Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sutszi

    veterán

    Foxposttal volt ma igen negatív tapasztalatom. Webes felületen előre megrendeltem a csomagfeladást, hogy ne az automata előtt töltsem az időt... A feladási számot beütöttem, és kidobott egy totál idegen személyt mint címzettet. 2-3 alkalommal nekifutottam de ugyanaz volt az eredmény. A szám biztosan jó volt, mert mobilról beléptem az oldalukra és onnan írtam be.
    Gondoltam jó, akkor ezen átlendülök, és 0-ról indítok egy csomagszállítást. Beírtam a címzett telefonszámát, fizettem, kinyílt az ajtó, betettem a csomagot... és happy end...lett volna. Nagyon zavart, hogy semmiféle visszajelzést nem kaptam, hogy feladtam a csomagot. Próbáltam a csomagkövetésben a címzett telefonszáma alapján keresni, de nincs találat... Valahol logikus, miért látnám egy adott személynek küldött csomagokat, hiszen amúgy a rendszer nem tudja, hogy az automatánál én melyik csomagot adtam fel, mert tőlem semmiféle azonosítást nem kért, csak a címzettől...

    Szóval most feladtam egy csomagot, aminek a státuszáról lóf@sz információt fogok majd kapni, mert a rendszer csak a címzettnek szól ha a cél csomagautomatába megérkezik... Valahogy ez nekem nem kerek. Az már csak hab a tortán, hogy webes megrendelésnél 690Ft volt az ár, az automatánál meg 790Ft... Nem a 100Ft a lényeg, hanem a zavaros működés...nem egyértelmű tájékoztatás.

    Nektek volt már hasonló bugos tapasztalat a foxposttal?

    Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

Új hozzászólás Aktív témák