Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz quailstorm #29228 üzenetére

    Gondold végig mi haszna lenne belőle abból hogy nem küldi el? Arra próbáltam utalni aóhogy az teljesen értelmetlen dolog lenne, semmit nem kap, ha nem sikerül a kettőtök közti üzlet.
    Amit a olvastál az R-en az nem működik, a posta nem írogat be a te vásárlási adataidba az AliExpress-en, enyhe csúsztatás, annyira nem nyílt rendszer, meg ott más marhaságokat is szoktak írni.

    Pl. a sérült csomagolás miatt nem engedik ki az ottani kicserélő központból visszaküldik a feladónak, a hozzárendelt nyomkövetési szám érvénytelen lesz, kénytelen azzal a számmal a szállítást megszakítani. A visszaküldés em mindig hozzátörténik, mert egy logisztikai céget bízott meg a szállítással.
    Az újbóli elindítás új nyomkövetési számot igényel, mivel amaz "lejárt".

    Kérdezted mi lehet csinálni, de ezek szerint azt meg tetted, több opció nincs.
    Biztos lesz aki azt írja hogy indíts dispute-t, de az nem megoldás.Feltéve ha elfogadják.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák