- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone 12 mini - kicsi a bors, de bitang erős
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
gp A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz Magnum_ #115750 üzenetére
pár decit állít a gyár. egy diesel 0.7litert fogyaszt alapjáraton egy óra alatt. szerintem naponta nagyon max 1 órát állhat a pirosnál 8 órából, miközben úgy tippelem vagy 200km-t biztos megy naponta.
Sziciliában kaptunk bérautónak egy új 308ast. alapban volt sávtartó, startstop, tempomat benne. sávtartó sokat hibázott, de úgy csinálták meg, hogy ha fogod a kormányt, akkor nem lesz baj, mert aránylag gyengén rak vissza. sztem ez inkább jó,mint rossz.startstop: lehet jól is és rosszul is csinálni. suzukin mindig kikapcsoltam, de ebben a pözsó még azt is jól csinálta, hogy rohadt meredek lejtőn kellett fölfele araszolni, és a visszagurulásgátló tökre szinkronban működött a start stoppal egy kisdiesel esetén. abszolút pirospont, ennek is láttam értelmét.
a tempomatot berakták kormány alá 89 gombbal, annak semmi értelme se volt. és magát az autót se akarnám a csatolt lengőkar miatt tulajdonolni, de volt pár segédlete, amit végül bekapcsolva hagytam, és a köv kocsiba örülnék, ha lenne.eladó Kawasaki j300 robogó