- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kija
aktív tag
Hétvégén rendeltem egy akció keretében autós dash cam-et spanyol raktárból. Rendben fogadták is a rendelésem, ki is fizettem. Tegnap küldött egy kevelet a kereskedő hogy elfogyott, helyette felajánl egy másik tpust. Viszont az nekem nem tetszett így megpróbáltam vele alkudozni, hogy hátha hamarosan feltöltik a raktárat vagy esetleg küldesse el az orosz raktárból (ahonnan alapból nem szállítanak hozzánk).
Sajnos nem ment bele semmibe és azt írta ma hogy töröljem a megrendelésemet és akkor visszatéríti a teljes vételárat. Ez volt reggel. Mire délután hazaértem és beléptem a weboldalra már szállítás alatt állapotba került így nem tudtam törölni a rendelést.
Most akkor mi van? Ez csak egy automatikus üzenet és benn ragadt a pénzem amig le nem jár a szállítási határidő? vagy mégis volt a raktár mélyén egy és azt elküldte, Ez utóbbiban hiszek a legkevésbé. -
Kija
aktív tag
válasz Flashy #28982 üzenetére
Szerintem sincs mindn rendben. Reggel még állítja hogy nincs raktáron délután meg azt jelöli, hogy átadta szállításra?
Mondjuk az is megér egy misét, hogy milyen rendszer az ahol simán kifizettetik velem azt az árucikket ami kifogyott közben (vagy nem is volt?). Nem online kellene működnie? Azaz ha van 2 darab valamiből és befoglalok egyet, akkor a következő vásárlónak 1 mp az én vásárlásom után már csak egyet szabadna mutatnia. Ha ő is megvásárolja az adott terméket akkor a következő érdeklődőnek már azt kellene mutatni, hogy nincs belőle raktáron. -
Kija
aktív tag
Akkor ez nálam egyik sem.
"Reminder:
Your order should arrive within 1-5 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.
1. If your order does not arrive on 2019-04-26 , you can apply for a refund by opening a dispute."Meg ez:
"Awaiting delivery Mobile Order
Your order will be closed in: 21 days 22 hours"valamint van egy kis kék teherautó ikon amire ha ráhúzom az egeret ezt írja ki:
"Full refund if product is not received in 10 days"Ez a 10 nap meg az április 26 sincs összhangban...
-
Kija
aktív tag
Itt sem talál semmit.
Ja és azóta nem válaszol az eladó az üzenetemre. Előtte még válaszolt.
Megkérdeztem hogy valós-e az AliExpressen látható információ, hogy szállítás alatt a termék.
Nem lehet, hogy mivel nem mondtam vissza megrendelést a rendszer automatikusan Szállítás alatt státuszba rakta anélkül hogy a kereskedő feladta volna? -
Kija
aktív tag
Szerintem nem valós.
Érdekes módon nálam is ez történt.
Ez vagy egy trükk vagy a rendszer automatikusan jelöli Szállítás alatt státuszúnak.
Nagyon meglepődnék ha megjönne. 3 napja került ebbe az állapotba és a TN alapján egyetlen rendszerben sem látszik a csomag, kivéve az Euro-business Parcel ami gondolom valami saját weboldal lehet.
Ja és azóta nem válaszol az üzeneteimre, pedig amíg próbált meggyőzni, hogy töröljem a rendelést addig tudott írni többször is.
Leírom a kereskedőt is: yi Dashcam Store. De töb néven is árusít: yi Store, yi Official Store. -
Kija
aktív tag
-
Kija
aktív tag
És akkor újabb fejlemény. Egy hét után válaszolt az eladó. Elnézést kért és azt írta, hogy ők feladták a németországi raktárukból az autós kamerát. Ez azért érdekes, mert az Ali tracking oldala (caiano) azt írja, hogy Spanyolországból jön(ne).
Ráadásul a kitejesztette a Purchase Protectiont az eredeti 04.26-ról 05.11-re (nem kértem). És továbbra sem találja a TN alapján egyetlen kereső sem a csomagot...[ Szerkesztve ]
-
Kija
aktív tag
És mi van akkor ha az eredeti Purchase Protectio 04.26-án járt volna le, de ezt az eladó mindenféle egyeztetés nélkül meghosszabbította 05.11-re. Az Aliexpress szülinapi akcióban 03.31-én kedvezményes áron rendelt, 04.03-án szállítottnak jelölt EU raktáras termékre 5-7 nap szállítást írt, de ahogy korábban írtad az inkább 6-8 nap, de már az is letelt. Ráadásul a TN alapján Spanyolországból küldte volna, de az utolsó levele alapján Németországban adta fel.
Persze azóta sincs mozgás a TN alapján, így valószínű, hogy csak az időt húzza...
04.26 után indíthatom a Disputot? -
Kija
aktív tag
És akkor ezzel eljátszaht még egy ideig?
Azt hiszem nem Dispute-ot nyitok, hanem írok az aliExpressnek és becsatolom a teljes levelezést, meg felhívom a figyelmet, hogy nem csak velem játszotta ezt el a kereskedő. Az akció után látványosan megszaporodtak az enyémhez hasonló panaszok a kereskedő feedback-jében. -
Kija
aktív tag
Megjött tegnap a tükör dashcam. Neked lett igazad tényleg feladta.
Valóban Németországból küldte el végül, ahogy írta és nem Spanyolországból.
Viszont használt terméket küldött. A doboz nem volt fóliázva (pedig a neten fellelhető összes kicsomagolós videón fóliázva van a gyári doboz). A záró matrica el volt szakítva. A tükrön nem volét rajta a védőfólia és a kamera lencséjén sem. Ráadásul a tükör részen tele volt ujjlenyomattal. Ez még a kissebbik gond lenne, ha működne. De nem működik. Bekapcsol wifi-n párosodik is a mobilommal, de a micro SD kártyát már nem ismeri fel, nem tudja formatálni. Ráadásul csak mobilról lehet kapcsolgatni (ott is csak néhány funkciót), a saját érintőképernyős kijelzőjére nem reagál!
Szóval nem elég, hogy használtat küldött, de ráadásul egy hibásat, amit biztosan tudott, mert fel volt bontva.
Szerencsére készítettem kicsomagolós videót, ha nem adja vissza a teljes befizetett pénzem akkor azt felhasználom. -
Kija
aktív tag
Az AliExpress válaszolt a vitára.
Vagy kapok 10 $ az 50 $ helyett vissza vagy teljes összeget de akkor vissza kell küldenem ami kb 25 $ lenne.
Ez így nem igazán korrekt. A dashcam amit küldtek használt volt, ezt elismerték (mivel csak egy videót tudtam feltölteni és az az unboxing volt) viszont hogy a készülék nem működik azt nem ismerték el. Most csatolok fel arról is egy videót.
Mit csináljak? Vitázzak tovább? -
Kija
aktív tag
OK
Elolvastam az összefoglalót, de nekem úgy tünt mintha egyből az ali döntött volna. Lehet tévedtem.
Viszont a szöveges mezőbe 500 karakter fér bele és én még írnék. Amit első körben elküldtem az felülródik ha most az Edit gombbal szerkesztem? Mert azt is megszeretném tartani de szeretnék hozzáírni. Így viszont átlépem az 500 karaktert. -
Kija
aktív tag
-
Kija
aktív tag
Nincs lehetőség a plusz evidence feltöltésnél szöveget hozzáadni, csak képet vagy videót.
.
Tudom hogy nem fogadtam el semelyik ajánlatot, azt klikkeltem be.
50 $-ért vásároltam. kifizettem, elküldött egy használt rossz terméket szándékosan. És akkor még én fizessek még 25 $-t hogy visszaküldjem azt a rossz árut amit küldött? Így egyből bukok 25 $-t a saját hibámon kívül. nagyon szívesen visszaküldöm, ha kifizeti a postát is.
Tudom, hogy nem így működik, de felháborító amit ennél a rendelésnél csinált. Hátha... -
Kija
aktív tag
Az email ami jött abban meg ez szerepelt:
"Solutions:
Option 1: Partial refund 10.03 USD without returning goodsOption 2: Return goods Full refund 50.15 USD ( Buyer pays the returning shipping fee)
Notice: In most EU countries, you are generally entitled to 14-day return (please note that in case of return, the buyer needs to cover the cost of returning the products to the seller).Response time: 3 days
Note: If you have already settled the dispute with seller, please kindly give a response in the dispute detail page so that we can be informed and follow this dispute based on the settlement. If you fail to choose or reach an agreement with seller within the response time, option 1 will be executed.
Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal).
Thank you in advance for your understanding and great cooperation.
Best regards,
AliExpress Case Management Team"
Ebből gondoltam, hogy az ali küldte és nem az eladó az ajánlatot...
-
Kija
aktív tag
OK
Köszi
Akkor már nem tudok hozzá írni?
Pedig infóként a videóhoz oda írnám, hogy az érintő kijelző egyáltalán nem működik, ez látszik a videón is. Meg hogy 4 féle microSD kártyával próbáltam (köztük a gyártó által kifejezetten ajánlott Samsung EVO+ 32 GB-vel is) de nem reagál a készülék. Meg leírnám, hogy nem buli a visszaküldés aranyáron. pedig csak Németországig kellene küldenem nem Kínáig. -
Kija
aktív tag
Sziasztok!
AliExpress lengyel raktárból mivel szállít? Mire számítsak? 5-15 napot írtak. -
Kija
aktív tag
Köszi, gondoltam hogy ez lesz, de inkább rákérdeztem.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Futás, futópályák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- GoPro Topic
- SkyShowtime
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Milyen egeret válasszak?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...