- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Mobil flották
Hirdetés
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #32891 üzenetére
Azt hozza kell tenni, hogy a benzines E39 -ek az automataval borzalmasak, meg a 30i is. Az auto nagyon lusta tole (gyari adatok szerint is), sokkal tobbet is fogyaszt (+1,5L). Az meg egy regi tipusu valto, furcsa attettel, nagyon lassu kapcsolassal. Hirtelen elozni nem lehet vele.
De szerintem ez meg igaz az E60 benzin+automata kombora is, leven tudom a ZF 6HP hatarait. Dieselnel a nyomatek miatt nem erzodik annyira a hatrany, nem kell annyit (vagy egyaltalan...) visszagangolni. Benzines autot a mai napig en is csak manuallal vennek. Pedig az uj 8 sebesseges biztosan gyorsabb annal, mint ahogy en valtok.[rvilike]
Az M5, RS6 is sportgepek, jol is mennek palyazaskor, megis kozel vannak a 2t-hoz... Szoval igen, ez arnyaltabb. Szerintem a futomu, az auto magassaga szamit a legtobbet.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-v-
addikt
válasz chess001 #32891 üzenetére
a valóság kicsit bonyolultabb
Valószínűleg ez lesz az igazság ezt a súly kérdést is fölösleges túlgondolni, én attól tartok az sem ennyire egyszerű. Egy 911-es turbo 1700 kg [link] de a GT3 is 1568 [link]
Nem mintha állnának ilyenek a garázsomban, de még sose láttam tesztben leírva, ne lennének potens sportgépek Szerintem ez egy nagyon sok összetevős történet.(#32892) BMW001: gtr is 1850 [link] és az direkt egy nordschleifére tenyésztett állat nem tudom amúgy min múlik, biztos van pár kulcsösszetevő, mindenesetre nekem gyanús, ahhoz képest amennyire itt le lettek sarkítva a dolgok, annál valószínűleg összetettebb a kérdés
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz chess001 #32891 üzenetére
Felre erted. Nyilvan nem megyek ezzel heti szinten driftelni meg palyanapokra de alkalmasnak alkalmas. Linkeltem a videot hogy mozog illetve mozgok a palyan.
Rahuztad az osszes E39-re 1700 kilot mikorzben 200 kilos elteresek vannak tipuson belul. Ezert irtam nagyon szepen lehet a 28i -vel sporotlni legalabb is igy az M csomagos verzioval. Masreszol ezt kerestem meg mert ide vag amit mond. Regi Karotta E39 M sport test> [link] es a 30d ami tenyleg 1700 kilo. Nekem az 1500-al meglepoen jo lehet kanyarat vadaszni.
Ahogy meg BMW001 is irta E39-ben meg nem olyanok am az automatak. Pont azert is jo az enyem mert manual. Dinamikaban gyak. egy 28i automata olyan lesz mint egy 23i manual ahogy egy 23i auto. olyan mint egy 20i manual.
Egy F10-es 8 gangosa na az fasza. Tapasztalat. Na annal az 5-os nel tenyleg nem kene manual. Na mag az telnyleg majd 2 tonna. Ami csaladba kerult F10 530d Touring teli tankak 1,9. Azzal nem fogsz palyanapozni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest