Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kija
aktív tag
Itt sem talál semmit.
Ja és azóta nem válaszol az eladó az üzenetemre. Előtte még válaszolt.
Megkérdeztem hogy valós-e az AliExpressen látható információ, hogy szállítás alatt a termék.
Nem lehet, hogy mivel nem mondtam vissza megrendelést a rendszer automatikusan Szállítás alatt státuszba rakta anélkül hogy a kereskedő feladta volna? -
LámaZ
addikt
Másról van szó.
Az Aliexpress születésnapi vásárán ő is megjelölt pár terméket, amelyet olcsóbban adott. Gondolom ez elvárás volt az Ali részéről.
Letelt a vásár, és kérte a megrendelés törlését, ugyanis ugyanazt a terméket kb. 15-20%-kal drágábban tudná eladni. Nyilván a trükk az, hogy kéri a vevőt, törölje a megrendelést, és akkor ebből neki nem származik hátránya, mert ha ő törli - ami szintén lehetséges - akkor kap egy fekete pontot az Ali-tól.
Ez ebben a logika.Legyen minden jó!
-
Inhouse
őstag
Köszi. Ezeket is megcsináltam, ugyanaz a helyzet. Valami azóta van, hogy megújult az oldal, semmi más nem változott. Amit még észrevettem, hogy mintha halványan egy piros keret jelenne meg a kártya adatok körül, mikor homokórázik a Place order gomb. Ha rányomok a személyes adatoknál, vagy a kártya adtoknál a Confirm gombra, igazából nem ír semmit, csak visszacsukja azt a részt.
Közben megnéztem, az utolsó két vásárlásom 03.31-én volt és 04.01, ill. 04.02-án le is vette a pénzt, azóta semmi.
[kép][ Szerkesztve ]
Üdv Inhouse
-
Inhouse
őstag
Felmentem tavaly az Aliexpress.com-ra és regisztráltam. Azóta ezt a regisztrációt használom probléma mentesen. 10 tételnél több minden jött már meg. A leírás szerint mindent megcsináltam, de nincs változás. Ezen a gépen 3 böngészőn próbáltam, FF, amin eddig ment és még kettőn, amin soha nem használtam. Közben kipróbáltam a gyerek gépén, azon is ugyanez történik. Semmilyen hibaüzenet nincs vásárlás közben.
Üdv Inhouse
-
ANT
őstag
-
Real_Necro
veterán
-
PainKiller13
őstag
Eddig két nagyobb értékű dolgot rendeltem, de kisebbel is átvertek és nem kaptam vissza a pénzem, mivel nem nekem adott igazat a vásárlói védelem.
Rendeltem x dolgot, y-t küldtek, ami csak egy picit tért el az x-től, de pont arra nem tudtam használni amire vettem, volt 8ezer ft, az eladó korrekt volt, mondta hogy küldjem vissza és visszatéríti. 12ezer ft lett volna visszaküldeni. Azóta is a szekrényben porosodik, meghirdettem de mindenki amiatt az 1 funkció miatt venné ami hiányzik belőle.
Vásárlói védelemnél próbálkoztam, hogy nem látja el a kívánt funkcióját, nem nekem adtak igazat.
Vettem egy eredeti Lenovo Watch 9-et, 19 dolcsiért, tiszta karcosan ideért, eredeti csomagolás nélkül, érdekes módon a fólia még rajta volt az amúgy már karcos üvegen. Küldjem vissza... 4-5 között lett volna visszaküldeni.
Ezek csak az ideiek.
Innen általában csak hungarocelbe csomagolt törött fóliát szoktam rendelni, meg durván elvetemedett telefon tokot.
-
Real_Necro
veterán
Hamis TN, meg sem érkezett, ügy nyitásánál azt jelezte, téves címre küldte, majd vissza kaptam a pénzt. Ellenben ült rajta egy darabig, türelmes voltam.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Inhouse
őstag
Magyar címem van, azzal regisztráltam...de nem változott ez sem, és semmi más az én oldalamról.
Előtte nekem is ilyen volt a kosár, 03.31 és április első pár napja között történt valami és már olyan, mint amilyet linkeltem. Az Alibaba-s oldalon engem nem enged be.Üdv Inhouse
-
Inhouse
őstag
-
KMT
addikt
Köszi! Minden törlés, minden újraindítás sem volt jó. Se FF, se Chrome, se Epic. Mobil app ugyanúgy blokkolt fiókkal jön, az aktiválás átvisz böngészőbe, ami "abnormal account"-ot ad. Végül Edge-dzsel sikerült belépni egy új jelszóval és kifizetni. Sose hittem volna, hogy a beépített böngésző valamire alkalmas lesz. De most mással meg sem próbálok belépni, sem megérteni, hogy mi baja van/volt. Illetve az egész oldalt hanyagolom, ez lehozott mindenről. :S
-
Inhouse
őstag
Minden ellenőrzést, infót megkerestem, hátha valahol lesz egy hibaüzenet, hogy mivel van baj. Semmit sem találtam. A kártya OTP Virtuális MasterCard, van rajta pénz és eddig működött. Mint már többször írtam, semmi nem változott nálam a weboldalon kívül. Érdemes nekik valahova írni ez ügyben?
