.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
wjbhbdux
veterán
/s
-
-
őstag
válasz wjbhbdux #764 üzenetére
A BO3 se lenne rossz, csak az egérkezelés vagy nem tudom mi miatt, de olyan, mintha egy hajót irányítanék, mindezt 130FPS mellett. Nekem jobban bejön most az IW. Meg talán ennyi idő után már kicsit uncsi a Combine. Az IW sokkal pörgősebbre sikerült, valahogy dinamikusabb a játékmenet.
-
dombi81
senior tag
válasz Németh Péter #767 üzenetére
Én nem látom "dinamikusabbnak" a játékmenetet, aztán nem tudom ki hogy van ezzel. Dinamikusnak ugyanolyan dinamikus mindegyik COD, ezzzel nem is lenne probléma.
Viszont megannyi minden mással.. -
őstag
Szerintem vannak különbségek. Az IW-t hosszabb ideig el tudom viselni káromkodás nélkül, egyszerűen jobban megy a játék stílusomhoz. Meg nincs az a lángszórós karakter, ami halálra idegesített. Mondjuk ha tőlem függne se kill streak nem lenne, se op karakter. Csak lövöldöznénk egy jót...
-
dombi81
senior tag
válasz Németh Péter #769 üzenetére
Nem káromkodtam a másikban sem. Nem a lángszóros vagy bármely más karakter bosszantott, hanem a "becsületes" játékosállomány inkább. Számomra mindegyik COD kaptafa, játékstílusban talán annyiban különbözik játék a játéktól, hogy az egyikben több, a másikban kevesebb a gyorsabb iramra késztető pálya.
Ám most az Infinity Warfare egyenesen dedós megvalósítása, legalábbis ami a multit illeti, és egy klasszikus rész hiteltelen újrázása pedig semmi másra csak ötlettelenségre vall. Ezért is bukott meg ez az elhirtelenkedett tákolmány. -
őstag
Engem a Battlefield 1 is kikészít, pedig már több mint 100 órám van benne. Szerintem az még nagyobb gáz lett, mint ez az Infinite Warfare. Ott mi van? Lóval lehet kaszabolni, de a kardod kinézetre 1 méter, de a hatótávja 15 méter. A szuronyos támadás is annyira idegesítő, amikor a képedbe teleportál 20 méterről. Az automata fegyverek a supportnál egy vicc. Egy jó volt, a BAR Telescopic, erre azt is nerfelik, de az A10 Huintert meg hagyják. Nekem abból a sorozatból a Hardline tetszett. Szerintem ennek a COD-nak is jót tenne egy 64 fős játékmód, szóval lenne hova fejlődni. Ha ez az IW dedós, akkor az Overwatch micsoda? Azzal is tolom, de az már eleve rajzfilmes. Ez az IW, minden hibája ellenére baromi élvezetes nekem.Valahogy jó abalansz, vagy legalábbis nem annyira idegesítő. Tényleg Overwatchh-ban a MEI vagy ki le tud fagyasztani, de legalább ide is áthozták Zarya fekete lyuk csodáját. Már csak Roadhog hiányzik, brr..
-
dombi81
senior tag
válasz Németh Péter #771 üzenetére
Ha az IW számodra élvezetes, javaslom korábbi COD-ok multijának kipróbálását, a COD4-től az MW3-ig. Azok játékok voltak, ez csupán egy papírmasé, ócska másolat.
64 főt és nagyobb pályákat pedig sosem fogsz ebben a sorozatban látni. Mivel épp az ellenkezője ennek a játéknak kezdetektől a legfőbb jellemzője. -
őstag
Megvan mind, nem kell mondani. Ugyanakkor túl sokat nem játszottam velük. Szerintem már csak a nosztalgia beszél belőled, a régen minden jobb volt jegyében.
Mindig valamiféle újítást szeretnének látni, a 64 fő pont jó lenne annak. A Battlefield is meglépte a Hardline résszel, hogy nincsenek tankok, csak amolyan két kézigránáttal kiszedhetőek. A CoD is megléphetné, hogy csinál valami Battlefield módot. Mondjuk lenne valami Vietnámi téma, 8 szakasz, egyenként 8 katonával a dzsungelben.
-
dombi81
senior tag
válasz Németh Péter #773 üzenetére
Nincs köze a nosztalgiához a mondókámnak. De abban van igazság, hogy minél inkább telik az idő ennek a játéknak a készítésében, annál kevesebb időt és energiát fordítanak rá, ezért végeredményben olyan amilyen.
Az újítás kimerül annyiban, hogy pusztán önmagukat másolják, csak egyre gyengébb változatokban.
Egyre agyatlanabb, egyre tartalmatlanabb a multi. -
birorichard
őstag
"Egyre agyatlanabb, egyre tartalmatlanabb a multi." - ez nem igaz, mindig is ilyen agyatlan és "tartalmatlan" volt a multija. Nem egy civ5.
Amúgy most komolyan, az mw-k is ugyanilyenek voltak, ugyanennyire idegesítőek, rommá campeltek, gránátvetőzték, pattogták, stb. Sose értettem ezt a régi codok jobbak voltak gondolatokat - az mw1 azért érdemel több figyelmet, mert műfajában az első volt, de ennyi. Ja, meg itthon rommá törték, attól mindjárt felszökött a játékosszáma.[ Szerkesztve ]
-
Casanova*
veterán
De abban van igazság, hogy minél inkább telik az idő ennek a játéknak a készítésében, annál kevesebb időt és energiát fordítanak rá, ezért végeredményben olyan amilyen.
pc-t egyre jobban hanyagolják. konzollal foglalkoznak leginkább. és egyre több játékos átpártol konzolra. ez az igazság!![ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
.LnB
titán
Én nyomom a Remastered Sinlge-t, baromira tetszik. Aztán kedvet kaptam a multijához, de mivel megvenni nem akarom, feltettem az alap MW-t. És talált jó pár szervert. Elég sokan játszanak, meg is lepődtem. Viszont túl rég Cod-oztam én, nagyon nem éreztem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
Ezzel abszolút nem értek egyet.
Én nagy rajongója vagyok a sorozatnak az első résztől kezdve, s rengeteget multiztam is vele, főleg a Cod 2-ővel. Egy ideig még klánban is voltam, ahol persze sokszor SD-t is játszottunk meg versenyeztünk más klánokkal.Mindenesetre én már akkor is inkább TDM-et vagy DM-et játszottam. Ott csak menni kell és lőni, nem kell várni ha meghalsz, meg bujkálni az ellenség elől meg keresni őt, mint az SDnél(főleg ha nagyon profikkal játszottam, akkor mindig az elején meghaltam pl. egy gránáttól és a sikerélmény elmaradt).
Az SD egyébként még elment nálam, de ilyen CTF játékmódoktól hülyét kaptam, hamar meguntam, kiléptem és kerestem egy jó kis TDM-et magamnak, ahol lehetett haladni és aprítani.
Tehát a Cod mindig is erről szólt, s azért változik minimálisat évről évre, mert a játékosok nem igénylik. Ha túl nagy változás lenne a játékban, akkor az már nem Cod lenne.
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
k-adi
nagyúr
válasz Hopkins95 #778 üzenetére
Najó az SD mód totál a másik vége ennek a témának.. Nyilván a no respawn szabály szigorú, főleg egy codban, ne ezzel gyere. Van azon kívül még jó pár másik mód is.
Jó én értem, hogy sokan úgy gondolkoznak hogy ha nincs ellenfél (leölöm, azaz TDM-ezek obj. módban) akkor is segítem a társaimat, csak ennek az lett a vége, hogy kb. mindenki ezt csinálja és már alig mennek az obj. playerek, ami miatt kb. kihaltak a lobbyk is... -
dombi81
senior tag
válasz birorichard #775 üzenetére
Szerintem meg a legnagyobb baj, az, hogy a "hulladékot" is védjük, mentséget keresünk, így találunk neki.
Nem "fikázódni" kell, valóban. De ami nem érdemli, az szót nem érdemel, mint ahogy ez a játék sem.
Szégyenteljes amivé degradálták, lealacsonyították ezt a sorozatot.
A "régi cod-ok jobbak voltak gondolatok" bizony igazak. Nem nosztalgia, nem levegőbe beszélés, és nem azért mert csak én mondom. Csak sajnálhatja akinek anno abban élőben nem volt része. Nincs viszonyítási alap. -
őstag
-
Tomko78
őstag
válasz Németh Péter #781 üzenetére
Ja ilyen alapon kidobunk 18 ezer ft és örüljünk is neki , hogy a IW egy ugra bugrálós kecske játék még elmegy , de hogy ne lehessen a Modern Warfare Remastered játszani mert map betöltésnél mindig kidob idő túllépés miatt , hadd ne örüljünk már , és ha megvettük hadd legyen már jogunk kritizálni a játékot
[ Szerkesztve ]
„Áldott az Úr, az én kőváram, aki hadakozásra tanítja kezemet, s viadalra az én ujjaimat.”
-
őstag
Én arra reflektáltam, hogy régen minden jobb volt, most meg minden gatya. Nekem tetszik a mostani rész.
A technikai hibák nyilván nekem sem tetszenek. A mostani résznek is vannak hiányosságai. Ami engem leginkább zavar, hogy néhány játékos közelében elkezd akadozni a játék. Mintha a kliens nem tudná eldönteni, hogy hova rakja az ellenfelet a következő képkockán.
-
Tomko78
őstag
válasz Németh Péter #783 üzenetére
Én az IW már hanyagolom nekem olyan hegylakok a játékosok , hogy szinte alig tudom lelőni őket , de nem is idegesítem magam vele , de hogy egy frissítés után nem tudok már napok óta játszani a Mw R -el az már nagyon bosszant
„Áldott az Úr, az én kőváram, aki hadakozásra tanítja kezemet, s viadalra az én ujjaimat.”
-
birorichard
őstag
Nekem mindegy, fikázd ha akarod, nem lesznek tőle álmatlan éjszakáim. Szerintem régen sem volt nagyobb stratégia a cod körökben. Kb olyan mint amikor azt mondják, hogy a box az észjáték. Hát igen, mihez képest...
Minden évben ugyanaz a játék - kis újításokkal, új mapokkal, fegyverekkel, szívok, amíg meg nem ismerem a pályákat, aztán már jó kikapcsolódás.
De am szted miben volt jobb vagy másabb? Én játszottam mindegyikkel, nem sokat, csak ~120 órát részenként, szóval nem több ezret, de ez a játék évről évre ugyanaz, csak más környezetben."Szerintem meg a legnagyobb baj, az, hogy a "hulladékot" is védjük, mentséget keresünk, így találunk neki." - ez ki?
[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
válasz birorichard #785 üzenetére
mindenki...
-
birorichard
őstag
Címben azt olvasom, hogy "Call of Duty: Infinite Warfare/Modern Warfare Remastered", nem hogy a "Call of Duty: Infinite Warfare/Modern Warfare Remastered gyűlölök topikja".
Ha neked fáj, mert valami valaki másnak tetszik, amit te utálsz és nem is játszol vele, akkor menj orvoshoz vagy nem tudom. Vagy az ilyen hittérítős háborús dolog? Mindenkivel meg kell utáltatni a játékot mert nem mész a paradicsomba? Komolyan nem értem... Nem tetszik, nem játszol, bazz... Ki erőlteti? Ez olyan mintha átmennék köpködni a forzás topikba, mert nem tetszik a játék, meg sincs, nem is játszok vele, de nem tetszhet másnak sem.
-
laceszgamer
addikt
válasz birorichard #787 üzenetére
Simán csak /ignore az ilyen kommenteket.
Elején mikor kijött én is leírtam mi az ami nem tetszik benne stb, egyetlen egyszer, kész, azóta javult sokat a dolog, az is említettem v mikor mikor jött a patch, de sokan vannak akik sportot űznek ebből, mert CoD akkor szidni kell alapon.
Ugyanez ment a BO3 topicjában is, kommentek fele arról szólt, hogy jajj de xar meg ilyen xar, utolsó CoD amit megvettem stb, aztán a legtöbb esetben mégiscsak ott az az IW is a gépen...
Aztán a legnagyobb poén az egészben, hogy az emberek nagy része tudja, hogy mit várhat a játéktól, nem igazán okozhat meglepetést, és mégis megy a " de hisz ez egy DLC / skin / stb ", mintha oly meglepő lenne, hogy az alapok maradtak ugyan azok.
Ha meg valami teljesen mást raknának össze tuti jönne a " ez már nem is CoD " rész, persze szokásos negatív értelemben.Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
k-adi
nagyúr
válasz birorichard #787 üzenetére
Sajnos orvos időkapszulát nem tud felírni, ugyanis a mostani játékok mind el vannak b..szva
-
őstag
-
k-adi
nagyúr
válasz Németh Péter #790 üzenetére
Lesz? Már az vagyok!
-
.LnB
titán
Olyan jókat mulatok az IW-s tesztek olvasása/nézése (@ youtube) közben. Mindenki, hogy fel van háborodva, meg meg van lepődve, hogy évről-évre ugyan olyan stb stb.
Az egészben az a ciki, hogy ezeknek a magukat komoly gamernek tituláló tesztelőknek ez csak most esik le. Ez a szánalmas, nem a játék!
