- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
A-Bag
tag
Sziasztok! Kéne egy kis segítség! Rendeltem ali-n egy tabot, de ma kaptam egy üzenetet az eladótól, hogy nem tudja ingyen futárral küldeni, csak a china post-al (mondjuk nem lepődtem meg) De kompenzációként 6 dollárt vissza lehet kérni partial refund-al! Ha most csinálok egy partial refundot, visszaad 6 dollárt.... de mondjuk nem jön meg a cucc a maradék x nap alatt, akkor lehet mégegyszer dispute-ot rányitni, vagy akkor azt már ellőttem a 6 dolláros akcióval?
-
A-Bag
tag
válasz Gépötty #2149 üzenetére
Még van 36 nap, pár napja adta fel, csak az érdekelne, hogy ha most dispute-ot nyitok, akkor nyithatok-e később is (ha esetleg nem jön meg egy hónap alatt). Ha jól rémlik, ebayen ha lezártam egy case-t akkor befejezettnek tekintette a rendszer a vásárlást, és nem volt lehetőség még egyet nyitni.
-
A-Bag
tag
Volt már valakinek "szerencséje" frozen order-rel?
Kaptam egy üzenetet az alitól: To ensure safe transactions, your order has been frozen due to suspicious seller activities. The seller is required to provide evidence within 3 business days, if they do not, we will issue you with a full refund. In the event the seller does respond to the case within 3 business days, it could take about 15 business days for the case to be resolved.
Most meg az eladótól jött egy kedves üzenet :
Hello, friends, because we store freeze, we need refund your money, please send your credit card number, we wait for the refund to you, thank you.
In order to accurately refund your money, please send the correct credit card
(Credit Card Type:
(credit card number:
(Cardholder Name:
(Expiration Date:
(Security Code:
send it to us, we refund to your credit card within one day!Nyilván megadom minden adatom a kártyáról nekik....
Kérdésem annyi lenne, kb mennyi idő mire visszakapom a pénzem ?
-
A-Bag
tag
válasz wwenigma #2209 üzenetére
Nyilván, eszem ágában sincs, de azért mennyien bedőlhetnek ezeknek az üzeneteknek...
Jól indul az ali-s pályafutásom, ebben áll a pénzem, a másik rendelésem megjött (mellény), két számmal nagyobbat rendeltem mint a megszokott (ebayről már jött pár ruha nem volt gond, tudtam nagyobb kell), hagyatkoztam a cm adatokra, erre 10 cm-el kisebb ruhát küldenek, xxl-es de kb 10 éves gyermekre való... nyitottam egy disputot, mert a valós méretek köszönőviszonyban sincsenek a hirdetésben lévő táblázaton lévő cm adatokkal, kíváncsian várom mi lesz abból is -
A-Bag
tag
válasz ggeerrii23 #2311 üzenetére
Én ezt szoktam használni: [link] szinte mindent lát. Pár napig (akár egy hét) nem fogsz látni semmit, mert még "nem él" a szám.
-
A-Bag
tag
-
A-Bag
tag
válasz tomlac14 #7262 üzenetére
Szerintem mindenki fogadja meg Kirkri fórumtárs tanácsát, én sem fizetek ki több terméket ma. Az imént kutakodtam kicsit a help center menüben és erre az üzenetre bukkantam.
During the 11.11 promotion time, If your order status is not changed after the payment, please don’t worry and check later. We are fixing this problem and will update you soon.
-
A-Bag
tag
válasz dragon1993 #7285 üzenetére
Akkor nálad nincs gond
Én nem mertem többször rányomni, nehogymár ötször vonja le a kártyámról az összeget
[ Szerkesztve ]
-
A-Bag
tag
Most sikerült beszélnem a HelpDesk-el. Ennyi volt a reakció a problémámra (5 óra alatt nem sikerült a számlámról leemelt pénznek odaérnie)
We sincerely apologize for any inconvenience this may cause you. There is some system error for card payment . Our technical department is working on it urgently. Please wait several hours to check your order status
-
A-Bag
tag
Update: Payment being verified
-
A-Bag
tag
Sziasztok !
Tanácsot szeretnék kérni, hátha más is járt már így...( keresővel nem találtam hasonlót )
Rendeltem egy alkatrészt Alin, aminek kb. 9 kg a súlya. A DHL-es csomagszám alapján a csomag súlya csak 4,7 kg. Jeleztem az eladónak, ennyi volt a válasz: That's the wrong data, don't worry !
Elképzelhető, hogy direkt rossz adatot adtak meg feladásnál, és nem tűnik fel senkinek, hogy a csomag dupla súlyú, vagy pedig totál más terméket küldenek, és inkább át se vegyem, ha hozza a posta, és küldjem vissza azonnal ? -
A-Bag
tag
válasz kbyte1024 #74983 üzenetére
Gyanús a dolog, mert rendelés után pár nappal, rám akart verni 20 Dollár szállítási költséget, holott Lengyel raktárból kértem free shipping-el, és előtte direkt rákérdeztem lesz-e bármi többlet költség. (Nyilván erre: sorry, wrong message.. volt a válasz mikor elkezdtem reklamálni.) Végül is, ha megfogom a dobozt kiderül, hogy 4 kiló vagy 9.... De remélem igazad lesz
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Futás, futópályák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Spórolós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen házat vegyek?
- További aktív témák...