- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- OnePlus Nord - északi sale
- Magisk
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz TheProb #11707 üzenetére
a top of the range modelleknek szokott lenni ilyen megkulonboztetese a prolibb verzioktol
ismi vett egy 2.0T RWD-t es aszondja, hogy abban az ESP ugy kapcsolhato ki, hogy...tádám: veszel egy QV-ba valo DNA uzemmod valto kapocsolot es azzal race mode-ba kapcsolva kidobja a ESP-t abban is
vmi 30k volt a cucc, meg egy proxyrendezestöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz slett27 #11742 üzenetére
a csak ez olyan mint a melohelyen: egyiknek 159 1.75TBi injektorcsere 25k, masiknak 1.4TSI Golf turbocsere 380k
szerinted melyikuknek nagyobb az arca...?
ez mellet a szupersztar golf zabalja az olajat most, is mert gyuruk/szelepszarszimmeringek elkoszontek, felujitasi arajanlat a motorra 700k-1misi
ki, szet, uj gyuruk tomitesek, ossze, be
ha torott a dugattyu a gyurugatnal, ami ezeknel tipusbetegseg, akkor inkabb 1m+
de arc akkora van melle igyis, mintha vmi F1 technika lenne
mint a toyotas is
semmi baja nincs, csak garancialis motorcsere, mert semmi baja nincs...
aha, nyilvan azert
egy "hoki" szivomotornal
2.2-s dizel is mekkkkkkora sikersztori volttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz z0d1@Ku$ #11754 üzenetére
tavaj hugomek ket PNV-je volt pesten egy ezekre specializalodott maszek szervizben, egyik egy 118i benzines 1.6T 170lo, masik egy dizel 335XD 3 sor6 biturbo 313lojj
bent allt egy ikszöt (azt nem tudom milyen motorral), a munkafelvevovel beszelgetett az egyik szerelo, hogy most mit mondjanak a tulajnak, mert 5 millional jar a koltseg, es ugyanugy bedobta a hibat, pedig gyari uj nagynyomasu szivattyu is van mar benne, meg minden...
ket PNV-n a sosincssemmibaja lanc csereje + aprosagok ugy volt 1,218 megaforint, hogy kp-ban volt kifizetve némi áfa tortenet meggondolasa miatt (en fizettem ki szemelyesen) ...amugy 1,550 lett volna
es nem a munkadij volt a sok igazabol, mert arra ket autonal osszesen szamoltak fel vmi 350k-t, pedig a 35XD-bol a lanccsere = motor ki, a tobbi volt az alkatreszek araes ez nem egy csilivili uvegpalota szerviz, egy volt gyartelepen van vhol a nyoccker-ben a Keleti PU kozeleben
200k-s motorfelujitas? ne viccelj mar
mint amikor a speedzone-s Porsche 911-nel 2-3 percig soroljak a tipikus tipushibakat egy ujonnan 50+ millios autonal, amiben futas km igazabol meg alig van
meg 65k km-nel mar le van kopva PDK karrol a borfestek, pedig automata, ugyhogy nem nagyon kell buzizni vezetes kozben, meg ugyanugy torott az ablakemelo kapcsoloja, mint egy 147-é is
mondjuk 65k km nel 147-ben meg nem torott el altalaban az a gomb... meg 50 milliobol tiz 147 is kijott ujan[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #11755 üzenetére
pontosan errol van szo
mint a 1.3JTD-knel is az injektorcsere...baze, annyi van belole bontoban torott autokbol, mint a szemet
hasonlitsd mar ossze egy 1.33-s Toyota olajzabalos motor felujitasaval, mennyibol is all meg az, 5-6-700k?
mindketto egy "motorhiba", csak a javitas nem egeszen hasonlo koltsegtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Directors #11764 üzenetére
nem gyakori egyatlan
ritkan cserelt gazolajszuro meg ha surun megy alacsony tankszinttel, akkor lehet, hogy felkap vmi retket onnan, amitol eldugul vagy bekopik a csucs
en telitanktol telitankig megyek, sosem 5000-ert tankolok, es minden evben az olajcserenel gazolaszurocsere is van a 147 dizelentöbb drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #11767 üzenetére
digok amugy brutalban tunneroljak ezeket
bonattalan gyari blokk, R110-s CR pumpa, tunner CR csucsok, meg a turbo is, nagy front interkula... 6800rpm revlimit, 3-3.2bar toltonyomas.... 320lo, nitroval 400
....eees takk szeria a motor bele ehhez
a hengerfejet le sem veszik hozza, csak a motor levego es uzemanyag ellatasat fejlesztik fel
nincs 4340-s CrMo profilos hajtokar, meg keramiazott kovidugo, meg semmi...több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz akooos #11814 üzenetére
nem nagyon akar
leirta mar tobbszor is, hogy csak a motor uzemanyag es levegoellatasa van moddolva ehhez, a motor bele teljesen szeriaa veztengelyek is, rugok is, dugattyuk is, hajtokarok is, fotengely is....
nincs benne 4340-s CrMo profilos hajtokar meg keramiazott dugattyu sem
crossflow 16v hengerfeje van, ezert magas fordulaton es nyomasnal jobb a toltescsere hatekonysaga, mint egy reverserflow 8v hengerfejes TDI-nek
a furata is nagyobb, azert nagyobb szelepek fernek el a hengerfejben, nagyobbak a jaratok is, mert a szivo es kipufogoszelephez vezeto jaratok a hengerfejben nem egy oldalon vannak hatul, mint az RF 8v fejes TDI-knel, hanem elol-hatul, az u.n. plenum is joval nagyobb terfogatu...
a gyari hajtokar is robosztusabb darab
RF 8v TDI motornak semmelyik resze nem jobb tuning szempontjabol, mint egy ilyen CF 16v JTDm motor[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #11822 üzenetére
dugattyu/gyurugat tores benzinturbos motornal az tipukusan a kopogasos eges miatt jon letre, ami mindig vmi keverekkepzesi problemara utal (szegeny keverekkel jart nagy terhelesen)
koszos injektor, vagy akar tomitetlenseg miatti fals levego a rendszerben, ami miatt a ECU rosszul szamolja az uzemanyag mennyiseget
esetleg lambda szonda elotti luksi a kipuff rendszerben, ami miatt a lambda korrekcio viszi el az erdobe a vezerlot, vagy koszos legtomegmero
az 1-s es a 4-s henger parban jartöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #11835 üzenetére
ha utol eri a dugo a szelepet, akkor a szeleptanyer elgorbulne a szelen, ahol felutkozik a szelepzsebben
de attol nem szokott a dugattyu igy eltornitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz K Norbi #11840 üzenetére
mintha TSI-kre nem lenne ennel sokkal inkabb jellemzobb a gyurugat/dugattyu tores....
kollegam 1.4 TSI mk7 Golf-jara kapott egy 1 millios motorfelujitasi arajanlatot
....plusz ami kozbejon
a turbot mar kicsereltek rajta par honapja 380k-ertez a 120loeros "alap" TSI
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz slett27 #12023 üzenetére
kollegam fianak vagy a sogor ZF automatavaltos BMW-jeben ez ket olajcsere aranal kevesebb...
es nagyon nem 200k km-kent kell elkovetni benne
aztan ugyanoda visz el csak az is
azert mondja, hogy 1-2ev mulva talalkozunk, mert nem az upgarde kit-t rakja bele ennyiert, hanem csak csapagyszettet cserel
140k hozza a nagycsapagyas modosito kit
le-szet-ossze-fel ahhoz is annyi melo, es ugyanugy szet kell boritani hozza
en mondjuk siman megcsinaltatnam
kettostomegu + kuplungcsere is siman fajhat ennyibe, DMF meg lassan miben nincs?
most belegondolsz egy autocsere atiras elso lightos szerviz is siman 150-200k-ban
masik kollegam is egy 50-60k-s hibanal mar ideges es autot akar cserelni
mondtam neki, hogy barmit vennel helyette, csak az atairatasa tobbe kerul ennel, plusz olaj+ vezerlescsere...es meg a bizonytalansagi faktor ott van akkoris
tipushibaja meg annak is tuti van vmi
erre egybol lenyugodotttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz LógaGéza #12060 üzenetére
ja nem
abban a forumban 2-3 havonta szol vki vmit hozza... nagyon doglott volt
utso postban asszem oda is irtam nekik
mondjuk 2.5 V6 24v motort meg akar tudnek is 6-s valtoval 200k korul hozza...
bar lehet a 3.2 V6 GTA miatt a 2.5 V6 meg papirozhato is lenne
a nagy ccm szivo motor szerintem fajlagosan tobbet eszik
most inkabb megfujjuk a 2.0TS-t a terv, azt sleeperebbre meg lehet csinalni, meg jobbat megy
autot mar vettem hozza mindenesetre
LPG-s 2.0TS facelift 5 ajtos 600k volttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
a dizel mennyivel lejjebb van
330mm 4 dugos Brembo fekek tarcsakkal stb, meg a piros Eibach csuccsrugok mar megvannak hozza, hogy ne ilyen dzsippes legyen, meg majd megtudjon ááááni is
de lehet nezek bele inkabb vmi allithato magassagut vegul
ez a rugoi kit vatta ujm, olyan oclsn adtak hogy annyiert el kellett hozni
az a most a dizelen levo surubb kullos GT felni 215/45 R17-s Barum gumikkal, Eibach kit, egy csitti allapotu elso futomu segedvazkeret, meg stabrudak, volt 100k egyben
mielott nagyon gondolkodott volna az elado, hogy nem-e tul olcso-e, mar be is ramoltam az autoba es kifizettem[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
amugy egy ismivel azt neztuk, hogy a 156 V6-ban ugy van megoldva az uzemanyag kerdese, hogy az injektorok pont annyival nagyobb cc/min-es kapacitasra, mint ami a 3.2 es 2.5 V6 motorok kozotti arany (1,28x)
azaz az ECU kb ugyanaz, csak a 3.2-snel az adott nyitasi idore az ott nagyobb cc/min-s injektor aranyosan tobb uzemanyagot is ad be
2.5 V6 192lo elvileg, a GTA meg 250,
de isminek volt ket 147 GTA-ja is, egyik "csak" 228lo volt, a masik 233...szoval
azert azt egy 2.0TS csuklobol megugorja frutti ~0.7-0.8bar-n fujva is
anno 10-12 eve volt egy isminek egy Civic 1.6VTI-je, az 0.7bar-n volt 253lo ugy, hogy nem volt addig sem forgatva, mint egy gyari szivo VTItöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz LógaGéza #12064 üzenetére
a TS motor ugyanaz a motorcsalad, mint a JTD is
ezeknek ez szokott lenni a bajuk, hogy tizeneves korukra sem vettek meg le az aljat egyszer sem kitakaritani az olajteknot belulrol az olajsarbol es lerakodasokbol, meg az olajszivattyu szivokosarat, meg ezeknel sokan "batartjak" a gyari olajcsereperiodust, amit a dizeleknel a turbo miatt nem annyira szokas
ah jol emlexem ezeknel nem parafatomites van korben, hanem pasztava van, amit nem szeretnek annyira levakargatni onnan, mert eleg pocsolos melo
a masik ez a CAN-Bus dolog volt
a 156 2.5 V6 24v facelift elott kevesbe CAN-Bus-s dolog, mert 3 evvel oregebb a legfiatalabb 147-nel is... na meg ha mar V6 akkor 3.0 jobb lenne, mert az nem ~220Nm, hanem 280Nm, mikozben kb mindene takk ugyanannyiba kerul, a nyomatekokat meg szeressuk
mondjuk en arra gondoltam a TS-T-nel, hogy a VVT-t ki kene qrni belole ahogy van, a 182-s Bravo 113loeros 1.8 16v hengerfejet hasznalva, ami ugyanez a motor, es ami raadasul csak 1 gyufas is
a balansztengely sem kene, mert annak is van olajbol terfogataram es nyomasigenye is, es vhogy tuti ki lehet azt is iktatni azt is belole pl hernyocsavarokkal lezarva a kenojaratait
az 1.6-1.8 TS-kben ez sincs
a regebbi TC motoroknal ahol ez volt, ott annyi volt a kiiktatas, hogy elvagtak/levettek a hajtoszijat, de attol meg a olajat a csapagyazasa kapta
amikor eppen gepmuhelyben van a motor ez megoldhato lenne
kovidugo meg profilos hajtokar akkoris pont ugyanannyi, ha szivo, ha turbos
Wossner csinal hozza 11.5:1 CR-t is, meg turbost is ~9.5:1 CR-l, fillerre ugyanannyiba kerul a ket kit
1.8-t ezert is "tartjak" jobb motornak, mert mar a nagyobbik nyugvocsapagy van benne, mint a 2.0-ban is, de nincs balansztengelye, meg valtozo szivcsohossz se... egy turbos motornal ez sem kene
nyilvan ezeken a csatit ott kellene hagyni, hogy az ECU erzekelje a relet es ne jelezzen rajuk szakadast, de amugy ki lehet iktatni
mondjuk nem ertem ezt is miert nem a nyomatekszegenyebb 1.6-nal raktak bele, hogy vmi nyomatekot nyerjenek vele alul
a TS-knel meg ugyanaz az injektor van 1.4-1.6-1.8-2.0-kban is
azaz ott ugyanaz az injektor van egyre hosszabban kivezerelve
itt ezzel az szokott a gond lenni, hogy az u.n duty cycle, azaz amig a fordulattal egyre csokkeno idoablakon belul az injektor nyitva kell legyen a kiszamolt AFR-hez, hany %-ban van nyitva
80-85% fole nem ajanlott menni
na most ez a 2.0 motornal nyilvan hamarabb megugorhato az eleve nagyobb nyitasi idok miatt, mint egy 1.6-nal, foleg amikor mar tizeneves darab es retkes is, mert a kisebb ccm-s motornal van meg mibol korrigalni
turbos motornal meg erosen ajanlott uj(!!) injektokat berakni
nem felujitom meg kitisztittatom, hanem uj
nem sokkal dragabb, ha egyatalan az
AC pumpabol is csak uj
benzinnyomas-szabalyzo is uj
ezek amugy nem dragak, ha tudod honnan lehet venni
de pl egy elfujt dugattyut tobbe kerul kicserelni
ezeket 15+ eves autonal szivotunnerolaskor is csakis ujakra szabadna cserelni
a 2.0 V6 TB az 12v csak, nem 24v
es ket hengersor egy csigat fuj meg
a GTV-ben 5-s valto van hozza, a 166 facelift-ben mar 6-s, es ebbol szoktak atrakni a GTV-kbe is, hogy kicsit harciasabb legyentöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #12066 üzenetére
köccenti az köccenti
olyan motort szerintem nem kapnek 250-300k alatt, annyibol meg kijon a kovicucc ebbe... meg annal forditva van asszem a kollektor is , jobb elolrol szivja a levegot, nem bal elolrol
meg az mintha DI motor lenne.... nemde?amugy alapbol 1.6-st akartam venni erre, mert azzal b.szosabb megfogni a GTA-t , csak ez jott szemben, olcsobban is mint a 1.6-kat aruljak
van a hahu-n az a feher 1.6-s CNC kivitel 889k-ert, azt ott 3+ eve aruljak, mar lejart rola muszaki is kozbenez vezerlescseres is volt eppen, szivargott a vizpumpanal, de ha mast vettem volna, nyilvan azon is a vezerlescsere lett volna az elso buli, amiben nyilvan a vizpumpa is cseres tema, ugyhogy ez a resze nem erdekelt...hazaig elhoztam a szomszed keruletbol
aztan mielott levittem volna ide a Janihoz a mutatvanyra feltoltottem, de 5-6 utca sarokra van kb, odaig meg nem fogyott semmi viz belole
szoval nem omlott a viz orran-szajan, de par hetig csak itt allt, es akkor a tartalyban mar nem latszott szint, es kicsit tobb mint egy liter ment beleazota meg tartja a szintet
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Phobion #12120 üzenetére
lehet.... de nekem a PuntoGT ezt akkor csinalta, amikor vállas volt a hátsó féktárcsa és a váll éléhez hozzáért a fékbetét éle
ESP-s autok meg a hatsofekkel korrigalgatnak
meg lehet olyan is, hogy a fekpor rakodott le oda tulzottan, es attol nem tud a fekdugattyu rendesen mozogni
a 147-ben meg ez volt a baja
egyik oldalon elkopott a fekbetet ettol, a masikon meg normal volt
ki lett takaritva a feknyereg az odakovesedett retekbol mindket oldalon + uj fekbetetek, + uj fektarcsak.... ennek 4+ eve es azota is jo, a kezifek is egybol megjavulttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
LOL
egyik este arra gondoltam, hogy egy rééééééégi 141-s Panda-t le kene ultetni egy beletolni egy 100HP 1.4 16v vagy a 90-105loeros 1.3 JTD motort
1.1 FIRE motoros amugy volt is belole a 90-s evekben a 176 Punto motorkodjaval, szoval akar a 1.2 MPI 8v "75" is siman lehetne belole 8v-kent is
a leg-leg fapadabb kivitelben 690kg volt anno
megneztem a gyari elso tarcsafek rajta 227mm-s
erre azert egy -50mm raferne elol meg egy -30 hatul is:
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz slett27 #12194 üzenetére
a gumi oldalfa a futofelulet 65%-val szamolando
ha no az atmero, akkor olyan hatasu, mintha hosszabb lenne a diffi, es csokken a kerekre (futofeluletre) eso nyomatek is
ha kisebb lenne a kerekatmero, akkor forditva lenne ez
minden kerekmeretnek megvan a valtomerete
175/65 R14-nek kb a 185/60 R14 a valtoja
[link]több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #12201 üzenetére
ezeket az extra szuroket sosem ertem miert vannak....
regebben egy masik gyarto a turbo olajbetapcsovebe rakott ilyesmi csiri-biri szurot, aztan sorban alltak meg a turbok, mert a csovet idovel cserelni kellett volna a szuro miatt, amire nem volt eloirt gyari periodus sem
aztan a gyari javitas annyibol allt, hogy a csovet olyanra csereltek, amiben nincs ez a szurotöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Raz3raddict #12230 üzenetére
generator...?
menet kozben a generatorrol megy az auto, az akksi csak az inditasra van
egy extra test kabel vhol a jobb oldalon a kaszni es a motor koze sem art
ilyet lehet venni keszen istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #12242 üzenetére
az akksi negativja a kasznin es a valton mindig rajta van, hogy a szenzoroknak legyen GND-je, meg a szikra is lehuzzon a testre, hiszen a valto es a motor egymassal femes kapcsolatban, egyenpotencialon vannak
de ha a kaszni es a motor mashol kulon is ossze van kotve az nem baj, mert egyreszt redundancia is es plusz test keresztmetszet is jelent
faternak volt regen egy 1997-s 1.3-s Swift-je, az is nyuglodott, nem toltott rendesen a generatora, elindult vhova, ott megallt es 20perc mulva nem indult be ujra
aztan kapott a zarhid meg a szelepfedel koze egy extra testkabelt, es megszuntek az ilyen hibak
onnantol poccre indult mindigtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
2.0TS-hez letezik egytomegu lendkerek 228-230mm atmeros kuplunghoz?
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #12291 üzenetére
hm, pedig van hozza kovicucc
es nem is biztos, hogy dragabbabb
a PuntoGT-hez is olcsobb volt a Wössner kovacsolt dugattyu, mint a gyari
megneztem a benzines 147-hez mennyi az annyi, 48-70k egy dugo per darab
525EUR a Wössner kit hozza gyurukkel meg a csapszegekkel, ami 216k perpill
....de markaszerviz ilyennel nem fog foglalkoznitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #12300 üzenetére
DAS se nagyon valo semmire
sogoromnak is volt, aztan amikor a osztrak Volvo nem akarta a 10 honapos akkut gariban kicserelni, mert hogy azt magyarorszgaon vettek a Volvo Ivanics-nal, es Volvo fejleces szamla volt rola 24ho EU garanciaval
akkor ott is ment a vita meg a levelezgetes hetekig, hogy ha egyszer a magyar Volvo fejleces szamlan 24ho EU gari van a Volvo feliratos akksira, akkor az egy EU tagorszagon belul miert is nem garis megsem?
egyebkent az akksi nem volt draga, kicserelve volt 69k, abbol 63k volt az akksi
Volvo Ivanics elott viszont absz le a kalappal, mert 15-20 perc alatt megcsinaltak az akksicseret, es nem szamoltak fel ra egy ora szervizdijat sede az osztrakok... ok nagyon szivesen kicserelik egy masik ujra ezt az akksit 380EUR-ert beszerelessel, mert hogy biztos az a szar
meg orankent 165EUR-ert villanyaszkodnak rajta, mert egy hiba allandoan visszajott bele
meg kifizetettek 3 ora villanyaszkodast az auton es nem tudtak megmondani mi a baja
pedig ezeken a mindent is latni gyari kiolvason, eleve egy Volvo markaszervizrol van szo, nem a himi-humi sarki kis hans-jurgen maszek szervizerol
lemerult akksival akartak visszaadni az autot, ahogy be is ment oda traileren...
elso kerdesem annyi lett volna, hogy hogyan teszteltek rajta ugy barmit?de hagyjak ott egy hetig orankent 165EUR-ert elvakaroznak rajta, meg akkor online megnezetik sved kozpontbol es talan akkor... aha, anyatokat kb, hogy ez a 3 oras vizsgalatba 485EUR nem fert bele
a magyar DAS meg mosta kezeit, hogy ez ausztriaban van es nem magyarorszagon, es lepjen kapcsolatba az osztrak DAS-l
azok meg hat a markaszerviz ezt mondta, akkor az biztos ugyis vanmagyarul koszonjuk az 500EUR-dat a semmire, de ha 4-5000EUR-t le tudunk venni rolad "atvizsgalas" cimen, venni meg akkor lehet rahibazunk mi a baja, es kicsereljuk plusz akarmennyi EUR-ert
DAS-nak meg koszonjuk szepen a bekelteteo testuleshez hasonlo szintu hozzaszakerteset, de ezzel a jogi szolgaltatassal elmehetnek oda ahova gondolom...
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Politika
- Ukrajnai háború
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Opel topik
- iPad topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs