- iPhone topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor 90 - modellalkat
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Matthew
senior tag
Ha a guminyomás rendben van akkor vagy a kerékcentírral lett baj vagy a futóművel.
Én először egy gumishoz vinném el centíroztatni, ha az nem segít akkor futóműbeállítás.
Nekem is volt tavaly nyáron hasonló problémám, bár ott nem rázott, csak picit jobbra húzott az autó, aztán vettem rá alufelniket és megszűnt, szóval nálam valszeg a centírral volt baj.
Mostanában nem padkáztad meg véletlenül az autót? Vagy nagyobb kátyúba nem mentél bele?
szerk.: de szerintem egy futóműelállítódás nem okozhat rázkódást...
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
Én elsőkörben elvinném azokat a kerekeket egy jó gumishoz, ha minden oké akkor lehet még az hogy 195 feletti gumik a magyar ''utakon'' szeretnek önállóan menni /tapasztalat a régi Scenic/ Ha ezzel nincs baj akkor mehet a futomüves, Ő szinkronba rakja mind a 4kereket és ha ez sem segit akkor szivacs.. de lehet hogy a futómüvet már a márkaszervizbe adnám oda hogy oldja meg a cég...
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
Templ@r
tag
Tedd azt amit tbs mondott.
Mondjuk szerintem emellett lehet kerékagycsapágy probléma is. Amúgy valószínűleg nem csak egy hibára vezethető vissza a jelenség. Jobbra húzás: futómű rosszul van beállítva, vagy előzö tulaj padkázta / kátyúzta az autót és a lengőkar / kormányösszekötő párosból valamelyik sérült / deformálódott, vagy alvázcsavarodás vagy a fék berágódott. Rázás: felni rosszul van kiegyensúlyozva, vagy kerékagycsapágy kezdi megadni magát, de az is lehet hogy kormányösszekötő rudazaton valamelyik gömbfej kikopott, vagy a stabilizátor rúddal nincs minden rendben.
Majd elfelejtettem: rázkódás lehet attól is ha a motortartó bakok elfáradtak, vagy bizonyos fordulaton egyenetlenül jár a motor.
[Szerkesztve][VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2