- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 11 - népalma
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
-
FeRRaR1
őstag
válasz gyeniko #38383 üzenetére
Előtte utána képek, vagy valami kézzelfogható?
Ne érts félre, örülünk hogy boldogok vagytok, de azért a képek vagy videók adják át valamennyire, esetleg szakavatott szemeknek lehet észrevétele stb... Hol és mennyi volt, ajánlod e a helyet. Tényleg nem kötekedésből csak ez így kevés információ.
schumi
El kell dönteni mit is szeretnél, ha a tartós wax kell a soft 99-től, akkor Fusso.
Helyes előkészítés és applikálás esetén garantáltan a minimum 6-7 hónap vízdobó hatás, garázsban tartott hétvégi gépeken 12+ hónap is.
Amennyiben a legnagyobb csillogás a cél, akkor a show waxuk, az Authentic Premium.
Ez meg ugye egy show wax, annak minden előnyével és hátrányával. 2-3 hónapot kibír, de az a maximum. Cserébe még mélyebb és szebb a végeredmény, de a fusso is igen erős ebben, így nem olyan nagy a különbség, de azért van. Többi soft99 wax szerintem értelmetlen ezek mellett. Illetve könnyebb applikálni mint a Fussot.
[ Szerkesztve ]
-
KEAN
tag
válasz gyeniko #39705 üzenetére
Itt mutatnak egy módszert: [link]
... bár én nem mernék nekiállni a saját kocsimnak, Youtube-on van videó hőlégfúvós verzióval is, azt talán kevésbé bátrak is be merik vállalni.
Hogy professzionális módszer létezik-e és ha igen mennyibe kerülhet, azt nem tudom.."Persze, hogy tudtam, csak nem sejtettem!"
-
gurabli
senior tag
válasz gyeniko #40031 üzenetére
Nagyon szép! Nyilván viccnek szántam
Emígy a fekete autó részemről tényleg egy berögződés volt. Úgy voltam vele, hogy piszkosan is szebb, mint a többi szín (persze ez is csak közhely). Mondjuk rémálom volt tisztán tartani, a fehér egy áldás utána. És nagyon tetszik, tehát nem csak a praktikus részét látom benne, különben nem tudtam volna megvenni."Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
-
FeRRaR1
őstag
válasz gyeniko #40407 üzenetére
Szerintem nem olvasol a sorok között: Irónia.
Egyébként is ma már minden Prémium, szerintem még a WC pappírom is, bár nem kukázom ki a csomagolását
Az A8 meg egy túlárazott Skoda SuperB
Mondjuk egy V10 S8-on elgondolkoznék, de papír tigris vagyok hozzá...
[ Szerkesztve ]
-
Alpachino
veterán
válasz gyeniko #40407 üzenetére
Prémium kategória az Audi mérettől független ugyan úgy mint a BMW, Mercedes...és ez nem egyéni izlés és elfogadás kérdése....de ezt még egy óvodás gyerek is tudja...nem is hiszem el, hogy ezt ebben a topicban ilyen szinten magyarázkodni kell...
[ Szerkesztve ]
"Hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának!" ( Virág elvtárs)
-
Petyyyyy
addikt
válasz gyeniko #40410 üzenetére
Részben meg tudom érteni az elvet, másrészt pedig nem.
Példánál maradva egy A1 vagy egy A3 akkor is prémium, ha pl fapad. Az összeszerelés minősége attól még hozza azt a szintet, amitől az lesz. A prémium minőség != (prémium) szolgáltatások a fedélzeten. Szerintem.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
FeRRaR1
őstag
válasz gyeniko #40414 üzenetére
Tökéletesen egyet értek minden szavaddal.
Amikor a CLA 45 AMG-ben (ami a legmagasabb felszereltségi szint a típushoz)
Nincs keyless go, nincs auto klíma, de még csak nem is 2 zónás ha nem egy
Nem hogy hűtött de fűtött ülés sincs benne, napfénytető se.
Nincs navi (nem mint ha használnánk, de a renault zoémba van...)
Nincs tolató kamera, ami kb egy Leafben is alap.
Kopogós olcsó műanyag mindenhol...
Mercedes furgonból vették ki a klíma kapcsolókat, ez meg no comment...
Kb a kurblis ablakok hiányoznak csak.Ennél a 12 éves Volvóm prémiumabb minden szinten.
Sőt ez nem prémium és luxus, ha nem egy rossz vicc.
Fater a nagy mercis a családban, ugyan azt mondja, talán az E, meg onnan felfelé, de ott sem mindegyik felszereltség / verzió.De legalább az embléma világít elöl sötétben
Peti78
Szvsz következik!
Az Aston jó irányba megy, jó termékeik vannak, a legtöbb inkább Sport vagy Szuper-sport kategória, kis luxussal megfűszerezve.
A Maserati szerintem nagyon nem jó irányba megy, kiadtak egy divat SUV-ot, rettenetes dízel motorral, rengeteg hibával, ennyit tudnak felmutatni, hogy ez elég lesz e a túléléshez? Majd elválik.
A Bentley luxus és prémium szempontból nagyon is jól csinálja amit csinál... [link]+[link]+[link]+[link]
Hihetetlen amire képesek, a W12-es motorral meg öszkerékkel. Egyik ismerősömnek volt 2 hónappal ezelőttig Bentayga, a teljesítmény és kényelem amit képvisel egy álom minden szempontból.
Viszont nem valami nyereségesek így a VAG csoporton belül...
Pedig különleges autók, majdnem vettem is egy Speed GT-t, amég utána nem olvastam a 10 éves példányok típus hibáinak
[ Szerkesztve ]
-
Alpachino
veterán
válasz gyeniko #40413 üzenetére
Ez nem más vélemény kérdése, hanem tény ha egyszer prémiumnak van pozicionálva, akkor az is, ha tetszik, ha nem....annyit lehet tenni, hogy nem veszi meg az ember azt a márkát, ami szerinte nem prémium, de mindenki más szerint igen
de akkor ez a téma zárva, foglalkozzunk a szépítésükkel, prémium ide vagy oda
[ Szerkesztve ]
"Hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának!" ( Virág elvtárs)
-
RP1980
tag
válasz gyeniko #40426 üzenetére
Persze, hogy a marketingesek lövik be, hogy mi a prémium. Viszont a prémiumságot valanivel ki kell érdemelni. Autós viszonylatban a mai prémium gyártók nem az elmúlt pár évben gyártott autókkal érték el ezt a besoroást. (sokszor azokkal inkább a szemét lenne reális) Most már viszont a 80as korai 90es évek "vetéseinek" aratják a gyümölcsét. A prémium ma már inkább a márka értékkel és presztizsével azonosítható, nem a minőséggel, tudással, műszaki színvonallal stb-stb.
Azért mindent a maga kategóriában kell bézzünk. Almát ne a körtévek... Ne hasonlítsuk a felső/luxus kategóriát (esetünkben s500l) egy közép, - de lehet bele lóg még az alsó közép kategóriába is- (3as BMW) hez. A három német gyártó modelljei a piac szerint a maguk kategóriájában prémiumnak szamítanak. Aztán vannak a luxus presztizs stb. dolgok, de az más fogalom.
Amúgy német országban lehet, hogy a 80as években nem volt divat ennyire prémiumozni, de az insta világ és a kultúrák keveredése nagyon is bevitte oda is a "rongy rázást" Az autoposerek egy komoly problémát jelentenek. Egyre több az olyan fiatal mint nálunk volt pár éve, aki hitelre, lízingre vesz audit, gti-t stb. Mert csak az a menő. Szerintem Magyarország ebből pont kezd kilábalni. Lehet csak időszakosan, de remélem véglegesen is. -
RP1980
tag
válasz gyeniko #40457 üzenetére
A gyantát először próbáld meg baba, vagy étolajjal. Ha az nem megy, akkor eulexnek kéne utána nézni, hogy az haragszik-e a kerámiára, ha nem és az olaj nem segített akkor az. Az olajokkal dörzsölheted normális módon. Az eulexel viszont már megint kérdéses a durva súrolás.
Ha minden kötél szakad és nagyon zavar, akkor carpro essence plus.
Ha nem gyanta, hanem esetleg vízkő és nem régi, akkor egy detailer is megfelelő lehet. Én pont tegnap csináltam ugyanezt,hogy a szárazolás maradványait tűntettem el saját keverésű elixirrel (relaod/ech2o /desztvíz) de van már a gyártótól is spéci elixir. Nagyon frankó lett az eredmény. Egy igen selymes tapintású és fényes felület maradt.[ Szerkesztve ]
-
ezsiasi
csendes tag
válasz gyeniko #41494 üzenetére
Én a fúroba foghatós körkefét még tavaly vettem Kínából, a legfinomabbat, kárpithoz, nagyonjó szinte magába szívja a koszt. Időnként bele a vödör vízbe megforgatom, azt nagy fordulaton kicsapatom. Nagyon szeretem. De viszont a csavart a közepén be kellett ragasztanom, mindig kicsavarodott és le esett ha megált a fúró. Azt nem tudom, hogy a srác milyet használ. Nem követem már.
-
Brave_86
aktív tag
válasz gyeniko #44147 üzenetére
Csak ez nekem elég fura volt a leírásban.
"Mivel autómosással nem foglalkozom, ezért az autót vagy lemosott állapotban kerül hozzám vagy ha a tulajdonos nem mosatja le akkor ezt a műhelyhez közel lévő mosónál kerül le mosásra. Polírozás kezdete minden olyan szennyeződést ami a mosás által nem jött le a lakkról egy speciális gyurmával és lemosóval kerül eltávolításra. "
Egy közeli mosóban mennyire lehet elég alaposan lemosni? Illetve míg visszagurul a műhelyhez, mi kerül ismét a kocsira, por, bogár...
Ez mennyire eredményezhet szakszerű polírozást? -
Varshi
aktív tag
válasz gyeniko #44720 üzenetére
Igen, a másik kocsimra olyat vettem, az még úton van. Csak elég elbizonytalanító, mikor olvasol pár negatív kommentet becsatolt (tényleg bénán álló) fotóval, hogy akkor ez a termék vajon szar, esetleg csak a DIY felrakás volt a béna, vagy miisvan...
De az tény, hogy a neves/márkás cuccok, amiket amúgy külön weboldalon vagy külön márkanév alatt futó sellernél megtalálsz, nem csak egy tucat-termék (brand nélkül), mindig drágábbak. Ember legyen ugyanakkor a talpán, aki ki tudja szűrni, hogy melyik a tényleg jobb (tehát "többet fizetsz a jobbért"), és melyik a túlárazott szar...
Az alis böngészéseim idejének fele kommentolvasás. Megérne egy misét amúgy a rengeteg "5*, de még nem próbáltam ki" review is. :-/ -
-
8
senior tag
válasz gyeniko #44889 üzenetére
Én utánanéznék, hogy kivehető-e az a betét az ajtóból. Feltételezem, hogy igen.
Keresnék egy szimpatikus szövetet, ami enged kicsit, nem rideg, a mostani bevonatot lecsiszolnám róla hogy sima legyen, vennék egy textilragasztó sprayt, és rátenném magam a szövetet. Nem egy agysebészet, kicsit kísérletezni kell, szépen rá lehet alakítani. A textilragasztóval 10 évig biztos jó lesz. Mikor visszateszed az ajtóba gyárinak fog kinézni.
Ahol most kikopott, akár rakhatsz egy külön rátétet, mondjuk egy bőr/műbőr szürke téglalapot, akár alá egy réteg félmilis műanyag szivacsot hogy kényelmes legyen, persze kisebbet mint a rátét, hogy a szélein körbe le látsszon ki, és szépen leragasztani a szélét körbe.
A málló, gonbok körüli műanyagra is van megoldás, nézz utána, vw csoportos autóknál népbetegség.szerk: biztos találsz kárpitost aki megcsinálja, kérdés hogy megéri-e majd és hogy mennyi utánajárás megtalálni
[ Szerkesztve ]
50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
-
-
kicsi kecske
tag
válasz gyeniko #46478 üzenetére
Nekem is ugyan ez volt de en parkside mosoval és turtle snow foammal használtam. 1deci lötyi es 9 deci víz. Egy kocsit körbe haboztam és elfogyott a tartályból a cucc.
“Mindig is néptáncos akartam lenni, de rá kellett jöjjek, hogy olyan nép nincs, ahogyan én táncolok!”
-
sutszi
veterán
válasz gyeniko #46478 üzenetére
Én Avalanche-nál 2-3dl -vel használtam attól függően mennyire volt sok a szennyeződés... Teljesen elzárva valóban keményebb a hab de akkor tényleg hamar elfogy. De talán pont emiatt több tisztítóval lehet rajta kicsit nyitni... és akkor 2-3 körbefújás is belefér... Én ennyiszer járom körbe 1 flakonból. Közöttük kicsi szünettel, hogy lecsorogjon valamennyire. Bár én az Avalanche-t nem éreztem acélosnak...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Cyborg
őstag
válasz gyeniko #46554 üzenetére
Nem mondom, hogy teljesen meg fog szűnni ez a jelenség, de Nekem sokat segít azért. Nálam kemény a víz (vas megye). Persze a szárazolás így sem úszom meg.
... egyébként utána szoktam egy kicsi Wet wax, vagy BSD-t használni. Egész jól leszedi a vízkő maradványokat, plusz utána szépen pereg a víz a kocsiról esőben.
-
sutszi
veterán
válasz gyeniko #47171 üzenetére
Új autót szerintem nem kéne polírozni... de fene tudja.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm