- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Huawei P Smart Z - jól nézünk ki
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
ph Egy 60+ százalékos ortolineáris, valamint egy 65 százalékos "tört" modellel gyarapodott a cég portfóliója, amiket QMK-val szabhatunk végletekig testre.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HELLAFLUSH
őstag
válasz
tvrobi #13939 üzenetére
Köszönöm neked és haxxika-nak a hasznos információkat!
Egyébként a benzinesek 2.4 (140/170LE) változatok is megbízhatóak? Kicsit azért még is parázok a dieseltől mert csak hétvégente volna országúton/pályán használva, hétköznap munkába járós lenne ami csak 5-6km-re van...annyira meg jobban belegondolva lehet, hogy kínzás lenne a motornak.
Tömegközlekedéssel meg sajnos nem érnék be időbe, kerékpározni meg életveszély a reggeli csúcsforgalomban.
Persze tudom az 5hengeres benzines is megenné a 11-et de azért még se 4hengeres nyomaték szegény mint a BMW-m.