Egy másik topicban láttam, hogy valakinek a Maestro kártyája 3 hétig nem ment (előtte igen) aztán egyszer csak megint jó lett. Direkt azért csináltunk MasterCard-ot, hogy biztosan jó legyen, jó is volt minden áprilisig.Üdv Inhouse
-
Inhouse
őstag
Ez valami kártyás fellebbezés lenne? Akkor az tárgytalan...
Az új kosár van a kollégámnál is weben, de ő már csak mobil appal használja.
Kijelölöm amelyiket fizetni akarom, katt a BUY gombra, ami PLACE ORDER-re vált, amire ha rákattintok, akkor forog benne egy "homokóra" és semmi sem történik.
Közben felraktam az Aliexpress appot. Javasolta az Alipayt, regisztráltam. Így tovább engedett, de jött a figyelmeztetés, hogy a kártya hamarosan le fog járni. Elvetettem. A web-es oldalon betette az Orders/Awaiting payment rovatba. Innen itt folytattam. A fizetés résznél megint figyelmeztetés a kártya lejáratára és adjam meg a lejáratot, megadtam. Aztán adjam meg a kártyaszámot (felette írja az elejét kicsillagozva, el van mentve a kártya), megadtam. Aztán Alipay jelszó, megadtam, továbbment... Az Orders-ben jelzi, hogy mobilos appal került bele, elsőre kifizetés ellenőrzés üzenettel, most már Awaiting shipment. Valamiért mégis a már működő kártyával vacakolt, talán mégis a közeledő lejárat miatt, csak elfelejtett a weboldal szólni...kicsit kacifántosan de már működött újra.
Közben kipróbáltam, webes kezdéssel ugyanaz, nem megy. Ezek szerint a kártyát minden tranzakciónál ellenőrizni akarná, de a webes oldal bugos és nem kérdez...[ Szerkesztve ]
Üdv Inhouse
-
Kija
aktív tag
-
anonymus89
addikt
-
user112
senior tag
16$ volt. Szóval visszaküldeni nem nagyon van értelme.
Viszont nem használható (pl. vagy benne egy rádió vevő ami nem is talál semmilyen frekvenciát).
Nincs valami kártérítési lehetőségű disput? Hogy mondjuk adjon vissza 5$-t. Mert ennyi erővel mindig azt küld, amit csak akar, vagy amitől szabadulni akar. -
user112
senior tag
Bocsi, de nem világos ez a védelmi idő.
Order time: 10:24 Mar. 28 2019. Megkaptam: 19/04/09.
" If your order does not arrive on 2019-05-28 , you can apply for a refund by opening a dispute."Nem látok sehol sem Purchase Protection time-ot. Még nem igazoltam vissza az átvételt.
Most akkor még várnom kell, vagy erősítsem meg az átvételt és utána nyissak vitát? -
Inhouse
őstag
Van egy 02.21-es rendelésem (több volt aznap, a többi már régen megérkezett), ami még nem jött meg. A többinél nem működött a követés, elindult aztán sehova tovább, megérkezett, jelöltem. Ehhez viszont jött tracking infó, az Ali szerint 04.08-án beérkezett az országba. A legtöbb követő oldal is csak idáig látja, kivéve egyet, ahol 04.13-án elvileg megérkezett a helyi postára. Most 17-e van, nincs nyoma a postaládában. A helyi postán van értelme érdeklődni? Milyen infóval érdemes? 6nap van még hátra...
Üdv Inhouse
-
quailstorm
nagyúr
Írtam neki, hogy nézzen mi van, de csak annyit válaszolt, hogy jó nézi, érdemi választ nem várok.
A boltnak elég rossz értékelései vannak, de az inkább a minőség miatt.
Mivel ez egy kifutott termék, lehet nem tudta feladni (mert nem is létezik), amit viszont azért nem hiszek, mert fotót váltottunk, és ott volt az asztalán.Redditen azt olvastam ez a cancelled olyan, hogy bejelenti a csomagfeladást, de nem adja fel, és a posta megszünteti azt a csomagot. Ez 12-én történt.
Egyébként Aliexpress free shipping, amivel jött volna.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Semmi haszna nem lenne, csak mivel ez a termék 2015-ben kifutott, feltételeztem hogy esetleg nem is létezik a valóságban, csak tévedésből hirdettek meg belőle 20-at. Ennyi.
Majd megpróbálom lesakkozni az eladóval, de ha közeleg a vásárlóvédelem lejárta, akkor gondolom nyomjak egy dispute-ot. -
user112
senior tag
Miután 3 nap után sem válaszolt az eladó, hogy pontosan mi is a szándéka a rendeléstől eltérő termékre; leigazoltam az átvételt 18.-án és egyből nyitottam a vitát is, 70%-os kártérítésre.
Jött is az eladótól egy üzenet egyből -gondolom automata- , hogy "positive 5 stars feedback" legyen.
1 napot kellett várni, az eladó nem is írt hozzá:AliExpress' Judgment
Proposal:
Refund US $ 11.00AliExpress Processing the Proposal
Proposal:
Refund US $ 11.00Akkor ezzel vége? 11$-al kevesebben fogok fizetni érte?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen