- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 11 - népalma
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #4997 üzenetére
Jaja, az E38 7er a legszebb. (az E32 után )
Sokkal kifinomultabb eszközök vannak benne, természetes, hogy drágább. (eleve legyártani is drágább)
Ha nincs széthajtva azért olyan nagy baja nem lehet. A futóműre és a váltóra lehet jó sokat elkölteni és ezeket nem is nagyon lehet halogatni. (arra nagyon figyelj, hogy ha automatát veszel, akkor olyat vegyél, ami vajpuhán kapcsol. Ha ránt akkor bele lehet lapátolni úgy 2-300e-t egy felújításra.)
Abba viszont még senki nem halt bele, hogy nem ment a hátsó üvegen az elektromos roló, vagy szarakodik a hátsó elektromos fejtámla állítás, vagy hogy netán az ülés csak 2 beállítást tud tárolni, a harmadikat elfelejti. Az ilyenekkel bőven meg lehet várni a következő aktuális szervíz vizitet. (Mondjuk egy 3-asnál ilyen problémák eleve fel sem merülhetnek )[ Szerkesztve ]