Hirdetés

Aktív témák

  • sunavlys

    senior tag

    Ma voltam a Telenorban

    Mondom a csajnak: kérem a számhordozási nyilatkozatot a Blue Mobilhoz történő átigazoláshoz.
    Azt mondja: adjam a személyimet.
    Nem volt nálam, érte mentem, egy óra múlva vissza.
    Beüti a telefonszámomat (1999. Nagycsütörtökén vettem hivatalosan, számláva a pannonnál)
    Semmi adat (név, cím stb) nincs ehhez a kártyához a nyilvántartásukban.
    Azt mondja a csaj: hozzam be a Sim-kártyát (mert a feleségem használja).
    Egy óra múlva beviszem: felviszi az adatokat, szerződést köt a nejemmel, majd közli, hogy számhordozási nyilatkozatot nem ad, mert már megszűnt annak a kaidása.

    Ez tényleg így van? És ezért mentem be háromszor hozzájuk? Nooormáááliiissss?

    ZTE v967s, Redmi 4A, Huawei_p9_lite_2017, Redmi Note 11 Pro

Aktív témák