- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Honor Magic V2 - origami
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Komoly pénzekkel szólna bele az amerikai választásokba a kriptoipar
it Egy nonprofit kriptoszervezet új politikai akcióbizottság keretében gyűjt jelentős pénzösszegeket a tagjaitól azért, hogy kriptobarát politikusok kerüljenek fontos pozíciókba az USA-ban. Nem egyedüliként.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
ph A fejlesztést a Computexen leplezi majd le a cég, de nagyjából lehet tudni, hogy mit hoz.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brickm
őstag
válasz maajsz #30202 üzenetére
Itt nem a fogyasztás az elsődleges szempont, persze nem mellékes. A kérdésem inkább arra a megfigyelésre iráányult, hogy ha pl az egyest kihúzatom 4000-ig, meg a kettest is, elveszem szépen a gázt, szépen áttolom a váltót, majd ráengedem a kuplungot, nincs az a rántás, ami 3000 körüli fordulatnál még megvan. Gondolom a kettőstömegű kerék miatt lehet ez a jelenség. Igazából a szilenteket kímélném a futóműben, meg a motorbakot, mert gondolom nem tesz nekik jót ez a rántás. 4000-es fordulatnmál egyenletesebbnek tűnik a haladása a gépnek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest