Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • N0rthF4c3

    tag

    válasz FeRRaR1 #10067 üzenetére

    Jó példa erre az enyém. Idén februárban volt az utolsó szervizbejegyzés a belga szakszervízben 330 ezer körül. Aztán megvettem itthon az autót márciusban 285 ezerrel:D
    Mentségére legyen szólva a kereskedőnek, akitől vettem, hogy láttam az aukciós oldalon feltüntetett infókat, ott már a tekert óraállás szerepelt a holland eladónál. Szóval nesze neked, hogy nem tekernek Nyugat Európában órát. Az én véleményem szerint semmi értelme nem volt annak, hogy 50 ezret kiszedtek belőle, max csak annyi, hogy a lélektani 300-as határ alá levigyék. De ott volt a papírok között a másfél milliós automata váltó csere számlája, akkor könyörgöm, nem mindegy hogy 330, vagy 280?:D Tudom-tudom, óra tekerések között is van különbség, mert van aki lefelezi az 500-at és eladja 250-el.

    Tudod, elméletileg már itthon is évek óta rögzítik vizsgáknál az óraállásokat. Aztán mégis lehet még valami oknál fogva tekert autót venni, amiért még csak nem is szólnak a következő vizsgán. A rendszeren ugyanis nincs semmilyen Alert, ami jelezné valamilyen szervnek, vagy az adásvételben érintetteknek, hogy vmi nem kóser. Dehát semmi ilyen, szimplán csak rögzítik, oszt jóvan...

Új hozzászólás Aktív témák