Én meg pont mostanában hagytam abba a CoD ócsárolását, most már egyre többen hallatják a hangjukat, így rám már igazán nincs szükség.Egyébként meg nem feltétlenül az Infinite Warfare-t bántva, de az Infinity Ward-tól mennyire önngól, hogy a Remasteredet is adták az IW mellé. Mert úgy látni igazán, hogy az Modern Warfare még a mai napig is mennyire egy jó játék. Az IW meg elég sótlan. Így egymás után végigjátszva a kettőt igazán kitűnik ez. Másodjára nyűgözött le kb a Modern Warfare.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
GAbre
veterán
Jó reggelt!
Már párszor néztem,hogy naponta belépek a login bonuszért zombiba.
És rendre megkapom a kulcsot,meg minden,de viszont ma is ahogy néztem kaptam 1 normál ládát,amit sehol se tudok kinyitni,megnézni.
Most akkor bugos,vagy hol kell ezt a napi bonuszt kinyitni?Avatar
-
-
Martin97
aktív tag
Monsteres kódért privátban lehet jelentkezni. Így legalább nem névtelen ninjához kerül.
-
BandiHUN
veterán
válasz Németh Péter #773 üzenetére
Már megtették a CoD BF-esitését,úgy hivták,hogy cod3.Nézz róla videókat...nagy map,kasztok(saját arzenállal,pl.csak medic shotgun és füstgránát,csak assault raksivető,snipernek feltöltődő légicsapás,stb),medices élesztés,tankok és egyéb járművek...olyanok voltak a mapok,hogy versenyezni is jártunk fel pl.oldalkocsis motorral,mert lényegében mindenhol volt egy körpálya..."csak" nem jött ki PC-re,és rosszkor jött,mert ugye a nép még nem volt felkészülve.Irtó sokat toltuk...csak hát volt egy "klasszik" brigád,aki a cod2-be ugrott konzolon is,mert kábé egyszerre jött ki a cod 2-3 és az xbox360,aztán jött a cod4...és abban az időben még a PC számitott,nem lehetett volna akkor jól elsütni egy multiplatformos BF klónt.Főleg mivel a konkurencia(bad company) jött ugye,az nem volt PC-n...ezért lett olyan a MW1,amilyen,nem is lehetett más.Utána tettek egy közös próbát a cod5 world at war-al,ahol még megkapni a világháborút,a nagyobb mapokat,bizonyos mapokon a tankozást,és még volt benne medicelés,de perk formájában...kasztokra szedve a cod4 se volt már ugye.
Itthon nem lett népszerű sajnos,mert túlságosan elhúzódott a "free" cod4 korszak,ezért meg a tört szerverek hiánya miatt perkálni is kellett,és modern sem volt.
Tévedés azt hinni,hogy itthon a cod4 sikere az egyediségének és a hatalmas ötleteinek volt köszönhető,ez kábé érthető is hamar most felrakva,belenézve.Hanem a bagóért bérelhető szeróknak és a kvázi ingyenességének.Eszembe jut,hogy klánosdi...a brigád felének legalább nem volt meg fizetősben... Nem tudtál mit tenni.Örültünk,hogy van normális csapat...maximum vagy nem kerestünk csak funwart,vagy jöttek az origisek csak.
Egyébként van még egy méltatlanul nem emlegetett,először a f.e.a.r.1 részében multiként jövő játék,ami annó aratott...a Fear Combat lett,és ingyenes...a mai napig! él szintén...de az más sztori...
Aztán a cod5-öt anyagi! okokra hivakozva a 15 fős klánból hárman! vettük meg.
Sajnos elég erős volt a cod2 is sajnos hasonlóan a tört szerók/végülis ha megvetted is 1999 miatt,és szintén WW téma miatt.
Aztán ugye már a "mai" játékok jöttek sorban,a BO1 után bukott szervertámogatással,bár már a cod5 idejében is többszörösére nőtt a szerverbérlet ára...és megszűntek az itthoni szerverhostok is.[ Szerkesztve ]
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
}{3@Đ$}{0ot
addikt
Aki kapja,marja!
Monster Energy által megadott kód: 23D5DB74DX
[ Szerkesztve ]
™MØИ$T€R-EИEЯGY™® || ИVIĐIA® || ᴺᴵѕѕᴀᴺ ᴳᴛЯ The Best ||
-
őstag
válasz }{3@Đ$}{0ot #799 üzenetére
Köszi szépen!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen