Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz chess001 #58594 üzenetére

    Kit érdekel a pad,ha valós környezetben elvérzik ????? De én "csak" E46 30i-t tudok mondani mert azt kellett így csinálni ,hogy 6 leömlő egyedi rendszer. K&N betét remap. padon ~255Le / 330Nm-t tudott így megépítve. Szög gyáriba ~210Le volt. Sőt egy másik E46 30i ugyan ezt tudta gyáriba és megépítve is :DDD Az E46 coupe 30i 6-os kézivel gyengébben ment mint az én E39 30D-m ( persze az se volt gyári )

    E46 30i 6 leömlő / remap 100-200 ~18s A másik 6 leömlős remapos 30i se ment jobban 166E Km-el úgy ,hogy azt mást tuner írta....

    [link] Itt egy E39 540i 100-200 15,1s És hol jön ehhez egy 28i vagy 30i E39-ben ? :D Ugyan azt tudja ?????????????? Ne nevettesd ki magad :DDD

    [link] E46 !!! nem E39 !! 30i 100-200 18,7s :U

    Best time: 0-100 6.11sek 100-200 18.71sek 1/4 mili 14.12sek

    [link]
    De itt egy másik 540i

    0-100 5,9
    402 méter 13,8 mp
    100-200 15,99

    Egy E46 30i hegyezve NEM TUDJA azt mint egy E39 40i.... Egy E39 28i 30i bármit csinálsz meg se közelíti a 40i-t

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák