- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 11 - népalma
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HaGii
tag
válasz droti25 #7217 üzenetére
Arra gondoltam, hogy talán 1-2 termék darab limites, és közben elfogy, ezért nem engedi a teljes rendelést leadni, de ha darabonként, akkor passz.
Amúgy én előre kosárba rakva rendeltem az első percben, akkor tényleg a szokásos módon ment minden.
"-Milyen telefon? Androidos? - Nem,sima okos."
-
gabx76
senior tag
válasz droti25 #7231 üzenetére
Szerintem várj egy kicsit. Nekem kb. negyed óra múlva jött e-mail (pontosabban attól kezdve 4 perc alatt a 11 db), hogy "order has been paid", holott előtte mindig jött az "Oops"-os hibaüzenet.
4-szer próbáltam, aztán meguntam, mire újra géphez ültem, már a levelek fogadtak, a bank is visszajelzett, igaz nekem addig sosem vonta le valójában.
[ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
válasz droti25 #7236 üzenetére
A bankod könyveli. Ha van elektronikus felület, azon is látszik.
Amúgy a banknál vissza is tudod vonatni, ha nem rendeződne a dolog.
De javaslom, várj egy picit. Szerintem nekik is kell idő, míg összekapják a rendszert.
Most próbálom fizetni a második körömet, de nekem le sem vonja[ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
válasz droti25 #7240 üzenetére
Igen, te rosszabbul jártál. Nekem most már nincs is "Oops...", csak "Payment failed.".
Dugájukba dőltek.szerk.: Nna, mostanra vonta le második kört és a hibajelzés ellenére és el is könyvelték- (5 perc kellett hozzá)
Részemről be is fejeztem a vásárlást, nektek sok szerencsét hozzá a továbbiakban![ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
válasz droti25 #7245 üzenetére
Az eladó egy ideig nem is fogja látni, amíg a megrendelés mellet az van, hogy "Payment being verified".
Ez kb. 1 nap, ezután indul a visszaszámlálás az eladó részéről.kirkri: Már van egy ideje, az Ali szerződött partnereivel szállít.
Nekem eddig 2 cucc jött ilyennel. Követhető volt. A vicc az, hogy az egyikre nyitottam is dispute-t, mert nem ért ide 60 nap után sem. Ilyenkor nincs is valódi "dispute", egyből eszkalálódik az Ali felé, mivel az ő partnerüknél van gebasz.Ilyen volt a követési szám (nem valódi nemzetközi regisztrált küldemény): XXXXXXXXXXG (11 szám+betü)
Itt lehetett követni.
Nálam ilyen volt az utolsó állapot, mielőtt dispute-t nyitottam: "Package pick-up failed by warehouse"[ Szerkesztve ]
-
agroman
senior tag
válasz droti25 #7245 üzenetére
2 dolgot tehetsz.
ha nagyon kell a cucc es van meg annyi fedezeted akkor ujrafizetsz es vagy 2x kapod vagy az elso fizetes majd visszakerul a szamladra (lehet hogy ehhez irni kell majd az alinak).
vagy hagyod es akkor vagy megkapod vagy majd visszakerul a szamladra (lehet hogy ehhez irni kell majd az alinak)."ilyen ez a popszakma"
------
-
repvez
addikt
válasz droti25 #7309 üzenetére
ez marha jó, mert az összes help oldal az alin nálam 404 es error van, tehát irni sem tudok.
Az OTP webkártyánál meg egyenlöre nem látam olyan menüpontot ahol részletezné, hogy hova menny pénz ment és mikor.Az ö rendszerükben nem tudnak visszakeresni, hogy egy usertől ugyan arra a megrendelésre 2x ment el a fizetés?
Vagy, hogy tölem levonták,de az eladőnál még nem jelzi, hogy megjött volna? -
faresz5
senior tag
válasz droti25 #7309 üzenetére
Nem csak a fenti módon szerezheted vissza a pénzt. Hanem a következő módon:
Kinyomtatod az alis megrendelésről a visszagazolást.
2. kinyomtatod a banki kivonatod ahol látszódik a dupla levonás.
3. Elballagsz a bankodhoz és jelzed,hogy azonosítatlan tranzakció történt a számládon, duplán terhelték.
4. Ekkor írnak egy jegyzőkönyvet amiben leírod a történetet, és kb 30 nap és visszakapod a pénzed.(felveszik a kapcsolatot a tranzakciós partnerrel. A bankot nem fogják elküldeni vagy etetni, ebben biztos lehetsz.)Én már ezt 1x végigcsináltam, paypal duplán terhelt be és csak így tudtam visszaszerezni a pénzt.(paypalon 1 tranzakció látszódott.)
-
Predator2
addikt
válasz droti25 #7309 üzenetére
Na megmondtam vagy megmondtam? Részemről ez is a céget minősíti!
Mielőtt elvágnátok a torkom, remélem sikerül a pénzetek vissza szerezni.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
TaaT
veterán
válasz droti25 #12737 üzenetére
"rendeltem egy 7 dolláros akksi töltőt és vmi oknál fogva vámköteles lett.Küldte is a posta hogy Az ön részére **** azonosítóval küldemény érkezett..."
Ettől még nem lett vámköteles, csak bekérik a dokumentumokat hogy eldöntsék vámköteles-é.
"Mi ilyenkor a teendő?"
Kitöltöd a vámáru nyilatkozatot és mellékeled az utalás igazolását.
Give them hell Ukraine!
-
Topikgazda
válasz droti25 #12746 üzenetére
A vámkezelési díj a vámkezelésre vonatkozik, ha nem történik ilyen mert nem éri el az adott értéket, nem kell fizetni semmit, nekem is többször kértek már be 6000 Ft alatti értékűre igazolást, elküldöm a nyomtatvánnyal együtt, megnézik és költség nélkül jön tovább a küldemény. Nem kéne parázni.
De a Posta vámos oldalán minden olvasható.
A nyomtatvány első táblázatába a posta szokott írni amikor ki küldi, oda te a nyomkövetési számot tudod beírni ha nem várod meg az írásbeli értesítést.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!